Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Tiptronik wymiana oleju.

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 22 mar 2013, 06:06

KL4K50N pisze:
Przemcio pisze:zrozumiał ?
Ja <lol>. Dziękuje za wyjaśnienie. Czyli kurde w NL nikt nie ogarnie mi chyba wymiany oleju w TIP
Od biedy na zyczenie Aso tez wymieni

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 22 mar 2013, 17:54

nikos, Myślisz, że wymienią? Zaraz sobie zażyczą extra kase, bo niby się nie wymienia w TIP. Ciekawe czy wymienią dynamicznie. W poniedziałek pojadę się zorientować.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 mar 2013, 09:57

KL4K50N pisze:nikos, Myślisz, że wymienią? Zaraz sobie zażyczą extra kase, bo niby się nie wymienia w TIP. Ciekawe czy wymienią dynamicznie. W poniedziałek pojadę się zorientować.
To jeÂździj bez zmiany,
A jak sie sypnie kupisz za lekko ponad 2 000 pln uzywke i ja zalejesz nowym olejem
A moze ta wytrzyma ?

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 23 mar 2013, 11:58

nikos pisze:A moze ta wytrzyma ?

No na razie nie mam z nią problemów. Znaczy się nie wiem bo to mój pierwszy automat. Jedno co mogę napisać to to, że czasami wydaje mi się, że jak się jeÂździ tak w przedziałach 1800-2200obr/min to tak jakby było czuć jakieś bicie opon... Ale to raczej nie opony. Gdzieś czytałem, że to może być wywołane właśnie automatem <mysli>

igorw

Post autor: igorw » 23 mar 2013, 14:50

KL4K50N, lekkie drżenie podczas delikatnego przyspieszania: kończący się konwerter -> z doświadczenia własnego :( założyłem regenerowany bo nowy kosztuje krocie.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 mar 2013, 15:17

KL4K50N, to delikatne drżenie/podszarpywanie, może być również spowodowane obecnością glikolu (płyny chłodniczego) w skrzyni biegów - nieszczelność wew. chłodnicy. Tak ja miałem... przebieg niestety nie ma tu wielkiego znaczenia, bo mnie się to stało przy ok. 75kkm... niestety już po gwarancji...

Biorąc powyższe pod uwagę, warto najpierw wykonać tzw. próbę glikolową, aby się nie pchać w, być może zbędne, naprawy... oczywiście to tylko delikatna sugestia, bo każdy przypadek jest inny...

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 23 mar 2013, 17:35

igorw, Ile Cię wyniosła taka naprawa?

Krzysiek, u mnie jest tak, że nawet nie potrafię z precyzować jak często się to dzieje. Dziś np nic, równiótko wszystko. Może to tylko wtedy były nie równości na drodze a ja się niepotrzebnie martwię.

igorw

Post autor: igorw » 24 mar 2013, 21:16

KL4K50N, do tego jest potrzebne wyjęcie skrzyni i to zależy już od mechaników, regenerowany konwerter znaleÂźli mi za chyba ok 650 zł. Cała operacja ze zmianą oleju ok 1700 zł. Ale w stodole u znajomego.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 24 mar 2013, 21:36

nowy konwerter idzie dostać za +/- 1900 zł
Jak się mylę, poprawcie mnie

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 24 mar 2013, 21:41

KL4K50N, zanim cokolwiek zrobisz, przemyśl choć to co Ci zasugerowałem... nie zaszkodzi na pewno, ani też nie jest wielkim/żadnym kosztem...

Czy te objawy są w jakiś sposób powiązane z temperaturą? Np. na 'zimnym' działa dobrze, a na 'gorącym' odczuwasz pewne niedomagania?

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 24 mar 2013, 22:10

0x4B25A, Powiedziałbym, że jest to odczuwalne tylko na zimnym silniku. Kiedy temperatura dojdzie do 90 wszystko jest ok. Dziś znów jak jechałem na spota to nic się nie działo (dystans 200km). Może to była tylko droga wtedy nie równa <mysli>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 24 mar 2013, 22:53

KL4K50N, w takim razie pozostaje Ci obserwacja... oby to tylko były złudzenia, czego Ci życzę <okok>

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 25 mar 2013, 15:11

0x4B25A, I dziś znów to się stało... ALe muszę jeszcze cos przetestować. Bo to było znów na tym samym odcinku pewnej trasy. Może to asfalt. Ale również na zimnym silniku. Zobaczę jutro lub później na innej drodze.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 25 mar 2013, 16:04

KL4K50N pisze:0x4B25A, I dziś znów to się stało... ALe muszę jeszcze cos przetestować. Bo to było znów na tym samym odcinku pewnej trasy. Może to asfalt. Ale również na zimnym silniku. Zobaczę jutro lub póÂźniej na innej drodze.
Mało prawdopodobne, żeby asfalt miał na to wpływ

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 27 mar 2013, 21:02

Dziś jeÂździłem (wymieniali mi w aso zestaw naprawczy kolektorów) i nic nie było czuć. ÂŻadnego szarpania itp. Te szarpania występują tylko jak temparatura nie uzyska 90C i to też nie zawsze... A mogę z tym dziadostwem jeÂździć. 6 kwietnia jadę do PL i może zna ktoś w Lubelskim mechaników od tip?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja