[ MULTI] problem po rozgrzaniu oleju
[ MULTI] problem po rozgrzaniu oleju
witam wszystkich zainteresowanych
problem dotyczy skrzyni o symbolu HSV - chodzi o to ze jak odpale silnik na zimnym to jest ok biegi przechodza, lecz jesli rozgrzeje sie olej to jak przełącze na P skrzynia sie blokuje. W czym leży problem?
dodam ze autko było po wypadku i był wyciek oleju ze skrzyni.
Czy ubytek w oleju moze mieć wpływ na takie zachowanie?
dodam jeszcze ze wystepuje efekt slizgajacego sie sprzegła
problem dotyczy skrzyni o symbolu HSV - chodzi o to ze jak odpale silnik na zimnym to jest ok biegi przechodza, lecz jesli rozgrzeje sie olej to jak przełącze na P skrzynia sie blokuje. W czym leży problem?
dodam ze autko było po wypadku i był wyciek oleju ze skrzyni.
Czy ubytek w oleju moze mieć wpływ na takie zachowanie?
dodam jeszcze ze wystepuje efekt slizgajacego sie sprzegła
Re: problem po rozgrzaniu oleju
Ubytek oleju w skrzyni zawsze może mieć wpływ na jej złe działanie. Zależy jeszcze jak duży był to wyciek. Pozostaje jeszcze możliwość, że skrzynia została uszkodzona podczas kolizji.
PS. Byłem przekonany przez cały czas, że 3.2 FSI występują tylko z quattro i skrzynią tiptronic.
PS. Byłem przekonany przez cały czas, że 3.2 FSI występują tylko z quattro i skrzynią tiptronic.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
Re: problem po rozgrzaniu oleju
do kompa podłączałeś auto?rav1982 pisze:Ubytek oleju w skrzyni zawsze może mieć wpływ na jej złe działanie. Zależy jeszcze jak duży był to wyciek. Pozostaje jeszcze możliwość, że skrzynia została uszkodzona podczas kolizji.
PS. Byłem przekonany przez cały czas, że 3.2 FSI występują tylko z quattro i skrzynią tiptronic.
OT. z maualem również wychodziły...
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
(7-stopniowa) Czyli masz kolego multitronika jak pisales. Troche mnie to dziwi ze ta bublowata skrzynie lacza z silnikiem ponad 200 konnym <szok>platinium pisze:symbol skrzyni to HSV jest to skrzynia 7-mio biegowa
Wracajac do Twojego problemu, to tak jak najbardziej ubytek oleju w skrzyni moze sie wiazac z szarpaniem i to szczegolnie na rozgrzanym oleju. CO do blokowania to sie nie wypowiem ale wydaje mi sie ze ma to sens. Nie zwlekaj i sprawdz poziom oleju. Bedziesz potrzebowal VCDS aby monitorowac temperature oleju.
autko i tak narazie jeszcze musi zostac na celnym ale jak tylko odbiore to odrazu podłacze pod kompa
no moze az tak nie szarpie ale bardziej sie slizga powyzej 3 tys obr.
mam nadzieje ze dolanie oleju pomoze a jesli chodzi o blokowanie to mniejwiecej dzieje sie to jak olej bedzie mial ok 70 st.C tak pokazuje temperatura plynu chłodniczego - a ze olej z plynem sa powiazane chłodnica wiec i olej bedzie mial podobna temp jak plyn.
napewno jak uporam sie ze skrzynia to dam znac co i jak
no moze az tak nie szarpie ale bardziej sie slizga powyzej 3 tys obr.
mam nadzieje ze dolanie oleju pomoze a jesli chodzi o blokowanie to mniejwiecej dzieje sie to jak olej bedzie mial ok 70 st.C tak pokazuje temperatura plynu chłodniczego - a ze olej z plynem sa powiazane chłodnica wiec i olej bedzie mial podobna temp jak plyn.
napewno jak uporam sie ze skrzynia to dam znac co i jak
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
- Lokalizacja: Ahlen
Olej w skrzyni nie nagrzewa sie tak szybko jak plyn chlodzacy
Do sprawdzenia oleju potrzebne koniecznie urzadzenie diagnostyczne do mierzenia temperatury oleju w skrzyni - pomiaru stanu oleju dokonujemy w przedziale temperatur 35-40 °C (bezwzglednie) -
Jezeli potrzebujesz wiecej danych na temat tych skrzyn to zerknij do mlodszego brata -dzial- uklad napedowy- Encyklopedia multitronic
- zalorzyciel tematu ma te skrzynie w jednym paluszku 
Do sprawdzenia oleju potrzebne koniecznie urzadzenie diagnostyczne do mierzenia temperatury oleju w skrzyni - pomiaru stanu oleju dokonujemy w przedziale temperatur 35-40 °C (bezwzglednie) -
Jezeli potrzebujesz wiecej danych na temat tych skrzyn to zerknij do mlodszego brata -dzial- uklad napedowy- Encyklopedia multitronic

