Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 05 lut 2013, 09:06

Witam! I mnie dopadła chęć zrobienia chipsa <lol> . Jestem umówiony na jutro na 12:00 do DMTunning w Holandii na zabieg. Zobaczymy jak to będzie. Trochę się obawiam ponieważ to będzie moj pierwszy w życiu chip ;) . Typ odpisał, że istnieją na rynku ponad 15 lat i dają aż 5 lat gwarancji na ich program i w razie co korekty są darmowe...

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 05 lut 2013, 11:46

nie dygaj, bedzie banan na ustach po zrobieniu softa:)

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 05 lut 2013, 14:02

blady99 pisze:nie dygaj, bedzie banan na ustach po zrobieniu softa:)
W to to nie wątpie, ale czy moje autko a raczej tip da sobie radę z tym wszystkim i za pare km sie nie rozkrzaczy <okok> <mysli>

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 05 lut 2013, 15:43

Da rade jak mam chipsa od początku i wszystko śmiga jak ta lala. Jedyne co to wygnieciesz troche bardziej fotel przy przyspieszaniu <lol>

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 363
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 05 lut 2013, 16:18

blady99 ma rację ;) ... będzie banan i tak jak pisze stinger, fotel odrobinę powgniatasz ;)

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 05 lut 2013, 21:52

No to już jutro <stres> <lol> <rotfl> Tak po 15 dam znać co i jak wypluło :)

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 05 lut 2013, 23:02

Jak to mówią w chińskiej jadłodajni "będzie pan zadowolony" <okok>
czekamy na efekt <luzik>

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 06 lut 2013, 18:21

post skasowany
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 11:19 przez slg, łącznie zmieniany 1 raz.

error
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 10 lip 2012, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: error » 06 lut 2013, 20:01

slg pisze:To ja juz dzis sie pochwale :)

Obrazek

Jak ktos z okolic polski wschodniej / podkarpacia chetny na modyfikacje , to serdecznie polecam fabryke mocy.
gratulacje, i jak czujesz moc?
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 06 lut 2013, 20:05

ÂŁadniusi wynik. Jest co poganiać <okok>

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 06 lut 2013, 20:13

Uu widze ze dawki itd na hardcora ustawili albo hamownia lekko przeklamuje... Taka moc i moment to max co sie z bmk wyciska.

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 06 lut 2013, 20:57

post usuniety , hamownia napewno przeklamuje , dawki sa na hardcora , program jest z allegro i robil go amator.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 11:24 przez slg, łącznie zmieniany 2 razy.

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 06 lut 2013, 21:30

Hmmm a klapy co maja do tego?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 07 lut 2013, 06:59

slg pisze:blady99, dpfu nie ma , boost 1.5 bara , zero dymu. nie jest to standard soft , troche mocniejszy dla swiadomego uzytkownika. Do hardcora mu daleko :) . Auto posiada nowa turbine , nowe wtryski i wyczyszczone i naprawione kolektory ssace i klapy. Moze stad taki ladny wynik. Co do hamowni , to napewno nie przeklamuje bo to jedna z najlepszych w europie.

A jak z olejem w skrzyni ?
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 11:27 przez 3.0 BMK 224KM, łącznie zmieniany 1 raz.

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 07 lut 2013, 11:17

oliwka w skrzyni zmieniana w maju 2012 w midparts.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 11:57 przez slg, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl