Mam problem z moją DICÂĄ tj.: auto na zimno odpala "od kopa" ale już na ciepło muszę pokręcić nim parę sekund (typowy problem tego silnika), jednak silnik nie dymi. Drugi problem to to że auto ma problemy z mocą: po mieście lub kiedy się nie spieszę nie przekraczam 1.5tys obr. i kiedy chcę przyspieszyć nie mam z tym problemów (silnik się nie dławi, nie "dzwoni zaworami"). Jednak kiedy silnik dojdzie do 2 tys obr. czuję wyczuwalny spadek mocy aby przy 2.2-2.3tys obr odzyskał część mocy (część gdyż nie jest to rewelacja) i dalej jest słabszy niż powinien. Drugi taki skok mocy dostaje przy około 3.5tys obr ale już zaraz traci ją i bardzo ciężko się wkręca dalej. Jeździłem sprawną AFB i tamten to poprostu rakieta w porównianiu do mojego i bez najmniejszego problemu wkręca się do 4.7-4.8 tys obr. z pełną mocą - mój niestety nie
 pierwszy problem to podejrzewam sterownik (a może sama pompa?) a drugi to podejrzewam zawieszającą się geometrię turbiny - założyłem nowy akumulator i od tego momentu jakby moje AUDI stało się mocniejsze - nie wiem dokładnie ale wiem że pompa ABS odpowiada w jakiś sposób za podciśnienie turbiny - nowy aku dał jej większe napięcie i moc i może dlatego teraz pracuje lepiej - jednak sam ABS działa idealnie a może poprostu sam czujnik ciśnienia siadł albo trzeba wypiaskować turbinę? Proszę o jakieś pomysły i propozycje zanim udam się do mechanika bo już mam dość słuchania: "coś Pan za szrota kupił?! 2.5 tdi to jest najgorszy silnik" będę musiał chyba zapłacić mechanikowi za dentystę bo mi już cierpliwość do takich ludzi się kończy - miałem 1.9 tdi, 1.9 jtd, 1.9 dci  i szczerze nie zamienię swojego V6 na jakąś zwykła 4-cylindrówkę. aha VAG nie wykazuje żadnych błędów
 pierwszy problem to podejrzewam sterownik (a może sama pompa?) a drugi to podejrzewam zawieszającą się geometrię turbiny - założyłem nowy akumulator i od tego momentu jakby moje AUDI stało się mocniejsze - nie wiem dokładnie ale wiem że pompa ABS odpowiada w jakiś sposób za podciśnienie turbiny - nowy aku dał jej większe napięcie i moc i może dlatego teraz pracuje lepiej - jednak sam ABS działa idealnie a może poprostu sam czujnik ciśnienia siadł albo trzeba wypiaskować turbinę? Proszę o jakieś pomysły i propozycje zanim udam się do mechanika bo już mam dość słuchania: "coś Pan za szrota kupił?! 2.5 tdi to jest najgorszy silnik" będę musiał chyba zapłacić mechanikowi za dentystę bo mi już cierpliwość do takich ludzi się kończy - miałem 1.9 tdi, 1.9 jtd, 1.9 dci  i szczerze nie zamienię swojego V6 na jakąś zwykła 4-cylindrówkę. aha VAG nie wykazuje żadnych błędów  
 Z góry dzięki za wszelką pomoc

 
							








 przypomnial mi sie moj problem gdyz mialem podobny objaw z moca
  przypomnial mi sie moj problem gdyz mialem podobny objaw z moca  ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) winna calego zamieszania u mnie byla tzw. GRUSZKA od turbo , poprostu membrana w srodku przepuszczala
 winna calego zamieszania u mnie byla tzw. GRUSZKA od turbo , poprostu membrana w srodku przepuszczala   
 



 
 
