Witam
Mam od 2 miesiecy problem z turbina:/
problem wyglada tak przy 3 t. obrotów lub 120 km wyłancza sie turbo < chodzi o tryb awaryjny >
wymienione rureczki czyjniczki itp wszytko :)nawet zmieniona została turbiny przyjacielska wymiana;)
Niestety ciagle jest to samo żaden mechanik nie potrafi tego określi tzn chcieli by ale nom koszta sa ogromne i wymyślaja wszystkiego... mysłe nie potrzebnie .
Dodam taka Ciekawostkę iż mam silnik 1,9 tdi avx osiagi mojej lalki były ogromne przy 130 kucach osiagałem prędkośc 235 km nom i prosiła o więcej mysłe spokojnie 240-250. To chyba nie możliwe żeby seryjny samochód potrafił coś takiego
a Wiec zastanawia mnie teraz czy poprostu mam ....... komputer;/
Wydaje mi sie że mogło być zmienione oprogramowanie hipy itp a poprostu nikt mnie o tym nie poinformował.
czy jest taka opcja że poprostu padł mi komputer i podaje błędne dane czy cos takiego zle steruje powietrzem czy turbo
Chciałbym zamienić sie z kimś na komputer i sprawdzić miał byś taką możliwość?
podłączyć zobaczyć czy to to .
z góry dzięki za info
naruszenie regulaminu punkt 3
[ AWX 1.9 131 KM] Turbo/Komputer/ co jest nie tak :(
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 mar 2013, 07:44
- Lokalizacja: Wyszków
[ AWX 1.9 131 KM] Turbo/Komputer/ co jest nie tak :(
Ostatnio zmieniony 23 mar 2013, 18:57 przez KrystianA6, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 509
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Nie możliwe żeby AWX 235 km/h latał. Pewnie licznik przekłamuje. W instrukcji obsługi pisze prędkość maks 201 km/h przy ok 4 tys obrotów. Musiałbyś kręcić do tych 4.7 tys. obrotów. Moc maksymalna jest przy 4 tys. Kręcenie powyżej tych obrotów jest raczej bezcelowe bo moc i moment drastycznie spadają.
Licznik może przekłamywać przy wyższych prędkościach nawet o 20 km/h. Chyba że masz jakiś program dłubnięty na więcej koni, więc może i rozpędziłeś się do tych 215-220 (a pokazywało 235)
Radzę udać się do kogoś kumatego żeby zobaczył co i jak. Podpięcie do laptopa obowiązkowo.
Może zmienna geometria się zapiekła?
Licznik może przekłamywać przy wyższych prędkościach nawet o 20 km/h. Chyba że masz jakiś program dłubnięty na więcej koni, więc może i rozpędziłeś się do tych 215-220 (a pokazywało 235)
Radzę udać się do kogoś kumatego żeby zobaczył co i jak. Podpięcie do laptopa obowiązkowo.
Może zmienna geometria się zapiekła?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 mar 2013, 07:44
- Lokalizacja: Wyszków
Skoro nikt nic nie wie to powiem tak.
logi dynamiczne.
tylko logi z grupy pompowania turbo i pracy przepływki.
po logach zacieśnimy krąg.
do tego. SprawdÂź koniecznie i bezwzględnie to http://obrazki.elektroda.net/10_1276815137.jpg
wiele słyszałem o błędach podłączenia do tego sam kiedyś odwaliłem z zaworkiem kierunkowym i też miałem udrękę
no i prace zaworka n75 z wstawiłem 2 filmiki ten jeden mówi jak n75 robi i co robi. Czytaj opis pod filmem. Film robiłem na szybko bo mało ludzi lubi się informacjami dzielić i postanowiłem to zmienić, czytaj opis pod filmem bo w filmie numer odwaliłem z opisem.
[ Dodano: 2013-04-01, 12:00 ]
Mamy takie możliwości.
N75 nie przełącza vnt i przeładowuje:
-Âźle podpięte podciśnienie i n75 nie ma czym sterować
-n75 nie żyje
-łopatki chodzą ale się zacinają i turbo na moment przeładowywuje (wchodzi w tryb awaria aby nie rozwalić turbo)
-przepływka w którymś miejscu nie domaga.
sprawdÂź wg zdjęcia podłączenie, ale żetelnie
logi dynamiczne.
tylko logi z grupy pompowania turbo i pracy przepływki.
po logach zacieśnimy krąg.
do tego. SprawdÂź koniecznie i bezwzględnie to http://obrazki.elektroda.net/10_1276815137.jpg
wiele słyszałem o błędach podłączenia do tego sam kiedyś odwaliłem z zaworkiem kierunkowym i też miałem udrękę
no i prace zaworka n75 z wstawiłem 2 filmiki ten jeden mówi jak n75 robi i co robi. Czytaj opis pod filmem. Film robiłem na szybko bo mało ludzi lubi się informacjami dzielić i postanowiłem to zmienić, czytaj opis pod filmem bo w filmie numer odwaliłem z opisem.
[ Dodano: 2013-04-01, 12:00 ]
Mamy takie możliwości.
N75 nie przełącza vnt i przeładowuje:
-Âźle podpięte podciśnienie i n75 nie ma czym sterować
-n75 nie żyje
-łopatki chodzą ale się zacinają i turbo na moment przeładowywuje (wchodzi w tryb awaria aby nie rozwalić turbo)
-przepływka w którymś miejscu nie domaga.
sprawdÂź wg zdjęcia podłączenie, ale żetelnie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga