Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

D2 94 4.2PB Kontrolka oleju+skrzynia+obrotomierz

Wszystko co dotyczy ogólnie układów elektrycznych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
martinez1980
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 20 mar 2009, 15:25
Imię: Tomasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

D2 94 4.2PB Kontrolka oleju+skrzynia+obrotomierz

Post autor: martinez1980 » 31 mar 2013, 18:30

Witam koledzy wiecie może lub macie pomysł czego to może być przyczyna?!


Moje auto totalnie przeszło zdrowe rezanie. Od wymiany okularów, chlodnicy, poprzez rarzad z rolkami napinaczem, termostatem, pompa wody. wymienione zostaly rowniez lampy na ori xenon, zadnych rezanych, dostalem polke z dodatkowym stopem i elektryczna roleta. wymienione zostaly oczywiscie plyny, filtry i CZUJNIK CIÂŚNIENIA OLEJU. Wczesniej auto latalo bez problemu. Po odebraniu od mechanika, wszystko dzialalo wysmienicie, aczkolwiek jeden dzien. Auto jedzilo i na wolnych i na wiekszych obrotach, wszystko dzialalo. Jadąc na zlot, totalne wyloozowany bo co moze sie zepsuc jak wymieniłem prawie wszystko :/ nagle ni z gruszki ni z pietruszki BUM zaswieciła sie kontrolka oleju. Pierwsze Co ? Ku...... M.... o co chodzi jak olej był niedawno wymieniany. Zero wyciekow auto suche stan sie zgadza a tu takie cyrki. Wyłączyłem autko sprawdziłem poziom no gra ale podjalem decyzje ze skoro smarowanie jest, nic poza mi nie wyrzuca na blacie wiec odstawiam autko poooowolutku do garazu, miałem jakies 10km do domu w tym czasie nagle zniknał mi obrotomierz i wskazuje non stop 0, a po chwili jeszcze dołożyła sie skrzynia i zaczeło nią szarpać.. Gdy auto sie odpala, statruje bez problemu, silnik prauje (aczkolwiek nie nadużywam tego jesli nie muszę) pokazuje OK na blacie dopiero po przełączeniu dÂźwigni zmiany biegów na D lub R od razu pisk i kontrolka oleju sie zapala oraz czuc lekkie szarpniecie (gdzie zwykle biegi zmieniały sie w mniej drastyczny sposob).

Czy mieliscie koledzy coś takiego lub macie pojęcie co mogło się stać ze takie cyrki się dzieją ? Będęwdzięczny pozdrawiam Pozdro.

Ok zrobiłem jeszcze jeden teścik, mogę napisać trochę więcej. Zapomniałem napisać że zamiast kontrolki oleju i obrotomierza znikaja tylne swiatła. ÂŚciągajac VAGA odłączyłem kleme od aku by zresetować kompa. Odczekałem 10min, podłączyłem kleme, odpalam auto i niespodzianka auto bez żadnych problemów odpaliło i wróciło do normy. Więc nie pozostało mi nic innego jak przetestować auto i sprawdzić czy to foch auta czy to usterka która bedzie cyklicznie się powtarzać. Silnik był zimne, wiec obrałem trasę blisko domu i rozgrzałem silnik. PojeÂździłem, pojeÂździłem no i wracam pod garaż. Wysiadłem z auta otwieram drzwi i słyszę pisk z kabiny, podchodze i znow kontrolka oleju sie zapaliła, obrotomierz padł no i światła. Jedyne co zauważyłem szarpniecia przy zmianie biegów były delikatne na początku i z każda nastepna zmiana biegu szarpniecia były coraz mocniejsze! HMMMMMMMMMM. Odkręciłem kleme jeszcze raz, musiałem już spadać do domu ale jutro rano sprawdze czy to cykliczna usterka pojawiająca się :beczy: po rozgrzaniu silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja