[ A6 C5] słabo grzeje bardzo słabo juz wszystko wymienione
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
[ A6 C5] słabo grzeje bardzo słabo juz wszystko wymienione
witam wiem panowie moze temat był ale nie znalazłem podobnych obiawów pasujacych do mojej przypadłości. mianowicie . samochód mi nie grzeje temp na silniku 90 stopni a w samochodzi chłodne powietrze werze do nagrzewnicy ciepłe wody w zbiorniczku troszke mało jutro doleje w celu dalszej weryfikacji w samochodzie sucho nie cieknie z nikąd dzis wymieniłem pompe wody i wgl cały rozrzad na ruviel i skf takze nie ma lipy a samochodzina nie grzeje jakie moga byc przytczyny pamietam przed mrozami grzał bardzxo dobrze chłodniczka czysta nie ma kamienia płukana cisnienie wody jest juz sam niewiem az zgłup[iałem sterownaie klap nawiewów tez działa juz brakuje mi pomysłów gdzie mozna zajrzec:( moze cos doradzicie... jutro doleje tego [płynu mam cicha nadzie ze moze w tym rzecz jutro napisze wieczorem czy pomogło .. pomocy koledzy bo to tylko 5 stopni mrozu a jak bd 25 normalne iglo na kółkach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
kalibracja klimatronika byłą robiona z 3 tyg temu ale w piatek podlece do mechanika i niech zrobi raz jeszcze... a jutro zdejme ten wezyk z nagrzewnicy...
mam kolejne fakty odnosnie tego grzania mianowicie podszyba nawiew na str pasazera grzeje lepiej niz na str kierowcy to po pierwsze
na wolnych obrotach powietrze ciepłe robi sie w letnie a przy dodaniu gazu na wiecej obrotów powietrze leci cieplejsze czym wiecej obrotów tyym powietrze cieplejsze moze byc zapowietrzona ta nagrzewniczka?? jutro zobacze i odpowietrze zzasilanie to ten dolny czy górny weżyk?? bd chyba ten dolny
mam kolejne fakty odnosnie tego grzania mianowicie podszyba nawiew na str pasazera grzeje lepiej niz na str kierowcy to po pierwsze
na wolnych obrotach powietrze ciepłe robi sie w letnie a przy dodaniu gazu na wiecej obrotów powietrze leci cieplejsze czym wiecej obrotów tyym powietrze cieplejsze moze byc zapowietrzona ta nagrzewniczka?? jutro zobacze i odpowietrze zzasilanie to ten dolny czy górny weżyk?? bd chyba ten dolny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Wygląda na to, że nagrzewnica jest po prostu zawalona.. płukanie raczej nic nie da... Ja u siebie rozwiązałem problem podłączając odwrotnie węże do nagrzewnicy aby to co tam blokowało zostało wypchnięte tą samą stroną którą chciało wejść.. po 20km problem się rozwiązał.. spróbujkamileczek212121 pisze:na wolnych obrotach powietrze ciepłe robi sie w letnie a przy dodaniu gazu na wiecej obrotów powietrze leci cieplejsze czym wiecej obrotów tyym powietrze cieplejsze
Czynność taka powoduje odwrotny obieg płynu tylko i wyłącznie w nagrzewnicy.. Pozdrawiam
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 359
- Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
- Kontakt:
jezeli masz kamien w nagrzewnicy to tylko ocet ostatnio u kumpla w a4 1,8 przerabiałem ledwo ciepłe powietrze leciało wlałem 2l octu i od razu jak auto sie rozgrzało to zaczeło leciec cieplejsze powietrze po dwuch dniach wymieniłem płyn tz zalałem uklad woda i octem i jeszcze 2 dni tak jezdził po całym zabiegu wyczysciłem układ woda i zalałem prestone teraz powietrze jest tak gorace ze w rece parzy.Dodam ze jak spusciłem płyn to puszczałem go przez sitko zeby zobaczyc ile kamienia okazało sie ze była mała gars takiego jakby piasku.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Nie jestem pewien czy to dobry i godny polecenia sposób, jak zastanowić się gdzie poleciało to, co blokowało wcześniej nagrzewnicę...Petroniusz566 pisze:
Ja u siebie rozwiązałem problem podłączając odwrotnie węże do nagrzewnicy aby to co tam blokowało zostało wypchnięte tą samą stroną którą chciało wejść.. po 20km problem się rozwiązał.. spróbuj
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
No cóż.. ja już tak jeżdzę dwa lata Przy średnim przebiegu 100km/dzień narazie nic tam złego nie piszczy Grzeje i chłodzi jak producent przykazał..mwx pisze:Nie jestem pewien czy to dobry i godny polecenia sposób, jak zastanowić się gdzie poleciało to, co blokowało wcześniej nagrzewnicę...
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 lut 2012, 07:00
- Lokalizacja: płock
witam koledzy nie mogłem wczesniej napisać niestety... sprawy sie maja tak grzeje słąbo jak grzał nawet zdecydowałem sie na ostre srodki takie jak płukanie ukłądu sodą kaustyczna nic nie dało woda jaka wyleciała po płukaniu jedynie lekko mętna nic poza tym wypłukałem obieg woda zalałem potem płynem nowym i cooo no i lipppa dalej wiec za waszymi radami idac dalej zaczalem odpowietrzac uklad zgodnie z waszymi instrukcjiami jest faktycznie dziurka w wezu zrobiona fabrycznie przycisnieta była opaska dlatego wczesniej nie widziałem . zalałęm płyn pochodził sobie troche potem dolalem jak tero sie otworzyło pochodził sobie dzionek no i teraz odpowietrzanie. do rzeczy: odkreciłem opaske samochód pracował na wolnych obrotach zciagam tak by cos leciało no i cooo i nic nie leci ani płyn ani powietrze sciagnołem dalej jedynie wolno leciał płyn wiec wpadłem na pomysł dodac gazu i tak tez zrobiłem poprosiłem kolege trzymał na 3 tys przewód narpiew sie napompował lekko jak by powietrzem a potem zaczeło sikać płynem ale ciezko było ocenic czy z powietrzem strasznie parzyło i sikało wiec zatknołem na krociec zozyłęm do kupy zdenerwowałem sie i poszedłem doi domu tye było naprawy.... juz niewiem co mam robić oddał by to do mechera ale troche sie obawiam ze zgola ze mnie a nic nie zrobia.... jeszcze mam dwa pomysły zdejme ten krociec dolny i zobacze jaki ta jest przepływ jak woda wendruje na wolnych obrotach bo chyba obieg powinien byc?? a potem odkrece ten zbiorniczek wyruwnawczy i troszke go uniose na tyle ile pozwola węze moze cos pomoze...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lis 2010, 17:26
- Lokalizacja: Radom/Dęblin
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga