[ AFN 1.9 110 KM] Samochód zgasł podczas jazy i nie odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
- Lokalizacja: łowicz
[ AFN 1.9 110 KM] Samochód zgasł podczas jazy i nie odpala
witam mam dziwny problem z moim autkiem. Wracałem w niedziele rano od dziewczyny (wtedy auto jeszcze normalnie odpaliło) po przejechaniu moze ze 2km samochód poprostu zgasł bez żadnych obiawów. Myslałem ze to brak paliwa bo jechałem na rezerwie ale po zatankowaniu auto nadal nie chce zapalic wymienilem filtr paliwa odpowietrzylem układ i nic, sprawdziłem auto vagiem 0 błędów sprawdziłem czujnik połozenia wału (ok) prubowałem odpalic z pominieciem filtra paliwa i podawałem nawet paliwo z bańki i tez nic. mechanik sprawdził rozrząd jest oj pompa paliwa po naprawie tez wygląda na sprawna. jedynie kiedy silnik ozywa to na plaku ale to tez na jakies 3-4 sec ( przy takim odpalaniu leci z rury wydechowej biały - lekko błękitny dym) nie wiem co mu sie stało. Czy immobilizer moze miec jakis wpływ na brak mozliwosci odpalenia samochodu. ( po przekrecenu kluczyka na zaplon wszystkie kontrolki normalnie gasną) niby wszystko ok ale samochud nie odpala.Prosze o pomoc.
[ Dodano: 2013-03-06, 09:07 ]
czy mozna jakos wyłaczyc immobilizer zeby sprawdzic czy odpali?
[ Dodano: 2013-03-06, 09:07 ]
czy mozna jakos wyłaczyc immobilizer zeby sprawdzic czy odpali?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 09:43 przez piotrek2443, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
- Lokalizacja: swiebodzin/kassel
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
- Lokalizacja: łowicz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
- Lokalizacja: swiebodzin/kassel
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
- Lokalizacja: łowicz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2013, 17:57
- Lokalizacja: swiebodzin/kassel
Coś z zapłonem? To jest ZS i nie wiem co chcesz ustawiać... Po głowie mi chodzi, że może jakiś syf z baku zasyfił Ci wtryski. Mówisz, że czujnik halla (na bloku - u siebie w AWX mam) i ten od rozrządu są sprawne? Masz możliwość sprawdzić czy wtryski podają paliwo? Wykręcić podczepić na krótko i obserwować. Ewentualnie może powietrze w układzie, a w ostateczności umarła pompa.piotrek2443 pisze:dzwonilem do mechanika i immo jest ok bo pompa opdaje paliwo na wtryski. ma sprawdzic jeszcze cos z zapłonem a jesli to nie pomoze to juz sam nie wiem
piotrek2443, Kolego, według mnie to poderwało Ci syfy z dna baku.. Miałem to samo jakiś rok temu, tyle że w 2.5 AFB. Jadąc, samochód nagle zgasł i już nie odpalił, okazało się, że pomogło przepłukanie układu i zalanie od nowa baku. Nie miałem wtedy rezerwy, ale pytając na stacji okazało się, że przed moim tankowaniem (jakąś godzinę wcześniej) cysterna napełniała zbiorniki i pod ciśnieniem zapewne poderwało wszystkie syfy z dna zbiorników.. Od tej pory widząc cysterne na danej stacji nie leje u nich do baku przez kilka dni 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 lip 2012, 16:09
- Lokalizacja: łowicz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 gru 2014, 10:39
- Lokalizacja: Lublin
Jestem nowym użytkownikiem nie zakładam nowego tematu tylko dołączę się mnie tez nie odpala
Silnik 1.9AFN 110KM błędy zeskanowane VAgiem nie mam jak zrobić logów dynamicznych bo nie odpala
Wcześniej tych błędów nie było
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 nieprawidłowy sygnał - był sprawny i podejrzewam ze jest próbowałem odpalić na odłączonym powinien odpalić tylko być molowaty
513 Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
- mogło się coś popierdzielić kiedy zgasiłem silnik na ułamek sek.
550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania- pominąłem filtr paliwa podłączyłem bańkę z ropa zasilanie i powrót i paliwo wracało powrotem
wykasowane i nie pojawiają się żadne
rozrusznik kreci silnik się obraca delikatny dymek z rury wiec paliwo podaje turbina ok rozrząd nie zerwany silnik nie odpala nie wyrzuca błędów nie słychać podejrzanych dźwięków
dodam ze auto zrobiło prawie 800km w obie strony ostatnie 120km na holu na piątym biegu powyżej 160km/h złapał tryb awaryjny w czasie jazdy przekręciłem stacyjkę wyłączyłem zapłon i włóczyłem żeby anulować tryb awaryjny trwało to możne z sekundę (robiłem już tak kiedyś nie raz i było ok) silnik znowu zaczął ciągnąć tyle ze z tyłu zaczął dymić na czarno po zjechaniu na bok auto już nie odpaliło
Pewnie to niewiele pomoże
Aktywne wyjście:
1269 Wtrysk-zawór startowy-N108
1265 Zawór recyrkulacji spalin - N18
624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji -nieistotne
1237 Zawór odcinający paliwo N109
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania N75
1266 Przekaźnik świec żarowych
lampka kontr. świecy żarowejK29
1193 Przekaźnik małych mocy grzania J359
1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J359
1028 Przekaźnik dmuchawy-J323
Czekam na sugestie może ktoś miał taka przygodę albo takie błędy
Silnik 1.9AFN 110KM błędy zeskanowane VAgiem nie mam jak zrobić logów dynamicznych bo nie odpala
Wcześniej tych błędów nie było
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 nieprawidłowy sygnał - był sprawny i podejrzewam ze jest próbowałem odpalić na odłączonym powinien odpalić tylko być molowaty
513 Czujnik prędkości obrotowej silnika-G 28 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY
- mogło się coś popierdzielić kiedy zgasiłem silnik na ułamek sek.
550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania- pominąłem filtr paliwa podłączyłem bańkę z ropa zasilanie i powrót i paliwo wracało powrotem
wykasowane i nie pojawiają się żadne
rozrusznik kreci silnik się obraca delikatny dymek z rury wiec paliwo podaje turbina ok rozrząd nie zerwany silnik nie odpala nie wyrzuca błędów nie słychać podejrzanych dźwięków
dodam ze auto zrobiło prawie 800km w obie strony ostatnie 120km na holu na piątym biegu powyżej 160km/h złapał tryb awaryjny w czasie jazdy przekręciłem stacyjkę wyłączyłem zapłon i włóczyłem żeby anulować tryb awaryjny trwało to możne z sekundę (robiłem już tak kiedyś nie raz i było ok) silnik znowu zaczął ciągnąć tyle ze z tyłu zaczął dymić na czarno po zjechaniu na bok auto już nie odpaliło
Pewnie to niewiele pomoże
Aktywne wyjście:
1269 Wtrysk-zawór startowy-N108
1265 Zawór recyrkulacji spalin - N18
624 Zazębienie sprężarki klimatyzacji -nieistotne
1237 Zawór odcinający paliwo N109
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania N75
1266 Przekaźnik świec żarowych
lampka kontr. świecy żarowejK29
1193 Przekaźnik małych mocy grzania J359
1194 Przekaźnik dużych mocy grzania J359
1028 Przekaźnik dmuchawy-J323
Czekam na sugestie może ktoś miał taka przygodę albo takie błędy