[ ANB 1.8 150 KM] falowanie na drivie
[ ANB 1.8 150 KM] falowanie na drivie
Witam wszystkich
Krótkie pytanie bo tematów wiele o tym ale odpowiedzi nie znalazłem. Otóż, jak dojeżdżam do świateł i się zatrzymuje to po zatrzymaniu przez chwile falują obroty. Po chwili się uspokaja. Mam tipa. W innych przypadkach nic nie faluje
z góry dziękuję za podpowiedzi
Krótkie pytanie bo tematów wiele o tym ale odpowiedzi nie znalazłem. Otóż, jak dojeżdżam do świateł i się zatrzymuje to po zatrzymaniu przez chwile falują obroty. Po chwili się uspokaja. Mam tipa. W innych przypadkach nic nie faluje
z góry dziękuję za podpowiedzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Brak błędów wcale nie musi świadczyć o idealnej regulacji, zerknij w korekty, a najlepiej wrzuć logi.atlas1977 pisze:Gaz jest dobrze dobrany to STAG 4 i idealnie wyregulowany. Nie ma na Vagu żadnych błędów poza wypadaniem zapłonu ale to już stwierdzone, że przez cewkę
A ponawiam pytanie jaki masz włozony reduktor

A pytam dlatego gdyż nie wszystkie reduktory nadają się do silników z turbo, a co może mieć związek z Twoim problemem.
przegladajac forum zawsze znawcy tematów zwalaja na LPG wszystko :P owszem przyczyn jest duzo falowania obrotów ale LPG do tego nic nie ma...
niedrożna odma tez moze miec wpływ... musisz przeczyscic wszystkie przewody co ida od pokrywy zaworów na lewo i na prawo silnika
co do wypadajacych zapłonów to zmieniles cewke? i na jakich swiecach auto jezdzi?
niedrożna odma tez moze miec wpływ... musisz przeczyscic wszystkie przewody co ida od pokrywy zaworów na lewo i na prawo silnika
co do wypadajacych zapłonów to zmieniles cewke? i na jakich swiecach auto jezdzi?
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
Hej
Jak zmieniałem turbo to oglądałem większość przewodów i te które budziły moją wątpliwośc wymieniłem. Włożyłem nowe świece NGK dokładnie takie jakie zaleca producent. Cewki jeszcze nie zmieniałem. Zauważyłem, że to szarpanie na gazie jest bardziej odczuwalne, lecz na beznynie też występuje. Odma w tym silniku to istna makabra zaczyna się na dole i ciągnie przez pół silnika
Jak zmieniałem turbo to oglądałem większość przewodów i te które budziły moją wątpliwośc wymieniłem. Włożyłem nowe świece NGK dokładnie takie jakie zaleca producent. Cewki jeszcze nie zmieniałem. Zauważyłem, że to szarpanie na gazie jest bardziej odczuwalne, lecz na beznynie też występuje. Odma w tym silniku to istna makabra zaczyna się na dole i ciągnie przez pół silnika

Cewki po zalozeniu LPG zawsze padaja... wiec zmien wszystkie 4 bo i tak padna :P
przed czyszczeniem odpowietrzenia skrzyni korbowej zamów plastik co idzie od filtra oleju bo zazwyczaj w rekach rozpada sie... u mnie odrazu tez trójnik gumowy rozsypał sie... godzina/dwie roboty dla znawcy tematu
przed czyszczeniem odpowietrzenia skrzyni korbowej zamów plastik co idzie od filtra oleju bo zazwyczaj w rekach rozpada sie... u mnie odrazu tez trójnik gumowy rozsypał sie... godzina/dwie roboty dla znawcy tematu

Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Co do reduktora Zavili to słyszałwem rózne opinie. Wiel uturbionych aut posiada Zavoli+Valtek i sobie radzą. Nie wiem czy to zwykły reduktor czy też Zavoli S lub Turbo, jutro sprawdzę. Co do odmy to tak sobie myślę, że jak ją złapię to się rozpadnie. Sam plastik to jakieś 100pln w serwisie więc bez krzywdy. Zauważyłem jeszcze dziś, że jedo z podciśnień jest płaskie jak stół, wessane do wewnąrz co z pewnością nie pomaga. I to właśnie podciśnienie od odmy. W sobotę rozbiórka i sprawdzanie po kolei. Tymczasem dziś zacne 200km/h bez zadnego trudu więc myślę że i tak nie jest najgorzej
Dam znać jak coś poprawię.
[ Dodano: 2013-04-05, 13:27 ]
odma wymieniona częściowo, uszczelniona i czysta...problem już się nie pojawia

[ Dodano: 2013-04-05, 13:27 ]
odma wymieniona częściowo, uszczelniona i czysta...problem już się nie pojawia
