Witam szanowne grono!
Moje pytanie brzmi, czy niepoprawne ustawienie rozrządu może spowodować brak wtrysku paliwa? Czy niezależnie od przestawienia rozrządu (np o ząb) paliwo pojawi się na wtryskach, tyle że w niewłaściwym zupełnie momencie (co oczywiście uniemożliwi rozruch silnika). Proszę tylko o konkretną odpowiedź, bo odpowietrzanie układu itp przerobiliśmy dokładnie i jedyne co zostało to uszkodzenie pompy lub złe ustawienie rozrządu.
[ AFB 2.5 150 KM] Ustawienie rozrządu a wtrysk paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Kolego jesli chcesz wykluczyc pompe i nie posiadasz kabelka z vag-iem wez sobie jakaszarowke o bardzo niskim napieci np z podswietlania deski rozdzielczej lub tablicy, wyprowadz dwa przewody ktore zakoncz np rzylutowaniem igiel i wbij sie w przewody od zasilania pompy (wychodzace z sterownika pompy) i niech ktos zakreci rozrusznikiem. Jezeli zajazy znaczy ze pompa funkcjonuje. Jest to stary sprawdzony sposob ktorym wykluczysz miejmy nadzieje jedno z powyzszych. 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Pompa wyjęta. Na dniach pójdzie do sprawdzenia do jakiegoś serwisu Bosch w mojej okolicy. Jak tylko się wyjaśni co z nią jest, powrócę do tematu.
[ Dodano: 2013-04-03, 21:37 ]
no i sprawa się wyjaśniła. pompa odwiedziła warsztat w Pisarzowicach i końcu, po tylu dniach usłyszałem dziś miły pomruk mojej V6-ki. Na szczęscie sterownik był ok, więc cena naprawy znośna. Kąt wtrysku ustawiony jak należy i maszyna gwizda.
[ Dodano: 2013-04-03, 21:37 ]
no i sprawa się wyjaśniła. pompa odwiedziła warsztat w Pisarzowicach i końcu, po tylu dniach usłyszałem dziś miły pomruk mojej V6-ki. Na szczęscie sterownik był ok, więc cena naprawy znośna. Kąt wtrysku ustawiony jak należy i maszyna gwizda.