Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,8 V6]Problem z odpalaniem

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

[A6 C5 2,8 V6]Problem z odpalaniem

Post autor: xpbit » 17 mar 2013, 22:07

Witam.

Panowie dziś ładnie samochód odpalał bez problemu a potem pod wieczór chciałem go znowu odpalić przekręcam kluczyk a tu wszystko gasło przygasało i w ogóle jakaś masakra....

voltomierz w aucie pokazywał raz 9V raz 12V i wszystko przysiadało co chwila nawet jak się długimi migało :/

na kable od kumpla odpalił kręcił jakoś słabo ale kręcił i odpalił.... a sam już nic ta sama sytuacja wszystko gasło :/

vag wyrzucił takie błędy :

Obrazek


Co to może być ?? proszę o jakąś szybką poradę :/


pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 19 mar 2013, 01:53

W jakim stanie jest bateria tzn wiek itd ?? Większość akumulatorów ( 5-7 letnie) po jednym głębokim rozładowaniu trudo je postawić na nogi (ładowanie nic nie pomaga).Wyłącz wszystko co się da,radio,nadmuch,światła itp.Klucze do kieszeni i jeśli posiadasz miernik zmierz pobór prądu i napięcie bateri a najlepiej jeśli byś podjechał do kogoś kto ma tester.Jeżeli bateria jest całkowicie padnięta,to odpalanie z kabli też może być kłopotliwe (najlepiej podładować pacjenta kilkanaśćie minut przed opaleniem).Nie wspominam o tym że jest to niezdrowe dla elektroniki samochodu -odpalanie samochodu kiedy bateria juz nie jest w stanie wypluć kilkanaście amperów pomimo tego że pokazuje 12 V.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2013, 12:42 przez Bilskirnir, łącznie zmieniany 1 raz.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

jmm

Post autor: jmm » 19 mar 2013, 07:05

Podładuj najpierw aku, bo to jest ewidentna przyczyną Twojego problemu

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 09:43

akumulator u mnie jeÂździ już ponad 4 lata a ile na nim jeÂździł poprzedni właściciel to pojęcia nie mam :)

byłem u mechanika i mówi że jak są takie objawy to jakaś "cela" walneła w akumulatorze i w ogóle nie ma tej mocy a V czasami miał czasami nie :/

dziś jadę kupić nowe aku centre future 77ah 760a myślę że powinien być dobry ?? bo ze starego zeszła mi ta część naklejki co były parametry napisane :/


Pozdrawiam :)
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 19 mar 2013, 13:20

Ten aku w zupełnośći wystarczy,bardzo dobry wybór.Daj znać czy po przekładce autko ożyło.Aaa i jesli bateria pokuzje na voltomierzu 11.6V lub mniej przed ładowaniem to kwalifikuje się do wymiany na 90%.Pozdro
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 mar 2013, 13:49

akumulator który siedział w aucie miał 70ah nie miał podanego ile amperów :/ był to delphi freedom plus

ogólnie akumulator wyglądał na jakieś 6-8lat :D zawsze miał tam coś koło 12V kręcił w miarę ok zawsze silnikiem i nigdy nie był rozładowany bo auto stoi cały czas w ciepłym garażu.

po prostu ze starości coś mu pękło w środku i dupa....

wstawiłem właśnie tą centre future 77ah 760a i auto kręci jak szalone i odpala bez problemu :)

ja myślałem już że jakaś poważniejsza usterka albo coś xD

wszystkim dzięki za zainteresowanie :)


Pozdrawiam <rotfl>


jednak pojawił się problem.... auto odpala i jedzie ale....
co chwila obroty lecą prawie do 0 raz mi nawet zgasł i nie wiem o co chodzi... vag niby już błędów nie wywala ale nie trzyma obrotów na jałowym biegu czy to na pb czy na lpg :/

i nie wiem o co chodzi z tym teraz :/
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 19 mar 2013, 21:09

xpbit pisze:jednak pojawił się problem.... auto odpala i jedzie ale....
co chwila obroty lecą prawie do 0 raz mi nawet zgasł i nie wiem o co chodzi... vag niby już błędów nie wywala ale nie trzyma obrotów na jałowym biegu czy to na pb czy na lpg

i nie wiem o co chodzi z tym teraz
Przepustnica zgubiła nastawy. Zrób adaptację przepustnicy i powinno być ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja