Dzisiaj rozmawialem z Dominikiem i akurat ma na stanie bixenony skrętne, więc masz okazję do zakupuTime Bandit pisze:Wszystko super panowie tylko mam do was jedno pytanie ,czy Pan Dominik zostawia naszą starą lampę czy ma już gotowe swoje przygotowane a jeżeli zostawia coś z naszych starych to co ? Ja mam na przykład bixenon skrętny i 3 miechy temu wymieniłem żarniki na nowe ori philipsa i chciałbym je zachowac ale czy te poliftowe miały też D2S żarniki ?
Ledy w przednich reflektorach
- MICHALKAROLINA
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 112
- Rejestracja: 26 lut 2012, 01:40
- Lokalizacja: FELTHAM/WROCLAW
Time Bandit pisze:Wszystko super panowie tylko mam do was jedno pytanie ,czy Pan Dominik zostawia naszą starą lampę czy ma już gotowe swoje przygotowane a jeżeli zostawia coś z naszych starych to co ? Ja mam na przykład bixenon skrętny i 3 miechy temu wymieniłem żarniki na nowe ori philipsa i chciałbym je zachowac ale czy te poliftowe miały też D2S żarniki ?
Jesli chodzi o zarniki w poliftach to tam sa D3S ale to zaden problem bo roznica jest tylko pobor mocy i ze sa ekologiczne pozdro
W TRAKCIE MODOW Z PRZYZWOLENIEM ZONY
po kolei co nastąpiło
-miałem światła xenon
-wymieniłem na bixenon z led
-wymieniłm bortnetz na K
-przpiołem przewody przy bortnetz
left
1- Separate pin 4 line black/red from the gray connector T32c
2- Separate pin 6 line gray/white from the black connector T10a
3- Combine at pin 6 line gray/white with black/red line (from T32c) at the black connector T10a
4- The pin 4 where was line black/red at the gray connector T32c is no longer needed
5- Separate pin 8 line white/black from the black connector T10a
6- Combine pin 8 line white/black with gray/white line (on pin 6) at the black connector T10a (PWM signal)
7- The pin 8 where was line white/black at the black connector T10a is no longer needed
right:
1- Separate pin 15 line black/red from the gray connector T32c
2- Separate pin 1 line red/yellow from the black connector T10a
3- Combine at pin 1 line red/yellow with black/red line (from T32c) at the black connector T10a
4- The pin 15 where was line 15 black/red on the gray connector T32c is no longer needed
5- Separate pin 2 line green/blue from the black connector T10a
6- Combine pin 2 line green/blue with red/yellow line (on pin 1) at the black connector T10a (PWM signal)
7- The pin 2 where was line green/blue line at the black connector T10a is no longer needed
-zrobiłem kodowanie na led
-działa ściemnianie led przy włączeniu mijania
problem: na fisie wyświetla sie : ADAPTIVE LIGHT DEFECTIV
nie działają spryskiwacze lamp ( w vcds gdy robię test to działają )
nie ściemniają się ledy przy kierunkach
nic nie przepinałem w kostkach lamp
Proszę o pomoc
-miałem światła xenon
-wymieniłem na bixenon z led
-wymieniłm bortnetz na K
-przpiołem przewody przy bortnetz
left
1- Separate pin 4 line black/red from the gray connector T32c
2- Separate pin 6 line gray/white from the black connector T10a
3- Combine at pin 6 line gray/white with black/red line (from T32c) at the black connector T10a
4- The pin 4 where was line black/red at the gray connector T32c is no longer needed
5- Separate pin 8 line white/black from the black connector T10a
6- Combine pin 8 line white/black with gray/white line (on pin 6) at the black connector T10a (PWM signal)
7- The pin 8 where was line white/black at the black connector T10a is no longer needed
right:
1- Separate pin 15 line black/red from the gray connector T32c
2- Separate pin 1 line red/yellow from the black connector T10a
3- Combine at pin 1 line red/yellow with black/red line (from T32c) at the black connector T10a
4- The pin 15 where was line 15 black/red on the gray connector T32c is no longer needed
5- Separate pin 2 line green/blue from the black connector T10a
6- Combine pin 2 line green/blue with red/yellow line (on pin 1) at the black connector T10a (PWM signal)
7- The pin 2 where was line green/blue line at the black connector T10a is no longer needed
-zrobiłem kodowanie na led
-działa ściemnianie led przy włączeniu mijania
problem: na fisie wyświetla sie : ADAPTIVE LIGHT DEFECTIV
nie działają spryskiwacze lamp ( w vcds gdy robię test to działają )
nie ściemniają się ledy przy kierunkach
nic nie przepinałem w kostkach lamp
Proszę o pomoc
- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
Koledzy chce zrobic tez zrobic lampy na bixenon z ledem i na dzien dzisiejszy juz wam mowie jak to wyglada:
Ojciec Slawek z Pily:
1550 na chinskich hidach pod zarowke H7
1550 bez hidow jesli powiedzialem ze mam swoje hidy to cena ta sama (chcial mnie chyba )
250zl dodatkowe jesli lampy na rynek UK (co uwazam za bzdure bo taniej jest wyrwac lampe z UK na gieldzie i na allegro)
1850zl chinskie zarniki D2S i do tego chinskie lub taiwanskie przetwornice
200zl za dodatkowe regenerowanie soczewek tzn mowil ze chromuje na nowo regeneruje ze sa jak nowe
bo mowi ze zdarza sie ze klient nie bral tego zestawu z regeneracja a pozniej dzwoni ze mu ksenoon kiepsko swieci
500zl dodatkowego depozytu za stare lampy! juz nie ufa ze ktos mu lampy odesle swoje stare.
wiec dla mnie krzyknal wczoraj 2050zl na chinszczyznie zarnikach i przetwornicach i nie bylo mowy o jakis ori! i wliczona regeneracja soczewek.
Wiec za ta cene jesli kolega z Plocka ma wszystko na ori zarnikach (nowych) i na przetwornicach (ori audi) to chyba jednak zakupie u niego.
Ale niestety ceny juz sa zaporowe.
A z tego co teraz widac i slychac firmy z Pily odpie.... taka fuszerke ze ho ho
Jedynie co dobre to gwarancja na caly czas bycia wlascicielem auta.
jak ktos ma kontakt z kolega z Plocka bardzo bym prosil o dokladna informacje co jak i za ile.
Bo dzwonic do niego to tylko z zamiarem zakupu tylko.bo na pogaduszki z synem i ojcem z Pily juz sie zpompowalem dzwoniac z UK.
na 30 telefonow odbieraja 5 z tego 3 nie maja czasu gadac.
NIE PROFESIONALNE PODEJSCIE DO KLIENTA!!!!
Chyba juz swoje zarobili a teraz to tylko koncowka.
Ojciec Slawek z Pily:
1550 na chinskich hidach pod zarowke H7
1550 bez hidow jesli powiedzialem ze mam swoje hidy to cena ta sama (chcial mnie chyba )
250zl dodatkowe jesli lampy na rynek UK (co uwazam za bzdure bo taniej jest wyrwac lampe z UK na gieldzie i na allegro)
1850zl chinskie zarniki D2S i do tego chinskie lub taiwanskie przetwornice
200zl za dodatkowe regenerowanie soczewek tzn mowil ze chromuje na nowo regeneruje ze sa jak nowe
bo mowi ze zdarza sie ze klient nie bral tego zestawu z regeneracja a pozniej dzwoni ze mu ksenoon kiepsko swieci
500zl dodatkowego depozytu za stare lampy! juz nie ufa ze ktos mu lampy odesle swoje stare.
wiec dla mnie krzyknal wczoraj 2050zl na chinszczyznie zarnikach i przetwornicach i nie bylo mowy o jakis ori! i wliczona regeneracja soczewek.
Wiec za ta cene jesli kolega z Plocka ma wszystko na ori zarnikach (nowych) i na przetwornicach (ori audi) to chyba jednak zakupie u niego.
Ale niestety ceny juz sa zaporowe.
A z tego co teraz widac i slychac firmy z Pily odpie.... taka fuszerke ze ho ho
Jedynie co dobre to gwarancja na caly czas bycia wlascicielem auta.
jak ktos ma kontakt z kolega z Plocka bardzo bym prosil o dokladna informacje co jak i za ile.
Bo dzwonic do niego to tylko z zamiarem zakupu tylko.bo na pogaduszki z synem i ojcem z Pily juz sie zpompowalem dzwoniac z UK.
na 30 telefonow odbieraja 5 z tego 3 nie maja czasu gadac.
NIE PROFESIONALNE PODEJSCIE DO KLIENTA!!!!
Chyba juz swoje zarobili a teraz to tylko koncowka.
- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
No teraz mnie rozj...bal calkowicie ten ojciec ledow!
Za te chinszczyzne z zarnikami D2S ,regeneracja soczewek plus depozyt za moje lampy krzyknal mi 2650zl chyba sie z koniem na rozum zamienil,czy on jest powazny, codziennie inna cena! Panowie ktorzy tak chwala,rozumiem ze kilku z was zrobil dobrze ale popatrzcie na forach amerykanskich audi,na forach uk ile ludzi ma z nimi problem! z lampami z Pily.
Ja natomiast po kontakcie dzisiejszym i rozmowie z gosciem z Plocka powiedzial tak:
2100zl Lampy bixenon D3S i przetwornica (wszystko ORI NIE UZYWANE!!!)
500zl depozyta za moje stare lampy do czasu mojej przesylki do niego
140zl przesylka lamp do mnie do UK
Soczewka jest w stanie idealnym gdyz nie uzywa soczewek z rocznikow nizej niz 2009!
A "Ojciec Led" mowil ze oni uzywaja soczewek nawet z roku 2005 gdzie tam juz jest bardzo duzy ubytek i praktycznie na dlugo mi to nie starczy dlatego wlasnie on oferuje odnowienia tej czesci za dodatkowe 200zl <szok>
Wiec za 2240zl od goscia z Plocka mam wszystko nowki ORI nie jakis tajwanski szit jak z firmy p.Danuty!
Za te chinszczyzne z zarnikami D2S ,regeneracja soczewek plus depozyt za moje lampy krzyknal mi 2650zl chyba sie z koniem na rozum zamienil,czy on jest powazny, codziennie inna cena! Panowie ktorzy tak chwala,rozumiem ze kilku z was zrobil dobrze ale popatrzcie na forach amerykanskich audi,na forach uk ile ludzi ma z nimi problem! z lampami z Pily.
Ja natomiast po kontakcie dzisiejszym i rozmowie z gosciem z Plocka powiedzial tak:
2100zl Lampy bixenon D3S i przetwornica (wszystko ORI NIE UZYWANE!!!)
500zl depozyta za moje stare lampy do czasu mojej przesylki do niego
140zl przesylka lamp do mnie do UK
Soczewka jest w stanie idealnym gdyz nie uzywa soczewek z rocznikow nizej niz 2009!
A "Ojciec Led" mowil ze oni uzywaja soczewek nawet z roku 2005 gdzie tam juz jest bardzo duzy ubytek i praktycznie na dlugo mi to nie starczy dlatego wlasnie on oferuje odnowienia tej czesci za dodatkowe 200zl <szok>
Wiec za 2240zl od goscia z Plocka mam wszystko nowki ORI nie jakis tajwanski szit jak z firmy p.Danuty!
- darel
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 18:21
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Ja swoje robiłem w ÂŁącku (koło Płocka) i jestem mega zadowolony. Miałem bixenony skrętne. Dołożenie LEDów kosztowało mnie 1500 PLN. To dołożenie to w rzeczywistości była wymiana moich lamp na inne już przerobione na bixenony skrętne z LED'ami. Operacja trwała chyba 3h. Cały osprzęt został przełożony z moich. Niedawno padł mi silniczek skrętu w jednej z lamp ale zamiast wymieniać sam silniczek postanowiłem wymienić w obu lampach całość: soczewkę z silniczkami i odbłyśnikiem od lamp poliftowych. Dodatkowo został wymieniony uchwyt żarnika na D2S. Ponieważ wcześniej robiłem wymianę lamp w tym samym miejscu kosztowało mnie to 350 PLN i 4h czasu. Uważam, że to jest super cena za wymianę całej optyki z silnikami w obu lampach gdzie trzeba było każdą rozkleić i złożyć. Jak już wspomniałem ja jestem mega zadowolony z usługi i mogę z czystym sumieniem polecić. Jeżeli ktoś chce mogę podać namiary na PW.
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Tak koledzy dokładnie koło Płocka jest dwóch kolesi którzy robią ledy i są to podobno bracia,jeden mieszka w ÂŁącku a drugi w Budy Kaleńskie.darel pisze:Ja swoje robiłem w ÂŁącku (koło Płocka)
Ja robiłem w Budach i też jestem zadowolony.
Przez około dwa tygodnie lampy lekko parowały na dole bo niby świeżo klejone i klej musiał doschnąć i teraz jest ok a robiłem to w listopadzie więc i na zewnątrz było dość wilgotnie.
Rozmawiałem też na temat regeneracji odbłyśników i z tego co się dowiedziałem to w lampach nie skrętnych jest to możliwe, to w skrętnych (podobno )to już nie taka prosta sprawa.(nie wiem dlaczego,podobno ciężko oddzielić soczewkę od całej lampy)
Po wyciągnięciu moich lamp oglądałem odbłyśniki i widać było na nich ,że swoje lata dawności miały już dawno za sobą,a te które były w nowych lampach (nieregenerowane,bo mam ledy skrętne ) były naprawdę super.
Na początku różnica ogromna,teraz człowiek się przyzwyczaił i chciałby jaśniej.
Silniczki skrętu działają jak szalone,czego nie widziałem przy starych lampach,przełożone moduły skrętu,mocowanie żarnika na D2S i wszystko działa bez zarzutu.
Wybór należy do Was.
Pozdrawiam.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 590
- Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
- Imię: Forum Audi Iwo
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
- Kontakt:
M1A1, Nawet w nowych lampach poliftowych lub innych w A6 C6 odbłyśniki są matowe które dają nawet jak są nowe światło na poziomie 2500 luxów. Odbłyśnik po regeneracji na chromowany lub nowy chromowany daje światło 6500 luxów. Ja u siebie w nowych lampach nieskrętnych odrazy wywaliłem te matowe odbłyśniki i dałem do regeneracji. Koszt 160 zł za 2 odbłyśniki.
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
igo_89,
Masz skrętne ,czy nieskrętne ?
Z tego co rozmawiałem z Damianem z Bud Kaleńskich to on mi tłumaczył ,że w nieskrętnych soczewka jest jest przykręcana do całego odbłyśnika lampy a w skrętnych jest (przylutowana,przynitowana) nie wiem jak to nazwać.
Moje odbłyśniki w soczewce(bo o to głównie chodzi)były matowe,prawie różowe,po prostu wypalone,a te które mam teraz(mimo,że oryginał nieregenerowany)to w dużo lepszym stanie.
Nie wiem jak wyglądają regenerowane i jak z ich trwałością ,bo ich po prostu nie mam i nie będę się wypowiadał.
Masz skrętne ,czy nieskrętne ?
Z tego co rozmawiałem z Damianem z Bud Kaleńskich to on mi tłumaczył ,że w nieskrętnych soczewka jest jest przykręcana do całego odbłyśnika lampy a w skrętnych jest (przylutowana,przynitowana) nie wiem jak to nazwać.
Moje odbłyśniki w soczewce(bo o to głównie chodzi)były matowe,prawie różowe,po prostu wypalone,a te które mam teraz(mimo,że oryginał nieregenerowany)to w dużo lepszym stanie.
Nie wiem jak wyglądają regenerowane i jak z ich trwałością ,bo ich po prostu nie mam i nie będę się wypowiadał.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 590
- Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
- Imię: Forum Audi Iwo
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
- Kontakt:
M1A1, Ja mam nieskrętne. Rożnica jest taka że przy nieskrętnych lampach jesteśmy w stanie wyjąć soczewkę wraz z odbłyśnikiem w 15 min bo śruby są od strony żarówki. Oczywiście w nieskrętnych tez odbłyśnik jest nitowany do soczewki. Lampy skrętne mają taki problem że gdy chcemy wyjąć odbłyśnik wraz z soczewka musimy rozklejać lampę, gdyż śruby są od strony klosza. Soczewki do odbłyśnika w lampach skrętnych nie nitujemy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
igor i jedne i drugie są kręcone tylko tak jak napisałś jedne są kecone od klosza, a drugie od wewnątrz. twoje będą gotowe w przyszłym tygodniu
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga