[A6 C5 1.9 Tdi] AFN - turbina, przepływka?
problem był bardzo błahy, nie znam się,więc opiszę swoimi słowami,że znajomy mechanik wziął tą "puszkę" metalową do której dochodzi wężyk podciśnienia odpowiada ona chyba za regulację tych łopatek turbiny), dmuchnął w nią ustami i powiedział,że jest nieszczelna,założył inną i od tamtego czasu ten problem minął, także uważajcie i sprawdźcie u siebie,żeby was nie naciągali na nową turbinę,jak mnie chcieli 

Podepne się pod tema z zapytaniem :
autko śmigało do wczoraj jak należy jeszcze zrobiłem niezłą trase na przełomie tygodnie
2x530km mięciutko się zbierał turbo ekstra sie wkręcało.
Nagle jak pisałem do wczoraj : nagle spadek mocy
i na dodatek na postoju spradziłem po podniesieniu przedniej klapy że nie pompuje w przewody/węże gumowe - węże są miękie a nie jak kiedyś po dodaniu gazu pęczniały itd. zero mocy od ruszania.
Moje domysły turbina padła na amen - szykuje się jutro na warszat.
Więc mam jeszcze pytanko czy to prawdopodobne żeby tak nagle padła ?
najechane ponad 300tyś więc miała prawo ale może jeszcze szukac przyczyny w N75,przepływka?
P.S
sprawdzałem sztangę pracuje odchyla się po dodaniu gazu i wraca .
Proszę o szybka odp. czy jest jeszcze szansa uratowania tych kilkuset złotych
i czy warto brać regenerowaną z Częstochowy ul.Warszawska 364 firma G-TURBO GUMEX BIS AUTO SERVICE
autko śmigało do wczoraj jak należy jeszcze zrobiłem niezłą trase na przełomie tygodnie
2x530km mięciutko się zbierał turbo ekstra sie wkręcało.
Nagle jak pisałem do wczoraj : nagle spadek mocy

Moje domysły turbina padła na amen - szykuje się jutro na warszat.
Więc mam jeszcze pytanko czy to prawdopodobne żeby tak nagle padła ?

najechane ponad 300tyś więc miała prawo ale może jeszcze szukac przyczyny w N75,przepływka?

P.S
sprawdzałem sztangę pracuje odchyla się po dodaniu gazu i wraca .

Proszę o szybka odp. czy jest jeszcze szansa uratowania tych kilkuset złotych

----------------------------------------------------------