Witam Panowie od jakiegoś czasu auto A6 2.5 tdi z 98 roku mi ciężko paliła dostała na gwiazdkę nowy akumulator niestety poprawy za dużej nie było widać. Czy jest -20 czy 0 stopni grzeje ok 2-3 sek i gaśnie kontrolka od świec a po przekręceniu kluczyka voltomierz skacze od razu na 12v. Zgodnie z instrukcjami z netu i sam naprawiam... wypiąłem czujnik temperatury do świec w komorze silnika przekręciłem kluczyk kontrolka od świec zapaliła się na jakieś 8sek i zgasła ale auto i tak zapaliło za 3 razem. Po wpięciu wtyczki do czujnika i ponownym zastartowaniu usłyszałem delikatne kliknięcie przekaźnika świec a tego kliknięcia nie słyszałem juz hoho ze 2 lata tak więc poprawa przynajmniej akustyczna jest. I teraz pytanie czy skoro przekaźnik klika a kontrola świec po wypięciu czujnika temp świeciła dłużej czy to oznacz ,że bezpiecznik od świec mam sprawny czy dobierać się do tej skrzynki na podszybiu? Próbowałem to otworzyć wykręciłem wkręty ale mogę ją tylko uchylić czy tą całą skrzynkę z przekaźnikami się wyciągać?
Proszę zakładać tematy w odpowiednich działach!
Przeniosłem!
[A6c5] sprawdzenie działania świec żarowych
[A6c5] sprawdzenie działania świec żarowych
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 10:37 przez marcellll, łącznie zmieniany 1 raz.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
jak zna histore o 2,5 tdi to wcale sie nie dziwie że nie chce tdi
ale powiem szczerze że sam czasem zastanawiam się-przy każdej naprawie diesla czy nie lepiej było kupic pb+lpg
nie chodzi tu już o jakieś poważne awarje ale nawet samą eksploatacje...
a tak naprawde jak ktoś mało jeździ to można się zastanawiać nad jakąs turbo benzynką
a tu dwumasa, droższe świece,droższy rozrząd,pompa wtryskowa,wtryski,itd...
ale powiem szczerze że sam czasem zastanawiam się-przy każdej naprawie diesla czy nie lepiej było kupic pb+lpg
nie chodzi tu już o jakieś poważne awarje ale nawet samą eksploatacje...
a tak naprawde jak ktoś mało jeździ to można się zastanawiać nad jakąs turbo benzynką
a tu dwumasa, droższe świece,droższy rozrząd,pompa wtryskowa,wtryski,itd...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga