Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] w upalne dni mułowate auto

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krzysiek1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
Lokalizacja: białystok

[ AFN 1.9 110 KM] w upalne dni mułowate auto

Post autor: krzysiek1972 » 22 cze 2012, 16:54

Witam panowie pytanie jak w temacie może ktoś się z tym spotkał otóż w dzień chłodny auto normalnie jak na 1,9 tdi 110km się zwija a jak jest upał czy gorąco to staje się mułowate i wolniej wchodzi na obroty
dzięki za sugestie i pozdrawiam

Wasabi30

Post autor: Wasabi30 » 22 cze 2012, 23:20

Witam
Odpowiem Ci jak kiedyś mi powiedział jeden mechanik na zadane identyczne pytanie "Człowiek też jak jest gorąco to ma mniej siły to samo jest z samochodem nie lubi jak się go w upał katuje" <rotfl>
Może mało merytorycznie ale chyba w miarę sensownie mi powiedział i od tamtej pory przestałem się tym przejmować <luzik>
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 23 cze 2012, 10:32

Tak samo będzie jak długo będziesz mu dawał w palnik w chłodne dni. Nie wyrabia fabryczny IC

Awatar użytkownika
karoll`
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
Imię: Karol
Moje auto: A4 B8
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karoll` » 23 cze 2012, 11:17

a czy IC z 2.7biT będzie lepszy? czy ma taką samą wydajność co std IC?
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold ;(
Fiat 125p 1,3 74' -still in use ;)
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 23 cze 2012, 19:39

wez pod uwage, ze za duzego IC tez wstawic nie mozesz bo bedziesz mial wiekszego turbo laga.
poczytaj o tuningach 1.9 tdi - temat chyba przerobiony i zobacz co polecaja inni.

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 23 cze 2012, 20:06

Najpierw wyczyść swój IC to przestanie puchnąć w gorące dni.

Awatar użytkownika
lightfighter87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lightfighter87 » 24 cze 2012, 17:52

Załóż sobie nadkole od S4/S6, zrobi się wtedy przewiew za IC czego skutkiem będzie obniżenie temperatury w dolocie o kilka, kilkanaście stopni. Koszt 100zł w ASO ale też nie licz że przyniesie to efekt jak w przypadku FMIC.

Awatar użytkownika
karoll`
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
Imię: Karol
Moje auto: A4 B8
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karoll` » 24 cze 2012, 20:21

A gra warta świeczki aby założyć taki od 2.5? ten między chłodnicami? czy lepiej już pod zderzak pchać... i jakie mniej więcej wymiary musiał by mieć aby być wydajnym... a nie robić przy tym turbo laga
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold ;(
Fiat 125p 1,3 74' -still in use ;)
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 24 cze 2012, 21:34

karoll` pisze:A gra warta świeczki aby założyć taki od 2.5? ten między chłodnicami? czy lepiej już pod zderzak pchać... i jakie mniej więcej wymiary musiał by mieć aby być wydajnym... a nie robić przy tym turbo laga
Kolego...ale po co Ci wiekszy IC ? samochod Ci sie grzeje ? to ogarnij to co masz...jezeli bedziesz planowal tuningi wtedy to ma sens...w innym wypadku wg mnie nie ma...

Awatar użytkownika
aras123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 17 gru 2011, 19:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: aras123 » 23 sty 2013, 22:30

po za tym problem o jakim pisze autor postu to typowe objawy zapieczonych łopatek turbo

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 03 lut 2013, 14:00

aras123 pisze:po za tym problem o jakim pisze autor postu to typowe objawy zapieczonych łopatek turbo
Wolniejsze wchodzenie na obroty, a brak mocy, to różnica. Więc nie są to typowe objawy notlaufu.

Awatar użytkownika
aras123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 17 gru 2011, 19:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: aras123 » 03 lut 2013, 21:09

masło maślane. dio przyjacielu, może rozwinę moją poprzednią wypowiedź/sugestię. Pozwoliłem sobie odpowiedzieć w temacie ponieważ przed czyszczeniem turbiny miałem podobnie jak autor postu jeżeli chodzi o temperaturę powietrza jakie dostaje się do silnika. Rozwiewając wątpliwości oczywistym faktem poprzedzającym ewentualną diagnozę jest sprawdzenie auta na vagu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga