Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AFN 1.9 110 KM] Samochód zgasł podczas jazy i nie odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
piotrek2443
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
Lokalizacja: łowicz

[ AFN 1.9 110 KM] Samochód zgasł podczas jazy i nie odpala

Post autor: piotrek2443 » 06 mar 2013, 09:05

witam mam dziwny problem z moim autkiem. Wracałem w niedziele rano od dziewczyny (wtedy auto jeszcze normalnie odpaliło) po przejechaniu moze ze 2km samochód poprostu zgasł bez żadnych obiawów. Myslałem ze to brak paliwa bo jechałem na rezerwie ale po zatankowaniu auto nadal nie chce zapalic wymienilem filtr paliwa odpowietrzylem układ i nic, sprawdziłem auto vagiem 0 błędów sprawdziłem czujnik połozenia wału (ok) prubowałem odpalic z pominieciem filtra paliwa i podawałem nawet paliwo z bańki i tez nic. mechanik sprawdził rozrząd jest oj pompa paliwa po naprawie tez wygląda na sprawna. jedynie kiedy silnik ozywa to na plaku ale to tez na jakies 3-4 sec ( przy takim odpalaniu leci z rury wydechowej biały - lekko błękitny dym) nie wiem co mu sie stało. Czy immobilizer moze miec jakis wpływ na brak mozliwosci odpalenia samochodu. ( po przekrecenu kluczyka na zaplon wszystkie kontrolki normalnie gasną) niby wszystko ok ale samochud nie odpala.Prosze o pomoc.

[ Dodano: 2013-03-06, 09:07 ]
czy mozna jakos wyłaczyc immobilizer zeby sprawdzic czy odpali?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 09:43 przez piotrek2443, łącznie zmieniany 1 raz.

grzes19857
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
Lokalizacja: swiebodzin/kassel

Post autor: grzes19857 » 06 mar 2013, 09:11

Kolego podłącz pierw pod komputer i zobacz czy masz jakieś błędy. Immo możesz wyłączyć tylko przez VGA !

piotrek2443
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
Lokalizacja: łowicz

Post autor: piotrek2443 » 06 mar 2013, 09:17

nie ma zadnego bledu to bylo pierwsze co zrobiłem

grzes19857
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
Lokalizacja: swiebodzin/kassel

Post autor: grzes19857 » 06 mar 2013, 09:32

Immo wylaczysz przez VGA !! możesz spróbować je wyłączyć

piotrek2443
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
Lokalizacja: łowicz

Post autor: piotrek2443 » 06 mar 2013, 09:45

dzwonilem do mechanika i immo jest ok bo pompa opdaje paliwo na wtryski. ma sprawdzic jeszcze cos z zapłonem a jesli to nie pomoze to juz sam nie wiem

grzes19857
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
Lokalizacja: swiebodzin/kassel

Post autor: grzes19857 » 06 mar 2013, 09:56

Może masz kolego coś z paliwem nie tak ??? wes kup paliwo nowe gdzieś na CPN i podłącz na krotko zobaczysz czy odpali

dzban
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 27 paź 2008, 07:45
Lokalizacja: Torun

Post autor: dzban » 06 mar 2013, 14:11

piotrek2443 pisze:dzwonilem do mechanika i immo jest ok bo pompa opdaje paliwo na wtryski. ma sprawdzic jeszcze cos z zapłonem a jesli to nie pomoze to juz sam nie wiem
Coś z zapłonem? To jest ZS i nie wiem co chcesz ustawiać... Po głowie mi chodzi, że może jakiś syf z baku zasyfił Ci wtryski. Mówisz, że czujnik halla (na bloku - u siebie w AWX mam) i ten od rozrządu są sprawne? Masz możliwość sprawdzić czy wtryski podają paliwo? Wykręcić podczepić na krótko i obserwować. Ewentualnie może powietrze w układzie, a w ostateczności umarła pompa.

r0o0b3rT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 20 cze 2012, 12:13
Lokalizacja: Kletnia

Post autor: r0o0b3rT » 06 mar 2013, 20:06

piotrek2443, Kolego, według mnie to poderwało Ci syfy z dna baku.. Miałem to samo jakiś rok temu, tyle że w 2.5 AFB. Jadąc, samochód nagle zgasł i już nie odpalił, okazało się, że pomogło przepłukanie układu i zalanie od nowa baku. Nie miałem wtedy rezerwy, ale pytając na stacji okazało się, że przed moim tankowaniem (jakąś godzinę wcześniej) cysterna napełniała zbiorniki i pod ciśnieniem zapewne poderwało wszystkie syfy z dna zbiorników.. Od tej pory widząc cysterne na danej stacji nie leje u nich do baku przez kilka dni ;)

krzychc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 151
Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
Imię: Krzysiek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: krzychc » 16 kwie 2013, 22:54

Mam ten sam problem, dzisiaj silnik w czasie jazdy zgasnął. Piotrek 2443, czy znalazłeś przyczynę?

piotrek2443
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
Lokalizacja: łowicz

Post autor: piotrek2443 » 21 kwie 2013, 21:31

mechanik stwierdził ze przeskoczył o ząbek pasek rozrządu

ducati1098
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 08 gru 2014, 10:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ducati1098 » 08 gru 2014, 12:21

Jestem nowym użytkownikiem nie zakładam nowego tematu tylko dołączę się mnie tez nie odpala

Silnik 1.9AFN 110KM błędy zeskanowane VAgiem nie mam jak zrobić logów dynamicznych bo nie odpala

Wcześniej tych błędów nie było

553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 nieprawidłowy sygnał - był sprawny i podejrzewam ze jest próbowałem odpalić na odłączonym powinien odpalić tylko być molowaty
513 Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
- mogło się coś popierdzielić kiedy zgasiłem silnik na ułamek sek.

550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania- pominąłem filtr paliwa podłączyłem bańkę z ropa zasilanie i powrót i paliwo wracało powrotem

wykasowane i nie pojawiają się żadne
rozrusznik kreci silnik się obraca delikatny dymek z rury wiec paliwo podaje turbina ok rozrząd nie zerwany silnik nie odpala nie wyrzuca błędów nie słychać podejrzanych dźwięków
dodam ze auto zrobiło prawie 800km w obie strony ostatnie 120km na holu na piątym biegu powyżej 160km/h złapał tryb awaryjny w czasie jazdy przekręciłem stacyjkę wyłączyłem zapłon i włóczyłem żeby anulować tryb awaryjny trwało to możne z sekundę (robiłem już tak kiedyś nie raz i było ok) silnik znowu zaczął ciągnąć tyle ze z tyłu zaczął dymić na czarno po zjechaniu na bok auto już nie odpaliło

Pewnie to niewiele pomoże

Aktywne wyjście:
1269 Wtrysk-zawór startowy-N108
1265 Zawór recyrkulacji spalin - N18
624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji -nieistotne
1237 Zawór odcinający paliwo N109
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania N75
1266 Przekaźnik świec żarowych
lampka kontr. świecy żarowejK29
1193 Przekaźnik małych mocy grzania J359
1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J359
1028 Przekaźnik dmuchawy-J323

Czekam na sugestie może ktoś miał taka przygodę albo takie błędy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl