[ ARJ 2.4 165 KM] Demontaż instalacji LPG
[ ARJ 2.4 165 KM] Demontaż instalacji LPG
Witam
Posiadam w swoim autku instalacje LPG firmy BRC, po przekalkulowaniu podjąłem decyzję o jej demontażu. Co oprócz nowego kolektora (ten jest nawiercony pod wtryski gazu) będę musiał wymienić w silniku tak żeby wrócił on do pierwotnego stanu??? Czy ktoś z was robił już taką operację i jakie są koszty??
Posiadam w swoim autku instalacje LPG firmy BRC, po przekalkulowaniu podjąłem decyzję o jej demontażu. Co oprócz nowego kolektora (ten jest nawiercony pod wtryski gazu) będę musiał wymienić w silniku tak żeby wrócił on do pierwotnego stanu??? Czy ktoś z was robił już taką operację i jakie są koszty??
w instalacji muszę na dzień dzisiejszy wymienić wtryski (700zl) butle lpg (400zl) przewody gazu i pewnie jeszcze coś dojdzie , jeżdżę głownie do pracy w jedną stronę mam 9km z czego 3-4 robię na PB...miesięcznie na jeździe lpg oszczędzam 70-80pln, a więc na instalacje musiałbym wydać jakieś 1200-1300pln i żeby mi się to zwróciło muszą minąć 2 lata, poza tym jazda na PB sprawia mi większą frajdę i jestem przeciwnikiem LPGpastaldo pisze:Ciekaw jestem tych kalkulacji z których opłaca Ci się pozbyć LPGMasz dojścia do Pb bez podatków?


też o tym myślałem, ale nie wiem czy nieużywana będzie działać za 2-3latakolo98 pisze:ja bym zostawił i nie używał, przy sprzedaży się przyda

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 11 paź 2012, 09:45
- Lokalizacja: Kraków
strasznie długo na tej benzynie Ci jedzie. Ja mam od niedawna instalacje, ale dokładnie sprawdziłem i w zimie , najpierw odsnieżam samochód , wsiadam i dopiero odpalam. Jade dokładnie 1,4 km na benzynie i przełącza się na gaz, przeważnie +/- w tym samym miejscu. Do pracy mam zaledwie 5km. Gaz założyłem bo co tydzieĂą jezdze w trase poza kraków i naprawde odczułem różnice w tankowaniu (teraz zawsze tankuje do pełnayoung81 pisze: w instalacji muszę na dzieĂą dzisiejszy wymienić wtryski (700zl) butle lpg (400zl) przewody gazu i pewnie jeszcze coś dojdzie , jeżdżę głownie do pracy w jedną stronę mam 9km z czego 3-4 robię na PB...miesięcznie na jeździe lpg oszczędzam 70-80pln, a więc na instalacje musiałbym wydać jakieś 1200-1300pln i żeby mi się to zwróciło muszą minąć 2 lata, poza tym jazda na PB sprawia mi większą frajdę i jestem przeciwnikiem LPGauto takie już dostałem (od teścia) w życiu sam nie założył bym "tego" do samochodu"

gaz montowałem u Piotrka Ficka i mówił że na 35stopni jest ustawianie przełanczanie na gaz. Może niech gazownik Ci sprawdzi jaka temp jest ustawiona, ewentualnie zaniżyć troszke

sierra MK2 -> scorpio MK1 -> golf3 -> A6 

w instalacji muszę na dzieĂą dzisiejszy wymienić wtryski (700zl) butle lpg (400zl) przewody gazu i pewnie jeszcze coś dojdzie , jeżdżę głownie do pracy w jedną stronę mam 9km z czego 3-4 robię na PB...miesięcznie na jeździe lpg oszczędzam 70-80pln, a więc na instalacje musiałbym wydać jakieś 1200-1300pln i żeby mi się to zwróciło muszą minąć 2 lata, poza tym jazda na PB sprawia mi większą frajdę i jestem przeciwnikiem LPGlukasquake pisze:


strasznie długo na tej benzynie Ci jedzie. Ja mam od niedawna instalacje, ale dokładnie sprawdziłem i w zimie , najpierw odsnieżam samochód , wsiadam i dopiero odpalam. Jade dokładnie 1,4 km na benzynie i przełącza się na gaz, przeważnie +/- w tym samym miejscu. Do pracy mam zaledwie 5km. Gaz założyłem bo co tydzieĂą jezdze w trase poza kraków i naprawde odczułem różnice w tankowaniu (teraz zawsze tankuje do pełna

gaz montowałem u Piotrka Ficka i mówił że na 35stopni jest ustawianie przełanczanie na gaz. Może niech gazownik Ci sprawdzi jaka temp jest ustawiona, ewentualnie zaniżyć troszke

termostat wymieniany w ubiegłym roku razem z rozrządem, nagrzewnica sprawdzona, czasami w zimne dni wspomagam się WEBASTO , temperaturę mam ustawioną na 50 stopni i sam tak chciałem "zdrowiej" dla silnika i tego na pewno nie zmienię, auto jest w 100% sprawne i nagrzewa mi się w miarę szybko, tylko ktoś kto kiedyś instalował LPG założył reduktor na podszybiu i to może być wina "późnego" przełączenia na LPG (bezpośrednio w komorze silnika cieplej no i zanim ciepły płyn dojdzie do "góry" i ogrzeje reduktor musi minąć trochę czasu).....ja już postanowiłem demontuje LPG i nigdy więcej nie założę (chociaż z tym nigdy nie miałem większych problemów), jak będę chciał oszczędniej jeździć to kupie sobie VW Lupo

Re: Demontaż instalacji LPG
Nawierty możesz zaślepić wkręcając śruby o odpowiedniej średnicy, przesmaruj je wcześniej uszczelniaczem i to właściwie tyle.young81 pisze:Witam
Posiadam w swoim autku instalacje LPG firmy BRC, po przekalkulowaniu podjąłem decyzję o jej demontażu. Co oprócz nowego kolektora (ten jest nawiercony pod wtryski gazu) będę musiał wymienić w silniku tak żeby wrócił on do pierwotnego stanu??? Czy ktoś z was robił już taką operację i jakie są koszty??
Instalacji możesz nie używać, tak jak pisali koledzy, nie musisz jej demontować, ale ogólnie zastanowiłbym się jeszcze nad demontażem bo na dłuższych trasach może się przydać.
Zrobisz jak uważasz, ale u mnie instalacja w największe mrozy -20 stopni przełącza się po ok 1.8km, wcześniej w Passacie zrobionym po druciarsku po 5km.
JedÂź do dobrego gaziarza, może ogarnie i będzie się przełączać tak jak powinna, wtryski Hana możesz kupić tutaj link kosztują niecałe 80zł za sztukę a przy dobrym zestrojeniu, wymiana to nic trudnego.
kolektor wymienię chyba na "nowy" nie nawiercany na alledrogo można kupić za 40plnNawierty możesz zaślepić wkręcając śruby o odpowiedniej średnicy, przesmaruj je wcześniej uszczelniaczem i to właściwie tyle.
Instalacji możesz nie używać, tak jak pisali koledzy, nie musisz jej demontować, ale ogólnie zastanowiłbym się jeszcze nad demontażem bo na dłuższych trasach może się przydać.
Zrobisz jak uważasz, ale u mnie instalacja w największe mrozy -20 stopni przełącza się po ok 1.8km, wcześniej w Passacie zrobionym po druciarsku po 5km.
Jedź do dobrego gaziarza, może ogarnie i będzie się przełączać tak jak powinna, wtryski Hana możesz kupić tutaj link kosztują niecałe 80zł za sztukę a przy dobrym zestrojeniu, wymiana to nic trudnego.
