[ AFN 1.9 110 KM] w upalne dni mułowate auto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
[ AFN 1.9 110 KM] w upalne dni mułowate auto
Witam panowie pytanie jak w temacie może ktoś się z tym spotkał otóż w dzień chłodny auto normalnie jak na 1,9 tdi 110km się zwija a jak jest upał czy gorąco to staje się mułowate i wolniej wchodzi na obroty
dzięki za sugestie i pozdrawiam
dzięki za sugestie i pozdrawiam
Witam
Odpowiem Ci jak kiedyś mi powiedział jeden mechanik na zadane identyczne pytanie "Człowiek też jak jest gorąco to ma mniej siły to samo jest z samochodem nie lubi jak się go w upał katuje"
Może mało merytorycznie ale chyba w miarę sensownie mi powiedział i od tamtej pory przestałem się tym przejmować
Pozdrawiam
Odpowiem Ci jak kiedyś mi powiedział jeden mechanik na zadane identyczne pytanie "Człowiek też jak jest gorąco to ma mniej siły to samo jest z samochodem nie lubi jak się go w upał katuje"
Może mało merytorycznie ale chyba w miarę sensownie mi powiedział i od tamtej pory przestałem się tym przejmować
Pozdrawiam
- karoll`
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
- Imię: Karol
- Moje auto: A4 B8
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdynia
a czy IC z 2.7biT będzie lepszy? czy ma taką samą wydajność co std IC?
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold
Fiat 125p 1,3 74' -still in use
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold
Fiat 125p 1,3 74' -still in use
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
- karoll`
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
- Imię: Karol
- Moje auto: A4 B8
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdynia
A gra warta świeczki aby założyć taki od 2.5? ten między chłodnicami? czy lepiej już pod zderzak pchać... i jakie mniej więcej wymiary musiał by mieć aby być wydajnym... a nie robić przy tym turbo laga
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold
Fiat 125p 1,3 74' -still in use
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold
Fiat 125p 1,3 74' -still in use
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego...ale po co Ci wiekszy IC ? samochod Ci sie grzeje ? to ogarnij to co masz...jezeli bedziesz planowal tuningi wtedy to ma sens...w innym wypadku wg mnie nie ma...karoll` pisze:A gra warta świeczki aby założyć taki od 2.5? ten między chłodnicami? czy lepiej już pod zderzak pchać... i jakie mniej więcej wymiary musiał by mieć aby być wydajnym... a nie robić przy tym turbo laga
masło maślane. dio przyjacielu, może rozwinę moją poprzednią wypowiedź/sugestię. Pozwoliłem sobie odpowiedzieć w temacie ponieważ przed czyszczeniem turbiny miałem podobnie jak autor postu jeżeli chodzi o temperaturę powietrza jakie dostaje się do silnika. Rozwiewając wątpliwości oczywistym faktem poprzedzającym ewentualną diagnozę jest sprawdzenie auta na vagu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga