![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2013-02-17, 09:16 ]
Xoslox - udało ci się te Hanki wcisnąć pod obudowę?
Ja walczyłem wczoraj cały dzień i niestety musiałem je położyć.
Fakt czasem ie ma sensu wpychać wtrysków na siłę pod osłony.kovalnet pisze:Witam kolegów po dłuższej przerwie,
Udało mi się w końcu załatwić sprawę mechaniczną i elektryczną instalacji w końcu przerabiałem ją 4 razy.
Wygląda to tak, że przy wkrętkach zrobionych tak jak u mnie (i chyba u kolegi xoslox'a) z centymetr nad dolnym rantem reduktora nie da rady upchnąć pionowo wtryskiwaczy Hana ani pojedynczo ani na trójnikach od Sylwi (to dla potomnych). Udało mi się to zrobić ale musiały leżeć powciskane gdzieś pod odmę i rurę od wspomagania, a wężyki do kolektora były strasznie powyginane co po rozgrzaniu skutkowało ich "przeginaniem" i blokowaniem. Dałem więc sobie spokój z takim upakowywaniem.![]()
https://plus.google.com/photos/10761809 ... 7673234145
Stwierdziłem, że nie ma co kosztem sprawności i funkcjonalności obsługi, wpychać wtrysków na siłę. Teraz wystają jakieś 2/3 nad pokrywę w której zrobiłem "gustowne" nacięcia. Wg mnie prezentuje się nie najgorzej zwłaszcza na trójnikach od Sylwi.
Jeżeli ktoś chce za wszelką cenę wepchnąć Hany pod osłonę to musi ściągnąć kolektor i porządnie go ponawiercać. polecam:
jak-ulozyc-wtryski-w-silniku-ack-t23726.html
JeÂździ się fajnie, w końcu. Miałem trochę problemów z walniętym wtryskiem, i ustawieniami komputera ale teraz jest OK. Spalanie nawet przyzwoite wyszło w okolicach 13L/100.xoslox pisze:Jak teraz się jeÂździ na LPG ?
Też to zrobiłem, chyba warto bo niektóre były w strasznym stanie, zwłaszcza te z tyłu przy EGR. W sumie prawie 2 metry mi zeszło <szok>. Przy okazji warto sprawdzić ezektor.xoslox pisze:Wczoraj bawiłem się w wymianę wężyków podciśnienia - stare sparciałe i nieszczelne - efekt pozytywny, działa skracanie dolotu![]()
fassi1 pisze:Ja bym zrobił to jednak trochę inaczej.
Zamontowałbym filtr z 2 wyjściami 12mm każde na jedną stronę. Czujnik temp i pobór ciśnienia do pomiaru z trójnika Sylwii. Wystarczyło nawiercić i nagwintować jeden z trójników Sylwii i tam wkręcić dyszę tą z trójnika Staga i tak samo wkręcić czujnik temp Staga, pomiary w takim montażu są najbliżej wtryskiwaczy. Zamiast czujnika temp. Staga można by zastosować własnej roboty czujnik temp. zrobiony z termistora 4.7Kohm wklejonego w jakąś deszę z gwintem 6mm.
To mnie kolega zadziwił. Nie słyszałem o czymś takim. Auto ma już instalację 5 lat z tak ustawionym reduktorem. Ja osobiście nie przypominam sobie żeby na przeglądzie ktoś mi pod maskę zaglądał (chyba tylko żeby VIN sprawdzić) ale to chyba kwestia podejścia diagnosty.Młotek 75 pisze:kovalnet, widzę na zdjęciu że masz Âźle reduktor założony tak nie może być nawet na przeglądzie nie przejdzie musisz przekręci o 90 stopni