[A6 C5] Wiskoza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 18:59
- Lokalizacja: Przemyśl
[A6 C5] Wiskoza
Mam pytanie. Na zimnym silniku nie mogę zatrzymać np, ręką dużego wiatraka, czy to dobrze czy Âźle? Dodam, że auto długo nabiera odpowiednią temp. silnika. Jak sprawdzić wisko?
Powiedzmy ze po nocnym postoju(100%) zimny silnik, to powinno dac sie zatrzymac ten wiatrak. Ale nie jest to tez tak lekko ze go przyslowiowym palcem mozesz zatrzymac, tak wiec nie wiadomo ze tak powiem jakiej sily do tego uzyles.Agrzesiek6 pisze:Na zimnym silniku nie mogę zatrzymać np, ręką dużego wiatraka
Mi sie wydaje ze raczej nie jest dobrze, jezeli nie dasz rady zatrzymac.Agrzesiek6 pisze:czy to dobrze czy Âźle?
Z tego co wiem, to japrostszy powszechnie znany sposob jest taki jak napisales.Agrzesiek6 pisze:Jak sprawdzić wisko?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Raczej wisko do wymiany. Ewentualnie weÂź drugą osobę do pomocy: Ty zatrzymaj wiatrak jak silnik nie chodzi (może być listewką) a druga osoba niech odpali na zimnym silniku i jak będzie wyrywało listewkę i śmigło się kręciło to do wymiany.
A radzę wymienić bo zepsute wisko grozi wystrzeleniem łopatek wiatraka, poprzecinanymi przewodami i wygiętą maską.
U mnie obyło się bez takich strat, jedynie jedno śmigło wystartowało w osłonę pod silnikiem.
A radzę wymienić bo zepsute wisko grozi wystrzeleniem łopatek wiatraka, poprzecinanymi przewodami i wygiętą maską.
U mnie obyło się bez takich strat, jedynie jedno śmigło wystartowało w osłonę pod silnikiem.