koledzy wiec mam juz sprezynki od kolegi wachu153 przod zielony + 3 x bialy komfort, a jakie mam zalozyc na tyl? tez zielony + 3 x bialy tylko tyl? czy tam sa inne kolory?
Moze chce sie ktos zamienic na tyl lub na caly komplet ? na tyl komfort?
[ A6 C5] Problem z zaniskim zawieszeniem...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Podłączę się pod temat bo drażni mnie że po zamontowaniu lpg tył przysiadł. Zawieszenie mam komfortowe czyli co pozostaje mi założyć na tył springi o oznaczeniu: zielony, 2x brązowy i będzie ok? Mam na chwilę obecną na tyle 2x lila i dalej nie wiem bo teraz nie mam dojścia.
Czy gdzieś mogę odczytać kody z kolorami? Może w aso by coś doradzili?
[ Dodano: 2012-05-29, 19:53 ]
Podłączę się pod temat bo drażni mnie że po zamontowaniu lpg tył przysiadł. Zawieszenie mam komfortowe czyli co pozostaje mi założyć na tył springi o oznaczeniu: zielony, 2x brązowy (na złe nawierzchnie) i będzie ok? Mam na chwilę obecną na tyle 2x lila i dalej nie wiem bo teraz nie mam dojścia ciekawe swoją drogą czym się różnią.
Czy gdzieś mogę odczytać kody z kolorami? Może w aso by coś doradzili?
Czy gdzieś mogę odczytać kody z kolorami? Może w aso by coś doradzili?
[ Dodano: 2012-05-29, 19:53 ]
Podłączę się pod temat bo drażni mnie że po zamontowaniu lpg tył przysiadł. Zawieszenie mam komfortowe czyli co pozostaje mi założyć na tył springi o oznaczeniu: zielony, 2x brązowy (na złe nawierzchnie) i będzie ok? Mam na chwilę obecną na tyle 2x lila i dalej nie wiem bo teraz nie mam dojścia ciekawe swoją drogą czym się różnią.
Czy gdzieś mogę odczytać kody z kolorami? Może w aso by coś doradzili?
mariusz1, tego to chyba nikt nie wie bo drążę temat od jakiegoś czasu mnie chodziło o podniesienie tyłu bo po założeniu lpg trochę przysiadł i głupio to wyglądało.
Na temat sprężyn naczytałem się dużo ale i tak nie wiedziałem nic konkretnego i bałem się że wydane pieniądze mogą iść w błoto bo nigdy nic nie wiadomo a wolę je wydać na coś innego do a6. W koĂącu kupiłem gumy pod sprężyny które mają podnieść zawieszenie. Ich grubość to 3 cm niby nie dużo bo oryginalne mają może max 1,5 ale jak się okazało to stare były wytarte praktycznie do zera wiec montując ta zyskałem te 3cm. Patrząc na oryginały okazuje się że zużywają się tylko dolne (zarówno lewa jak i prawa strona) górne są jak nowe więc nowe założyłem na górę na wypadek gdyby były z gorszego materiału a stare górne poszły na dół. Z efektu jestem zadowolony zarówno wizualnie jest ok jak i w prowadzeniu nic się nie zmieniło. Zobaczymy jak będzie dalej.
ach operacja przeprowadzona 12.06.2012
Na temat sprężyn naczytałem się dużo ale i tak nie wiedziałem nic konkretnego i bałem się że wydane pieniądze mogą iść w błoto bo nigdy nic nie wiadomo a wolę je wydać na coś innego do a6. W koĂącu kupiłem gumy pod sprężyny które mają podnieść zawieszenie. Ich grubość to 3 cm niby nie dużo bo oryginalne mają może max 1,5 ale jak się okazało to stare były wytarte praktycznie do zera wiec montując ta zyskałem te 3cm. Patrząc na oryginały okazuje się że zużywają się tylko dolne (zarówno lewa jak i prawa strona) górne są jak nowe więc nowe założyłem na górę na wypadek gdyby były z gorszego materiału a stare górne poszły na dół. Z efektu jestem zadowolony zarówno wizualnie jest ok jak i w prowadzeniu nic się nie zmieniło. Zobaczymy jak będzie dalej.
ach operacja przeprowadzona 12.06.2012
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 cze 2012, 21:34
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam jeszcze śmieszniejszą sytuację. mam za niski przód, ale ze względu na fakt iż mam samopoziomujący się tył (pneumatyka), ciężko mi znaleźć w katalogach, czy etce, informację jaki precyzyjnie numer amorów i sprężyn jest niezbędny. Jak salon mi wycenił wymianę na ponad 2000 pln to zdecydowałem, że ta opcja odpada. Jak by na to nie patrzeć, coś z tym zrobić trzeba. zna ktoś numery zawieszenia, najlepiej do wersji na trudne drogi, jakieś wzmocnione, byle nie obniżone:)
witam, posiadam audi a6 c5 1,9 tdi awx 130 KM 2003 rok modelowy, mam problem z przednim zawieszeniem, na początku roku wymieniałem sprężyny gdyz auto kupiłem bardzo mocno siadniete przodem, właściciel tłumaczył, że tak stało się po wymianie sprężyn i amorków, myślalem, że założył tanie podróbki i wymieniłem sam na amorki kayaba i sprężyny lesjoforce, niestety auto siadało powolutku do dołu, więc w zeszłym tygodniu wymieniłem znowu spężyny myśląc że lesjoforce to bubel i z polecenia w sklepie założyłem sprężyny kayaba, niestety na tej kayabie jest gorzej niż na lesjo auto trze podwoziem na najmniejszej nierówności, nie wiem co robić jakie sprężyny założyć co by zakończyć tę męczarnie i ciągłe wymiany, dodam, że auto bezwypadkowe i bezkolizyjne. Proszę o poradę co kupić