Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEL 2.5 140 KM] Ciężkie Odpalanie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

[ AEL 2.5 140 KM] Ciężkie Odpalanie

Post autor: lukasz396 » 01 mar 2013, 21:28

Witam wszystkich Mam takie Pytanie dotyczące Mojej Audicy dotyczące Odpalania. Od Dawna ciężko Palił od razu po zakupie około 5 lata temu coś się podziało z elektronikom ( brak sygnału , żle działający klimatronik ). Lecz z Paleniem nic i nikt nie potrafił zrobić. Ostatnio sprawdzenie rozrusznika Nowy Akumulator. Coś tam mechanik wtryski sprawdzał i wgl. Czasami lepiej odpala jak się nie grzeje świec. Zawsze trzeba kręcić około 5 , sekund ( zima ) troszkę mniej latem ale nie zawsze). Ostatnio auto stało około 2 tyg w garażu. Natychmiast po przekręceniu Kluczyka nie zeszło ani sekundy i od razu odpalił i to bez grzania świec). Gdzie szukać Problemu? Proszę o Pomoc.

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 02 mar 2013, 11:58

dobrzeby bylo podpiac vaga, masz mnostwo tematow dotyczacych tego problemu
Sprawdz czy dobrze jest ustawiony rozrzad.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

Awatar użytkownika
Nuras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
Imię: Andrzej
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras » 02 mar 2013, 16:05

Zalatuje źle ustawionym kątem wtrysku ja miałem to samo w zimę robiony rozrząd wszystko cykało jak należy, pojechałem potem do Hiszpanii i się zaczęły te same objawy jak u ciebie czyli kręcenie silnikiem i po dłuższej chwili dopiero odpalał (ustaw pompę ;) pozdrawiam.
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)

lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz396 » 02 mar 2013, 19:02

Zapomniałem dodać auteczko było pod Komputerem Mechanik Sprawdził Ciśnienie tylko na jednym miał 24 reszta 26, 25 , Poustawiał coś pogrzebał , I Faktycznie jest lepiej niż kiedyś ale to nie rozwiązuje problemu. Czy te Auta Powinny grzać świecie Nawet i w lecie. Bo Moja ciągle grzeje tylko czy faktycznie grzeje hmm ;/ Teraz czeka mnie wymiana rozrządu to zobaczymy może coś w rozrządzie.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 02 mar 2013, 19:21

świece grzeją przy temp poniżej 7*C (jak grzeją ciągle to być może już się skończyły ???)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

lukasz396
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2010, 11:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz396 » 02 mar 2013, 19:54

Lato czy Zima To ciągle grzeją przy rozruchu zimnego silnika. Jedynie normalnie odpala Gdy jest ciepły silnik.

Awatar użytkownika
Nuras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
Imię: Andrzej
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras » 02 mar 2013, 22:36

Te auta są proste jak konstrukcja cepa przestaw lekko pompę i wtedy zobaczysz jak nie masz sprzętu to trochę w prawo potem w lewo i zobaczysz jak będzie wreszcie trafisz w punkt ;)
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 17 kwie 2013, 00:33

lukasz396 pisze:Zapomniałem dodać auteczko było pod Komputerem Mechanik Sprawdził Ciśnienie tylko na jednym miał 24 reszta 26, 25 ,
no muszę przyznać że chyba musiałbym do tego mechanika iść jeszcze na jakieś 20lat praktyk, bo pierwsze słyszę żeby komputerem sprawdzać ciśnienie.

najpierw ustawiamy kąt wtrysku. jeśli pompa jest w dobrym stanie to ustawiamy na 40-60 jednostek w grupie "00" w BS jeśli w gorszym stanie to 70-95 jednostek, i auto jeśli ma sprawne wtryskiwacze i świece to ma palić, objaw że przy grzaniu świecami gorzej zapala niż wtedy gdy nie grzejesz oznaczałby że masz za wczesny kąt wtrysku

a tak na szybko to zobacz przy otwartych drzwiach obserując lampkę oświetlenia wnętrza na suficie, czy w momencie włączenia świec żarowych czy przygasa, bo być może albo świece nie grzeją albo jest spalony bezpiecznik od świec.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 03 maja 2013, 00:37

Lechu, to uznałem za tak oczywiste że szkoda klawiatury na to strzępić :P
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja