[S6 C5] Niepozorna eSka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Tu chyba jakiś rekord pobiłemMarcin Mława pisze:i tak nie czekasz długo w porównaniu do Marcina

Co Ty wiesz o czekaniuImmo pisze:ale już od ponad tygodnia siedzę jak na szpilkach

Koniecznie musisz się pochwalić jak już odbierzesz


Hahaha, stara dupa jestemTeacher pisze:Co Ty wiesz o czekaniu![]()

Już od kilku tygodni chcę się pochwalić tylko ciągle nie mam czymTeacher pisze:Koniecznie musisz się pochwalić jak już odbierzeszTylko fundusz mandatowy sobie załóż od razu bo tym się nie da jeździć powoli i statecznie jak Ω

Na razie mam czyste konto punktowe (tfu tfu), ciekawe kiedy pojawi się pierwszy bilecik zarobiony przez Ałdi

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Auto odebrałem wreszcie w tym tygodniu 
Ale żeby nie było za łatwo, to samochód nie został pomalowany, bo z lakiernikiem nie szło się umówić przez prawie 3 tygodnie, ciągle coś mu niespodziewanie wypadało. Jednym słowem dramat.
Na szczęście dogadałem się z kumplem - lakiernikiem, jutro odstawiam do niego auto, w 3-4 dni będzie gotowe.
Okazało się też że przekładnia kier. ma niewielki luz i niebawem czeka mnie wymiana
To tyle z minusów, dalej są same plusy
Silnik i LPG zostały zrobione wzorowo, po wymianie napinacza, rozrządu i całej reszty czuję różnicę względem tego co było wcześniej - auto odczuwalnie lepiej się zbiera
Na złym paliwie chodzi identycznie jak na benzynie
Od 3 dni banan z gęby nie schodzi

Ale żeby nie było za łatwo, to samochód nie został pomalowany, bo z lakiernikiem nie szło się umówić przez prawie 3 tygodnie, ciągle coś mu niespodziewanie wypadało. Jednym słowem dramat.
Na szczęście dogadałem się z kumplem - lakiernikiem, jutro odstawiam do niego auto, w 3-4 dni będzie gotowe.
Okazało się też że przekładnia kier. ma niewielki luz i niebawem czeka mnie wymiana

To tyle z minusów, dalej są same plusy

Silnik i LPG zostały zrobione wzorowo, po wymianie napinacza, rozrządu i całej reszty czuję różnicę względem tego co było wcześniej - auto odczuwalnie lepiej się zbiera


Od 3 dni banan z gęby nie schodzi

- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Witam w Dream Team'ie
, fajna Esa z oryginalnym kolorem , wydech faktycznie trochę do ogarnięcia ale to akurat nie problem, a kolega ma może podwójne szybki? bo tak po przyciemnieniu wyglądają jak u mnie, no i kolejna sprawa jeśli chodzi o podniesienie auta to sprawdź czy nie masz mat nadkoli powycieranych bo u mnie tak było i bez zakupu na alleg.. się nie obeszło ale to groszowe sprawy.
Podsyłaj foty po SPA :P
Pozdro

Podsyłaj foty po SPA :P
Pozdro
Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
Dawno nic tu nie pisałem, chociaż auto jest w codziennym użytkowaniu, jeździ, drze papę i ogólnie ma się dobrze 
Niestety (albo i stety
) z planów zachowania tytułowej niepozornej serii nic nie wyszło 
Długo nie wytrzymałem i zacząłem modzić
- najważniejsze: heble
z przodu zagościły zaciski 6-tłoczkowe z Q7/Cayenne + tarcze 360mm + kierownice powietrza z Phaetona; z tyłu zaciski RS6 i tarcze 330mm z S6C6 - oczywiście wszystko w najszybszym czerwonym kolorze 
- zamiast 18" teraz są ori 19" łopaty z RS6 C5 na oponach 265/35/19
- progi i listwy drzwi RS6
- tylny zderzak RS6 pomalowany wg mojej wizji
- wydech RS6+ pomodzony pod wolnossące V8, fabryczny "x-pipe" zastąpiony customowym h-pipe
- gryl na maskę RS6 (leży i czeka na zderzak)
- brakuje do kompletnego body jeszcze przedniego zderzaka i lotki na klapę, które niebawem zapewne nabędę
- kierownica RS6 z łopatkami + customowe obszycie
- odświeżenie foteli u tapicera, usługę wykonał nasz forumowy kolega Gruzin, którego niniejszym pozdrawiam i gorąco polecam
kierownicę zresztą też obszywał mi Gruzin 
Wiem że bez foto się nie liczy, ale zdjęcia wrzucę nieco później
Oprócz tego pojawiły się jakieś dolegliwości, które starałem się ogarniać na bieżąco:
- regeneracja maglownicy
- nowe wszystkie wahacze z przodu (Lem + TRW)
- nowe drążki i końcówki (Lem)
- łączniki + gumy stabilizatora (Lem)
- masa pierdół typu jakieś filtry, płyny, uszczelki itp wszystko na bieżąco
- niestety coś mi jeszcze postukuje w okolicach prawego przedniego koła, prawdopodobnie tłoczysko amortyzatora ma luz poprzeczny. Trochę mnie to martwi bo mam gwint, ale muszę jeszcze potwierdzić diagnozę u innego mechanika.

Niestety (albo i stety


Długo nie wytrzymałem i zacząłem modzić

- najważniejsze: heble


- zamiast 18" teraz są ori 19" łopaty z RS6 C5 na oponach 265/35/19
- progi i listwy drzwi RS6
- tylny zderzak RS6 pomalowany wg mojej wizji

- wydech RS6+ pomodzony pod wolnossące V8, fabryczny "x-pipe" zastąpiony customowym h-pipe
- gryl na maskę RS6 (leży i czeka na zderzak)

- brakuje do kompletnego body jeszcze przedniego zderzaka i lotki na klapę, które niebawem zapewne nabędę

- kierownica RS6 z łopatkami + customowe obszycie
- odświeżenie foteli u tapicera, usługę wykonał nasz forumowy kolega Gruzin, którego niniejszym pozdrawiam i gorąco polecam


Wiem że bez foto się nie liczy, ale zdjęcia wrzucę nieco później

Oprócz tego pojawiły się jakieś dolegliwości, które starałem się ogarniać na bieżąco:
- regeneracja maglownicy
- nowe wszystkie wahacze z przodu (Lem + TRW)
- nowe drążki i końcówki (Lem)
- łączniki + gumy stabilizatora (Lem)
- masa pierdół typu jakieś filtry, płyny, uszczelki itp wszystko na bieżąco
- niestety coś mi jeszcze postukuje w okolicach prawego przedniego koła, prawdopodobnie tłoczysko amortyzatora ma luz poprzeczny. Trochę mnie to martwi bo mam gwint, ale muszę jeszcze potwierdzić diagnozę u innego mechanika.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy