[ TIP+Q] Co jest grane? skrzynia tip
[ TIP+Q] Co jest grane? skrzynia tip
Witam wszystkich moze pomożecie mi z takim o to problemem wiec, chodzi o skrzynie biegow automat tiptronic silnik 2.5 TDI 180KM AKE quattro kiedy jade wszystko jest ok ale czasami jesli wjade na parking lub pod domem i wykonuje manewr np. tył przod i z powrotem czyli przełanczam dzwignie zapalają sie wszystkie kratki informujace biegi na wyswietlaczu do przodu aby jechac musze dodac bardzo duzo gazu a jak włanaczam R jest szarpniecie i jak D tez szarpniecie powoduje ale jesli dam na P i zgasze auto i odpale ponownie jest ok włanaczam D i jade i wszystko gra .czy jest to wina polączenia elektrycznego czy cos bardziej poważnego moze ktos spotkał sie z czyms takim . za odpowiedzi bardzo dziekuje pozdrawiam .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Sprawdź błędy na silniku i skrzyni biegów. To najczęstsza przyczyna takiego zachowania. U mnie skrzynia weszła w tryb awaryjny przez zabrudzony przepływomierz. ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
aha wiec zobaczymy narazie zdazyło mi sie to 2 razy i tylko wtedy kiedy parkowałem czyli cofałem i do przodu ruszałem tak pozatym jest ok jak odpale auto jeszcze raz wiec musze sprawdzic olej i czy jakies bledy sa , dzieki chłopaki za podpowiedz .
[ Dodano: 2013-01-13, 15:45 ]
Witam ponownie moze jednak ktos pomoże odczytałem z auta te błedy odnosnie przyczyny jaka posiadam proszę jesli mozecie pomózcie
17090-obwód czujnika zasiegu transmisji zakres/działanie A
01119-Sygnał pozycji transmisji zasiegu biegów
[ Dodano: 2013-01-13, 15:45 ]
Witam ponownie moze jednak ktos pomoże odczytałem z auta te błedy odnosnie przyczyny jaka posiadam proszę jesli mozecie pomózcie
17090-obwód czujnika zasiegu transmisji zakres/działanie A
01119-Sygnał pozycji transmisji zasiegu biegów
[ TIP+Q] Tryb Awaryjny.
siema auto w warsztacie sciagaja czujnik zmiany biegow przy skrzyni ,to jest ta przyczyna biegi chodza idealnie i jesli jest tryb awaryjny to po wylaczeniu zaplonu i ponownym jego wlaczeniu jest juz wszystko ok ale w pewnym momencie calkowicie moze sie zawiesic .jesli odbiore auto potwierdze czy jest juz ok pozdr
bledy
17090-transmision range sensor circuit
01119-gear recognition signal
naprawiam to aktualnie w Wielkiej Brytani w warsztacie gdzie specjalizuja sie wylacznie w automatach oczywiscie prowadzony przez Anglika z 20 letnia praktyka w tym zawodzie wiec moze bedzie ok
zobaczymy,
dodam jeszcze najgorsza kwestie tego problemu a mianowicie sciagniecie czesci z niemiec z serwisu audi z podaniem numeru seryjnego skrzyni wymianie przy okazji oleju i filtru cena osiaga 600f co mnie troszke zaniepokoiło ze wzgledu na cene oleju ktora jest 25f za litr oleju i filtru w cenie 50f za robocizne powiedzial 100f wiec reszta to czesc ktora zamowił. jesli bedzie wszystko ok to pieniadze nie beda mialy takiego znaczenia tylko frajda z tego ze dziala jak nalezy.
wiec o zakonczeniu tego przykrego i cennego zdazenia poinformuje was oczywiscie pozdrawiam .
![Obrazek]()
dzis byłem w warsztacie i czekamy na ta czesc
transmision range sensor circuit oby bylo to koszt 300f nowe z niemiec z sewisu .
![Obrazek]()
wiec dzis odebralem autko jest juz wszystko ok czyli transmision range sensor byl do wymiany
po rozkreceniu jego w srodku znajdują sie płytki ktore nie miały przejscia i z tad raz bylo wszystko ok a raz wchodził w tryb awaryjny ,jednak jesli by ktos miał dobrego elektryka mysle ze mógł by to zrobic i obeszło by się bez duzych kosztów . Mysle ze ten post przyda sie komuś kto bedzie miał podobny problem a nie bedzie wiedziec co sie stało .pozdrawiam
bledy
17090-transmision range sensor circuit
01119-gear recognition signal
naprawiam to aktualnie w Wielkiej Brytani w warsztacie gdzie specjalizuja sie wylacznie w automatach oczywiscie prowadzony przez Anglika z 20 letnia praktyka w tym zawodzie wiec moze bedzie ok

dodam jeszcze najgorsza kwestie tego problemu a mianowicie sciagniecie czesci z niemiec z serwisu audi z podaniem numeru seryjnego skrzyni wymianie przy okazji oleju i filtru cena osiaga 600f co mnie troszke zaniepokoiło ze wzgledu na cene oleju ktora jest 25f za litr oleju i filtru w cenie 50f za robocizne powiedzial 100f wiec reszta to czesc ktora zamowił. jesli bedzie wszystko ok to pieniadze nie beda mialy takiego znaczenia tylko frajda z tego ze dziala jak nalezy.
wiec o zakonczeniu tego przykrego i cennego zdazenia poinformuje was oczywiscie pozdrawiam .
dzis byłem w warsztacie i czekamy na ta czesc
transmision range sensor circuit oby bylo to koszt 300f nowe z niemiec z sewisu .
wiec dzis odebralem autko jest juz wszystko ok czyli transmision range sensor byl do wymiany
po rozkreceniu jego w srodku znajdują sie płytki ktore nie miały przejscia i z tad raz bylo wszystko ok a raz wchodził w tryb awaryjny ,jednak jesli by ktos miał dobrego elektryka mysle ze mógł by to zrobic i obeszło by się bez duzych kosztów . Mysle ze ten post przyda sie komuś kto bedzie miał podobny problem a nie bedzie wiedziec co sie stało .pozdrawiam