Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 ] Jak wygłuszyć drzwi

Wnętrze
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bochen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 22 gru 2007, 22:37
Lokalizacja: Oświęcim

[A6 C5 ] Jak wygłuszyć drzwi

Post autor: bochen » 05 sty 2008, 18:11

Chciałem zapytać jak wygłuszyć drzwi przednie w Audi A6 c5 ?
Czym to wiem, tylko jak dzisiaj rozebrałem tapicerke to tam mozna przykleic mate na blache drzwi a pozniej sa silniczki i prowadnice a to jest przykryte od razu pianką, a pozniej tapicerka. Wiem że trzeba zrobic komore zamkniętą. Jak znacie sie na temacie to mozecie dać jakieś wskazówki.
I jeszcze jedna sprawa, głośników nie da sie przykrecic do drzwi bo w drzwiach jest prowadnica od szyby, mam przykręcić glosnik do tapicerki ?
Pomóżcie bo jestem zielony.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 21:14 przez bochen, łącznie zmieniany 1 raz.

TOŁDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 03 sty 2008, 21:10
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: TOŁDI » 05 sty 2008, 20:58

(dot. głośników) niewiem jak to wyglada od srodka ale jeżeli jest miejsce na głośnik to mozna przykrecic do drzwi tylko głośnik z płytkim magnesem (ze wzgledu na prowadnice) jeżeli chcesz wmontowac jakies wynalazki to nie zostaje ci nic innego jak rezanie tapicerki i zakładanie dystansów ktore troche kosztuja i nie zawsze ładnie wyglą;dają;. Ogolnie co zrobila faryka tego sie nie dotyka :) Polecam Małe wydajne tweeterki w miejsce oryginalnych głosniczkow i na tył jakies dobre 3 drożne 6x9 ew. okrą;głe i mała tubke do bagaznika :) taniej wyjdzie a dzwiek bedzie czyściutki :roll: :roll: :roll: pozdr...
AUDI :) to jest to :)... jeszcze nie A6 ale blisko :P

Awatar użytkownika
grzejanc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 01 sty 2008, 14:20
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic