Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ All ] PlastiDip

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
lobo94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:47
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lobo94 » 21 lut 2013, 22:54

To jakie są koszty pomalowania c5 / sedana?

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 21 lut 2013, 23:13

To jakie są koszty pomalowania c5 / sedana?
600-700 zł i masz ogarnięte.

Teraz cena folii i można łatwo obadać.

Jasne kolory na pewno mają minus taki że żółkną na rogach, chyba że właściciele tych aut o których myślę nie umieli tego nałożyć.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 22 lut 2013, 10:44

plastidip wprowadził już lakiery zabezpieczające powłoki, więc nic już nie zżółknie.

ACS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2012, 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ACS » 23 lut 2013, 19:02

C.d testu

Zapraszam do lektury

http://www.autocolorshift.pl/test.html

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 23 lut 2013, 19:06

sorry ale test jest jednostronny i to na maksa. Po za tym w instrukcji użytkowania Plastidipu (na samochodach) napisane jest, że powinno się malować elementy w całości a nie same pasy - to logiczne, że plastidip nie ma w sobie kleju, który ma powodować trzymanie do elementu tylko działa na zasadzie wewnętrznych naprężeń - jak folia "strecz", naklej kawałek na maskę to odejdzie, naklej z założeniem na rant maski zostanie na długo :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 lut 2013, 22:17

Jest lipa z PlastiDip z USA... nie chcą wysyłać do PL... trzeba przepłacić w kraju :/

ACS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2012, 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ACS » 25 lut 2013, 13:58

st.john pisze:sorry ale test jest jednostronny i to na maksa. Po za tym w instrukcji użytkowania Plastidipu (na samochodach) napisane jest, że powinno się malować elementy w całości a nie same pasy - to logiczne, że plastidip nie ma w sobie kleju, który ma powodować trzymanie do elementu tylko działa na zasadzie wewnętrznych naprężeń - jak folia "strecz", naklej kawałek na maskę to odejdzie, naklej z założeniem na rant maski zostanie na długo :)
a co za róznica czy pomaluje,okleje calosc czy kawałek?
kazdy element gdzies sie konczy, a jak widać na zdjeciach uszkodzenia wystapily równiez na krawedziach danego elementu gdzie nie był odcinany.
Folię mozna naklejac jak sie chce. Caly elemnet,część elementu,pasy przez caly samochod i nie ma to wpływu na trwałosc folii. Bedzie tak samo sie trzymala jak na calym elemencie jak i częsciowo.

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 25 lut 2013, 18:03

jak co za różnica? przecież napisałem jaka jest różnica :)

Radek:)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 14 kwie 2010, 18:23
Lokalizacja: Lubeskie

Post autor: Radek:) » 27 lut 2013, 14:10

A u mnie wyszło tak Obrazek

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 27 lut 2013, 14:16

no i pięknie <okok> ja u siebie jeszcze zrobiłem chromy pod lampami - polecam.

Radek:)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 14 kwie 2010, 18:23
Lokalizacja: Lubeskie

Post autor: Radek:) » 27 lut 2013, 14:56

czekaj wiosny będzie calutka w czarnym macie.

muszę go jeszcze poprawić bo mój spray pluł mi farfoclami pewnie dlatego że był zimny i wyszła taka brzydka manufaktura ze wżerami

Gordzul

Post autor: Gordzul » 07 mar 2013, 11:21

ACS pisze:
st.john pisze:sorry ale test jest jednostronny i to na maksa. Po za tym w instrukcji użytkowania Plastidipu (na samochodach) napisane jest, że powinno się malować elementy w całości a nie same pasy - to logiczne, że plastidip nie ma w sobie kleju, który ma powodować trzymanie do elementu tylko działa na zasadzie wewnętrznych naprężeń - jak folia "strecz", naklej kawałek na maskę to odejdzie, naklej z założeniem na rant maski zostanie na długo :)
a co za róznica czy pomaluje,okleje calosc czy kawałek?
kazdy element gdzies sie konczy, a jak widać na zdjeciach uszkodzenia wystapily równiez na krawedziach danego elementu gdzie nie był odcinany.
Folię mozna naklejac jak sie chce. Caly elemnet,część elementu,pasy przez caly samochod i nie ma to wpływu na trwałosc folii. Bedzie tak samo sie trzymala jak na calym elemencie jak i częsciowo.

Czytaj ze zrozumieniem... Plast dip na cały element się maluje!!

Awatar użytkownika
Vincent88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 lut 2012, 14:53
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Vincent88 » 06 lut 2014, 02:02

Panowie, przymierzam się do pomalowania całego samochodu ustrojstwem zwanym PlastiDip. Chciałbym się dowiedzieć od kogoś kto już to robił - jak z wytrzymałością tej powłoki? ;) Oczywiście tam gdzie jest szczególnie narażona (przód samochodu, lusterka, progi, wlew paliwa) :>

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 06 lut 2014, 10:18

jak masz kasę i czas to się baw, ale licz się z tym, że po roku będziesz miał już sporo do poprawek. Uważam, że lepiej dozbierać pieniądze i okleić auto. Według mnie PlastiDip się sprawdza na małych elementach. U mnie po pierwszym malowaniu robiłem już poprawki (czyli malowałem od nowa) - PD nie jest odporny na chemię. Polska to słaby kraj na takie zabawy, warunki pogodowe wszystko zniszczą, szczególnie zima i sól drogowa.

Awatar użytkownika
Vincent88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 lut 2012, 14:53
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Vincent88 » 12 lut 2014, 02:28

Piszesz to z własnego doświadczenia? Bo jeśli chodzi o sól to ma się to trzymać - takiego właśnie jest przeznaczenia PD żeby chronił karoserie przed działaniem wilgoci czy soli drogowej :| Po pierwszym malowaniu czyli ile warstw? Jeśli 2-3 to się w cale nie dziwię że się porobiło ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja