[a6 c4 2.5 tdi] Bardzo ciezko pali na zimnym i cieplym
[a6 c4 2.5 tdi] Bardzo ciezko pali na zimnym i cieplym
Witam. Mam nastepujacy problem, zeby uruchomic silnik musze dlugo krecic zanim odpali. Nie ma zadnej roznicy czy zimny czy cieply. wymieniony zostal rozrzad filtry nastawnik i zadnej roznicy przed wymiana bylo to samo. Zaplon kat wtrysku dawka probowalem wsztsrkiego i nic. Malo tego jesli juz zapali faluje na wolnych obrotach +- 300obr/min. ale mech ustawil wyzsze obroty okolo 900 i juz falowania nie ma. Autko nie dymi nie szarpie moc tez jest. Moze ktos mi powie co to moze byc i co mam jeszcze sprawdzic czy pompa juz padla czy moze jakis czujnik?
Pomocy
Pomocy
Ostatnio zmieniony 07 gru 2008, 22:45 przez zuku25, łącznie zmieniany 2 razy.
Widzisz twoj palil na totyk przed wymiana rozrzadu i jak byl cieply tez. A u mnie przed wymiana tez trzeba bylo krecic z 10 sekund i nie wazne czy cieply czy zimny i po wymianie jest to samo. A do tego na wolnych obrotach faluje trzeba bylo dac okolo 900 obr/min zeby bylo ok.
[ Dodano: 2008-12-10, 15:47 ]
Witam
Dzisiaj byl mrozek i rano odpalil prawie odrazu, no troche krecil ale w porownaniu do cieplego to zapalil szybko. Czyli prawie napewno pompa do roboty czy moze glowiczka? Niech mi ktos doradzi bo jak dam do mechanika a nie mam znajomego to mi powie ze wszytsko do roboty tak jak bylo z nastawnikiem. A to koszta.
Pozdrawiam i dziekuje.
[ Dodano: 2008-12-10, 15:47 ]
Witam
Dzisiaj byl mrozek i rano odpalil prawie odrazu, no troche krecil ale w porownaniu do cieplego to zapalil szybko. Czyli prawie napewno pompa do roboty czy moze glowiczka? Niech mi ktos doradzi bo jak dam do mechanika a nie mam znajomego to mi powie ze wszytsko do roboty tak jak bylo z nastawnikiem. A to koszta.
Pozdrawiam i dziekuje.
Jedź do mechanika specjalizującym się w pompach bo u mnie bylo to samo. i teraz pali jak benzyniak na dotyk nawet w mrozy. Wg mnie będziesz miał problem z pompą (możliwy sterownik pompywtryskowej) bo ja tez jak dałem na 900obr/min to nie bylo falowania. Tylko że ja miałem problem taki bo mi też auto gasło w czasie hamowania(automat skrzynia).
Kolego wszystko wskazuje na nastawnik (sterownik) pompy. Tylko sa dwa rodzaje (indukcyjny i potencjometryczny) ten pierwszy da sie regenerowac koszt około 250zł z tym drógim jest problem bo nie mozna zregenerowac i cieszko znalesc jakis uzywany w dobrym stanie (sam szukam) a nowy bardzo drogi 1500zł.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
A jak poznać jaki jest u mnie nastawnik? Bo czasami potrafi mi przykuleć..sajgon pisze:Kolego wszystko wskazuje na nastawnik (sterownik) pompy. Tylko sa dwa rodzaje (indukcyjny i potencjometryczny) ten pierwszy da sie regenerowac koszt około 250zł z tym drógim jest problem bo nie mozna zregenerowac i cieszko znalesc jakis uzywany w dobrym stanie (sam szukam) a nowy bardzo drogi 1500zł.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
To ciekawe(mam przelew u góry-jest tam zbiór przelewów i powrót do zbiornika chyba), bo mój mechanik twierdzi że da sie u mnie zregerować, a przecież rozbieral mi pompe żeby uszczelke wymienić i mówił że jest taki jak u niego w chryslerze i jego kosztowało to 100zł,tyle że sam wymontował i zamontował+wyregulowal sobie. Właśniei przy wymianie uszczelki nie mógł mi auta odpalić, ale stuknął w nastawnik i zapaliła audiczka.. teraz czasami szarpnie w okolicach 1300obr..
PS, piękną audiczke masz, moze też tak swoją odpisuje kiedys.. :shock:
PS, piękną audiczke masz, moze też tak swoją odpisuje kiedys.. :shock:
Nastwanik zostal wymieniony i bez zmian
Ale dzisiaj zauwazylem cos takiego, mianowicie czy na odpalonym silniku po wyjeciu kostki od przeplywomierza cos ma sie dziac nie wiem ma przykulec czy nierowno pracowac moze bo u mnie zadnej reakcji. Pali tak smao ciezko i normalnie pracuje czy jest podpieta kostka to przeplywki czy nie. Moze przeplywka padnieta a ja szukam problemu w pompie? Jak koledzy myslicie?
Ale dzisiaj zauwazylem cos takiego, mianowicie czy na odpalonym silniku po wyjeciu kostki od przeplywomierza cos ma sie dziac nie wiem ma przykulec czy nierowno pracowac moze bo u mnie zadnej reakcji. Pali tak smao ciezko i normalnie pracuje czy jest podpieta kostka to przeplywki czy nie. Moze przeplywka padnieta a ja szukam problemu w pompie? Jak koledzy myslicie?
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
wydaje mi sie ze pompa paliwa.... albo wtryski leja.... sprawdzenie wtrysków pewnie ze 10 zł sztuka bedzie kosztowac czyli 50 pompa tez być może bo jak zimno jest paliwo gęste od razu cisnienie wytwarza a jak cieply silnik to juz pada......falowanie moze tez byc przyczyną tego.
Forum https://a8team.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga