Koledzy mam pytanie czy jak wymienię pompę wraz z sterownikiem (ten pod szybą) czy będę musiał robić jakieś adaptacje czy coś dostrajać .
2.5 TDI 150KM AFB 1999r
[ AFB 2.5 150 KM] Zamiana pompy wraz z sterownikiem silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Witam jestem tu nowy dzis sie do Was zalogowalem jestem posiadaczem Audi A6 98 Silnik AFB mam wielki problem z moim autem moze jest ktos w stanie mi doradzic co mam zrobic kupilem auto ponad 2 miesiace temu od tego czasu stoi w warsztacie i dalej nikt nie wie o co chodzi problem wyglada tak ze auto rano nie odpala wogole , uzyje plynu do czyszczenia hamulcow psikne mu w filtry i zaskakuje , pozniej chodzi caly dzien gdy zostawie na noc znow ten sam problem , ktos mi powiedzial ze to pompa diesla ale czy jest ktos w stanie mi doradzic czy mam ja wymienic ? przeciez moze to jakis inny problem moze bycoli80 pisze:Daniel1555, W twoim roczniku nie trzeba dostrajac pompy do Ecu,zmieniasz p&p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 lis 2012, 22:16
- Lokalizacja: Legnica
nie wiem kto to mymyślił ale PLAK jest do tego a nie zmywacz, w temacie rozruchu to powiem tylko tyle że statycznie pompa musi być ustawiona poprawnie, co to znaczy to już każdy wie kto się zajmuje dieslem, dodatkowo w temperaturach poniżej 5oC świece żarowe i ICH STEROWNIE poprawne musi być, jeżeli cylinder nabije powyżej 26 bar , pompa ustawiona jest jak należy, tuleja cylindra wygrzaja jest i wtryski rozpyli w ciśnieniu powyżej 190 bar to zapłon gwarantowany jest. Jeżeli czegoś zabraknie kuleje i zmywacz zamiast PLAKA podawać zmuszony jesteś.Maximuss pisze:uzyje plynu do czyszczenia hamulcow psikne mu w filtry i zaskakuje
Zadowolenie z niskiej ceny trwa krócej niż rozczarowanie niską jakością.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 30 paź 2012, 10:38
- Lokalizacja: Poznan
Re: Zamiana pompy wraz z sterownikiem silnika
jak wymienisz sterownik silnika to musisz zakodować imoDaniel1555 pisze:Koledzy mam pytanie czy jak wymienię pompę wraz z sterownikiem (ten pod szybą) czy będę musiał robić jakieś adaptacje czy coś dostrajać .
2.5 TDI 150KM AFB 1999r
witam ponownie klubowiczow pisalem tu wczesniej o tej pompie , w moim aucie ktore kupilem byl takze do wymiany rozrzad , problemy mialem w zimie gdy byly temperatury ponizej 0 , gdy jest cieplo auto zachowywalo sie normalnie , oddalem auto do mechanika , na wymiane rozrzadu , po tej wymianie auto niema mocy , wkreca sie do 2,5 tys obrotow i jest jak to nazywa mechanik w trybie awaryjnym , ja nie mam pojecia o co tu chodzi , na dzien dzisiejszy auto nie jezdzi czy to co on zrobil ma jakis zwiazek z popmpa ? czy to rzeczywiscie moze byc jej wina ? bo jak jechalem do warsztatu auto mialo moc i jechalo normalnie jesli ktos moglby mi ewentualnie napisac w razie regeneracji pompy gdzie najlepiej to zrobic ? problem tkwi w tym ze ja nie wiem czy to sterownik czy mechanika
[ Dodano: 2013-03-09, 18:18 ]
dodam jeszcze jedno mam wlasnie blad 00550 czy ktos wie o co chodzi ? auto odpala normalnie nie dymi praca silnika rowna ale wkreca sie do 2,500 obrotow i przy ruszaniu nie ma mocy i gasnie
ok znow mala poprawka , wymienilem przeplywomierz, auto kreci na rozruszniku ale nie odpala , jak dostanie plaka trzma obroty jak nie pryskam gasnie
wrzucam logi do oceny jesli bylby ktos mily prosze napiszcie co to moze byc
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html
[ Dodano: 2013-03-09, 18:18 ]
dodam jeszcze jedno mam wlasnie blad 00550 czy ktos wie o co chodzi ? auto odpala normalnie nie dymi praca silnika rowna ale wkreca sie do 2,500 obrotow i przy ruszaniu nie ma mocy i gasnie
ok znow mala poprawka , wymienilem przeplywomierz, auto kreci na rozruszniku ale nie odpala , jak dostanie plaka trzma obroty jak nie pryskam gasnie
wrzucam logi do oceny jesli bylby ktos mily prosze napiszcie co to moze byc
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html