Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c4 2.5 tdi] Bardzo ciezko pali na zimnym i cieplym

Silniki wysokoprężne
zuku25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: Legionowo

[a6 c4 2.5 tdi] Bardzo ciezko pali na zimnym i cieplym

Post autor: zuku25 » 07 gru 2008, 16:53

Witam. Mam nastepujacy problem, zeby uruchomic silnik musze dlugo krecic zanim odpali. Nie ma zadnej roznicy czy zimny czy cieply. wymieniony zostal rozrzad filtry nastawnik i zadnej roznicy przed wymiana bylo to samo. Zaplon kat wtrysku dawka probowalem wsztsrkiego i nic. Malo tego jesli juz zapali faluje na wolnych obrotach +- 300obr/min. ale mech ustawil wyzsze obroty okolo 900 i juz falowania nie ma. Autko nie dymi nie szarpie moc tez jest. Moze ktos mi powie co to moze byc i co mam jeszcze sprawdzic czy pompa juz padla czy moze jakis czujnik?
Pomocy
Ostatnio zmieniony 07 gru 2008, 22:45 przez zuku25, łącznie zmieniany 2 razy.

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 08 gru 2008, 08:51

ÂŚwiece
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

wowo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 01 kwie 2008, 08:44
Lokalizacja: Łomża

Post autor: wowo » 08 gru 2008, 09:24

Jeśli wszystko sprawdziłeś, to zapewne pompa do regeneracji...

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 08 gru 2008, 10:18

Pompa moze paliwa nie trzymac
sprawdz czy po nocnym postoju nie ma babelkow powietrza
w paliwie
Jaki masz kat wtrysku ile jednostek :?: :?:

zuku25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zuku25 » 08 gru 2008, 15:45

Pompa chyba trzyma paliwo nie ma bombelkow powietrza. Nawet jesli zgasze i odrazu odpalam tez dlugo kreci. A kat wtrysku nie wiem ile stopni ale mech probowal wszytskiego regolowal jak sie da przyspieszal zaplon zwiekszal dawke i nic bez zmian. A moze to byc pompa paliwa w zbioriku czy raczej nie?

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 08 gru 2008, 16:11

W tym modelu elektryczna pompa paliwa nie wystepuje
Sproboj jeszcze innego mechaniora

zuku25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zuku25 » 08 gru 2008, 22:49

No wlasnie chyba nie ma tej pompy bo nic nie slychac. A u mechaniorow bylem juz chyba 3 i nikt nie wie. Jeden mowi ze nastawnik to wymienilem i nic drugi nie wie a trzeci ze moze pompa padla. Moze ktos ma jakiegos dobrego fachowca od pomp w wawie i okolicach?
Pozdrawiam

zuku25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zuku25 » 09 gru 2008, 14:11

Widzisz twoj palil na totyk przed wymiana rozrzadu i jak byl cieply tez. A u mnie przed wymiana tez trzeba bylo krecic z 10 sekund i nie wazne czy cieply czy zimny i po wymianie jest to samo. A do tego na wolnych obrotach faluje trzeba bylo dac okolo 900 obr/min zeby bylo ok.

[ Dodano: 2008-12-10, 15:47 ]
Witam
Dzisiaj byl mrozek i rano odpalil prawie odrazu, no troche krecil ale w porownaniu do cieplego to zapalil szybko. Czyli prawie napewno pompa do roboty czy moze glowiczka? Niech mi ktos doradzi bo jak dam do mechanika a nie mam znajomego to mi powie ze wszytsko do roboty tak jak bylo z nastawnikiem. A to koszta.
Pozdrawiam i dziekuje.

gruszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 gru 2008, 19:51
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Post autor: gruszek » 03 sty 2009, 18:16

Jedź do mechanika specjalizującym się w pompach bo u mnie bylo to samo. i teraz pali jak benzyniak na dotyk nawet w mrozy. Wg mnie będziesz miał problem z pompą (możliwy sterownik pompywtryskowej) bo ja tez jak dałem na 900obr/min to nie bylo falowania. Tylko że ja miałem problem taki bo mi też auto gasło w czasie hamowania(automat skrzynia).

Awatar użytkownika
sajgon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 23 lis 2008, 09:25
Lokalizacja: Krakow

Post autor: sajgon » 04 sty 2009, 14:35

Kolego wszystko wskazuje na nastawnik (sterownik) pompy. Tylko sa dwa rodzaje (indukcyjny i potencjometryczny) ten pierwszy da sie regenerowac koszt około 250zł z tym drógim jest problem bo nie mozna zregenerowac i cieszko znalesc jakis uzywany w dobrym stanie (sam szukam) a nowy bardzo drogi 1500zł.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 05 sty 2009, 00:00

sajgon pisze:Kolego wszystko wskazuje na nastawnik (sterownik) pompy. Tylko sa dwa rodzaje (indukcyjny i potencjometryczny) ten pierwszy da sie regenerowac koszt około 250zł z tym drógim jest problem bo nie mozna zregenerowac i cieszko znalesc jakis uzywany w dobrym stanie (sam szukam) a nowy bardzo drogi 1500zł.
A jak poznać jaki jest u mnie nastawnik? Bo czasami potrafi mi przykuleć.. ;/

Awatar użytkownika
sajgon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 23 lis 2008, 09:25
Lokalizacja: Krakow

Post autor: sajgon » 05 sty 2009, 12:43

Nastawnik potencjometryczny ma przelew u góry nastawnika (czyli taki cybant z wezykiem)
A indukcyjny ma to samo tylko z boku.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 05 sty 2009, 21:48

To ciekawe(mam przelew u góry-jest tam zbiór przelewów i powrót do zbiornika chyba), bo mój mechanik twierdzi że da sie u mnie zregerować, a przecież rozbieral mi pompe żeby uszczelke wymienić i mówił że jest taki jak u niego w chryslerze i jego kosztowało to 100zł,tyle że sam wymontował i zamontował+wyregulowal sobie. Właśniei przy wymianie uszczelki nie mógł mi auta odpalić, ale stuknął w nastawnik i zapaliła audiczka.. teraz czasami szarpnie w okolicach 1300obr..
PS, piękną audiczke masz, moze też tak swoją odpisuje kiedys.. :shock:

zuku25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: zuku25 » 05 sty 2009, 23:51

Nastwanik zostal wymieniony i bez zmian :-(
Ale dzisiaj zauwazylem cos takiego, mianowicie czy na odpalonym silniku po wyjeciu kostki od przeplywomierza cos ma sie dziac nie wiem ma przykulec czy nierowno pracowac moze bo u mnie zadnej reakcji. Pali tak smao ciezko i normalnie pracuje czy jest podpieta kostka to przeplywki czy nie. Moze przeplywka padnieta a ja szukam problemu w pompie? Jak koledzy myslicie?

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 07 sty 2009, 02:24

wydaje mi sie ze pompa paliwa.... albo wtryski leja.... sprawdzenie wtrysków pewnie ze 10 zł sztuka bedzie kosztowac czyli 50 pompa tez być może bo jak zimno jest paliwo gęste od razu cisnienie wytwarza a jak cieply silnik to juz pada......falowanie moze tez byc przyczyną tego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga