Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Problem z zaniskim zawieszeniem...

Zawieszenie
philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 07 maja 2012, 20:00

koledzy wiec mam juz sprezynki od kolegi wachu153 przod zielony + 3 x bialy komfort, a jakie mam zalozyc na tyl? tez zielony + 3 x bialy tylko tyl? czy tam sa inne kolory?

Moze chce sie ktos zamienic na tyl lub na caly komplet ? na tyl komfort?
The force will be with you...always

gepard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 25 sty 2012, 21:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gepard » 29 maja 2012, 19:50

Podłączę się pod temat bo drażni mnie że po zamontowaniu lpg tył przysiadł. Zawieszenie mam komfortowe czyli co pozostaje mi założyć na tył springi o oznaczeniu: zielony, 2x brązowy i będzie ok? Mam na chwilę obecną na tyle 2x lila i dalej nie wiem bo teraz nie mam dojścia.
Czy gdzieś mogę odczytać kody z kolorami? Może w aso by coś doradzili?

[ Dodano: 2012-05-29, 19:53 ]
Podłączę się pod temat bo drażni mnie że po zamontowaniu lpg tył przysiadł. Zawieszenie mam komfortowe czyli co pozostaje mi założyć na tył springi o oznaczeniu: zielony, 2x brązowy (na złe nawierzchnie) i będzie ok? Mam na chwilę obecną na tyle 2x lila i dalej nie wiem bo teraz nie mam dojścia ciekawe swoją drogą czym się różnią.
Czy gdzieś mogę odczytać kody z kolorami? Może w aso by coś doradzili?

mariusz1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 16 lip 2011, 22:26
Lokalizacja: tomaszów maz.

Post autor: mariusz1 » 10 cze 2012, 17:22

Mam prośbę do kogoś mądrzejszego od większości klubowiczów.Mianowicie chodzi o to,żeby ktoś opisał dokładnie co oznaczają zestawienia kolorów na sprężynach.Myślę ,że wiele osób bedzie bardzo wdzięczna.
Z góry wielkie dzięki.
mariusz1

gepard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 25 sty 2012, 21:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gepard » 13 cze 2012, 20:52

mariusz1, tego to chyba nikt nie wie bo drążę temat od jakiegoś czasu mnie chodziło o podniesienie tyłu bo po założeniu lpg trochę przysiadł i głupio to wyglądało.
Na temat sprężyn naczytałem się dużo ale i tak nie wiedziałem nic konkretnego i bałem się że wydane pieniądze mogą iść w błoto bo nigdy nic nie wiadomo a wolę je wydać na coś innego do a6. W koĂącu kupiłem gumy pod sprężyny które mają podnieść zawieszenie. Ich grubość to 3 cm niby nie dużo bo oryginalne mają może max 1,5 ale jak się okazało to stare były wytarte praktycznie do zera wiec montując ta zyskałem te 3cm. Patrząc na oryginały okazuje się że zużywają się tylko dolne (zarówno lewa jak i prawa strona) górne są jak nowe więc nowe założyłem na górę na wypadek gdyby były z gorszego materiału a stare górne poszły na dół. Z efektu jestem zadowolony zarówno wizualnie jest ok jak i w prowadzeniu nic się nie zmieniło. Zobaczymy jak będzie dalej.
ach operacja przeprowadzona 12.06.2012

AntykWariat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 cze 2012, 21:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AntykWariat » 06 paź 2012, 16:45

Ja mam jeszcze śmieszniejszą sytuację. mam za niski przód, ale ze względu na fakt iż mam samopoziomujący się tył (pneumatyka), ciężko mi znaleźć w katalogach, czy etce, informację jaki precyzyjnie numer amorów i sprężyn jest niezbędny. Jak salon mi wycenił wymianę na ponad 2000 pln to zdecydowałem, że ta opcja odpada. Jak by na to nie patrzeć, coś z tym zrobić trzeba. zna ktoś numery zawieszenia, najlepiej do wersji na trudne drogi, jakieś wzmocnione, byle nie obniżone:)

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 18 paź 2012, 22:45

wklej fote jak nisko ten przód masz, bo tak, to bez sensu rozmowy, dla innych moze być koza...
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

seb36
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 paź 2011, 01:05
Lokalizacja: Skępe

Post autor: seb36 » 04 lis 2012, 01:04

witam, posiadam audi a6 c5 1,9 tdi awx 130 KM 2003 rok modelowy, mam problem z przednim zawieszeniem, na początku roku wymieniałem sprężyny gdyz auto kupiłem bardzo mocno siadniete przodem, właściciel tłumaczył, że tak stało się po wymianie sprężyn i amorków, myślalem, że założył tanie podróbki i wymieniłem sam na amorki kayaba i sprężyny lesjoforce, niestety auto siadało powolutku do dołu, więc w zeszłym tygodniu wymieniłem znowu spężyny myśląc że lesjoforce to bubel i z polecenia w sklepie założyłem sprężyny kayaba, niestety na tej kayabie jest gorzej niż na lesjo auto trze podwoziem na najmniejszej nierówności, nie wiem co robić jakie sprężyny założyć co by zakończyć tę męczarnie i ciągłe wymiany, dodam, że auto bezwypadkowe i bezkolizyjne. Proszę o poradę co kupić

Awatar użytkownika
wachu153
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: wachu153 » 05 lis 2012, 08:34

mam sprężyny Lowtec (-30mm), ale jeszcze na samochodzie

tak to stoi

Obrazek

wklej fotki jak to Twoje stoi, to może się zamienimy
było FWD, było RWD, jest QUATTRO ;)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 11 lut 2013, 16:59

seb36 poradziłeś sobie z tym problemem?? Jakie KAYABY włożyłeś jak Ci tak siadło RH1020 czy RH1021??
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja