[ AEL 2.5 140 KM] Ciężkie Odpalanie
[ AEL 2.5 140 KM] Ciężkie Odpalanie
Witam wszystkich Mam takie Pytanie dotyczące Mojej Audicy dotyczące Odpalania. Od Dawna ciężko Palił od razu po zakupie około 5 lata temu coś się podziało z elektronikom ( brak sygnału , żle działający klimatronik ). Lecz z Paleniem nic i nikt nie potrafił zrobić. Ostatnio sprawdzenie rozrusznika Nowy Akumulator. Coś tam mechanik wtryski sprawdzał i wgl. Czasami lepiej odpala jak się nie grzeje świec. Zawsze trzeba kręcić około 5 , sekund ( zima ) troszkę mniej latem ale nie zawsze). Ostatnio auto stało około 2 tyg w garażu. Natychmiast po przekręceniu Kluczyka nie zeszło ani sekundy i od razu odpalił i to bez grzania świec). Gdzie szukać Problemu? Proszę o Pomoc.
- Nuras
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Zalatuje źle ustawionym kątem wtrysku ja miałem to samo w zimę robiony rozrząd wszystko cykało jak należy, pojechałem potem do Hiszpanii i się zaczęły te same objawy jak u ciebie czyli kręcenie silnikiem i po dłuższej chwili dopiero odpalał (ustaw pompę
pozdrawiam.

A6 C4 Quattro Rulez
i c5 Allroad;-)

Zapomniałem dodać auteczko było pod Komputerem Mechanik Sprawdził Ciśnienie tylko na jednym miał 24 reszta 26, 25 , Poustawiał coś pogrzebał , I Faktycznie jest lepiej niż kiedyś ale to nie rozwiązuje problemu. Czy te Auta Powinny grzać świecie Nawet i w lecie. Bo Moja ciągle grzeje tylko czy faktycznie grzeje hmm
Teraz czeka mnie wymiana rozrządu to zobaczymy może coś w rozrządzie.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
no muszę przyznać że chyba musiałbym do tego mechanika iść jeszcze na jakieś 20lat praktyk, bo pierwsze słyszę żeby komputerem sprawdzać ciśnienie.lukasz396 pisze:Zapomniałem dodać auteczko było pod Komputerem Mechanik Sprawdził Ciśnienie tylko na jednym miał 24 reszta 26, 25 ,
najpierw ustawiamy kąt wtrysku. jeśli pompa jest w dobrym stanie to ustawiamy na 40-60 jednostek w grupie "00" w BS jeśli w gorszym stanie to 70-95 jednostek, i auto jeśli ma sprawne wtryskiwacze i świece to ma palić, objaw że przy grzaniu świecami gorzej zapala niż wtedy gdy nie grzejesz oznaczałby że masz za wczesny kąt wtrysku
a tak na szybko to zobacz przy otwartych drzwiach obserując lampkę oświetlenia wnętrza na suficie, czy w momencie włączenia świec żarowych czy przygasa, bo być może albo świece nie grzeją albo jest spalony bezpiecznik od świec.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
