Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Zamiana pompy wraz z sterownikiem silnika

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

[ AFB 2.5 150 KM] Zamiana pompy wraz z sterownikiem silnika

Post autor: Daniel1555 » 31 sty 2013, 18:36

Koledzy mam pytanie czy jak wymienię pompę wraz z sterownikiem (ten pod szybą) czy będę musiał robić jakieś adaptacje czy coś dostrajać .
2.5 TDI 150KM AFB 1999r

Tomciuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 30 gru 2012, 22:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomciuś » 31 sty 2013, 21:48

możesz mieć problem z immobiliserem

wiem że zegary komputer i kluczyk wszystko jest połączone zestrojone ze sobą

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 01 lut 2013, 10:05

dziękuje za odp.
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

Maximuss

Post autor: Maximuss » 02 lut 2013, 20:51

oli80 pisze:Daniel1555, W twoim roczniku nie trzeba dostrajac pompy do Ecu,zmieniasz p&p <okok>
Witam jestem tu nowy dzis sie do Was zalogowalem jestem posiadaczem Audi A6 98 Silnik AFB mam wielki problem z moim autem moze jest ktos w stanie mi doradzic co mam zrobic kupilem auto ponad 2 miesiace temu od tego czasu stoi w warsztacie i dalej nikt nie wie o co chodzi problem wyglada tak ze auto rano nie odpala wogole , uzyje plynu do czyszczenia hamulcow psikne mu w filtry i zaskakuje , pozniej chodzi caly dzien gdy zostawie na noc znow ten sam problem , ktos mi powiedzial ze to pompa diesla ale czy jest ktos w stanie mi doradzic czy mam ja wymienic ? przeciez moze to jakis inny problem moze byc

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 02 lut 2013, 20:54

Maximuss,
_powitania

maridym27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:42
Lokalizacja: opolskie

Post autor: maridym27 » 02 lut 2013, 22:18

oli80 pisze:Daniel1555, W twoim roczniku nie trzeba dostrajac pompy do Ecu,zmieniasz p&p <okok>
witam bliskie okolice nawet bym zekl te same....hahahah

a co to tematu pompa , poszukaj sobie na temat pompy a duzo znajdziesz

pozdrawiam

tdiservice
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 14 lis 2012, 22:16
Lokalizacja: Legnica

Post autor: tdiservice » 02 lut 2013, 22:39

Maximuss pisze:uzyje plynu do czyszczenia hamulcow psikne mu w filtry i zaskakuje
nie wiem kto to mymyślił ale PLAK jest do tego a nie zmywacz, w temacie rozruchu to powiem tylko tyle że statycznie pompa musi być ustawiona poprawnie, co to znaczy to już każdy wie kto się zajmuje dieslem, dodatkowo w temperaturach poniżej 5oC świece żarowe i ICH STEROWNIE poprawne musi być, jeżeli cylinder nabije powyżej 26 bar , pompa ustawiona jest jak należy, tuleja cylindra wygrzaja jest i wtryski rozpyli w ciśnieniu powyżej 190 bar to zapłon gwarantowany jest. Jeżeli czegoś zabraknie kuleje i zmywacz zamiast PLAKA podawać zmuszony jesteś.
Zadowolenie z niskiej ceny trwa krócej niż rozczarowanie niską jakością.

tomekpoznan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 30 paź 2012, 10:38
Lokalizacja: Poznan

Re: Zamiana pompy wraz z sterownikiem silnika

Post autor: tomekpoznan » 02 lut 2013, 22:58

Daniel1555 pisze:Koledzy mam pytanie czy jak wymienię pompę wraz z sterownikiem (ten pod szybą) czy będę musiał robić jakieś adaptacje czy coś dostrajać .
2.5 TDI 150KM AFB 1999r
jak wymienisz sterownik silnika to musisz zakodować imo

Maximuss

Post autor: Maximuss » 07 mar 2013, 11:58

witam ponownie klubowiczow pisalem tu wczesniej o tej pompie , w moim aucie ktore kupilem byl takze do wymiany rozrzad , problemy mialem w zimie gdy byly temperatury ponizej 0 , gdy jest cieplo auto zachowywalo sie normalnie , oddalem auto do mechanika , na wymiane rozrzadu , po tej wymianie auto niema mocy , wkreca sie do 2,5 tys obrotow i jest jak to nazywa mechanik w trybie awaryjnym , ja nie mam pojecia o co tu chodzi , na dzien dzisiejszy auto nie jezdzi czy to co on zrobil ma jakis zwiazek z popmpa ? czy to rzeczywiscie moze byc jej wina ? bo jak jechalem do warsztatu auto mialo moc i jechalo normalnie jesli ktos moglby mi ewentualnie napisac w razie regeneracji pompy gdzie najlepiej to zrobic ? problem tkwi w tym ze ja nie wiem czy to sterownik czy mechanika

[ Dodano: 2013-03-09, 18:18 ]
dodam jeszcze jedno mam wlasnie blad 00550 czy ktos wie o co chodzi ? auto odpala normalnie nie dymi praca silnika rowna ale wkreca sie do 2,500 obrotow i przy ruszaniu nie ma mocy i gasnie

ok znow mala poprawka , wymienilem przeplywomierz, auto kreci na rozruszniku ale nie odpala , jak dostanie plaka trzma obroty jak nie pryskam gasnie

wrzucam logi do oceny jesli bylby ktos mily prosze napiszcie co to moze byc

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118638.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118640.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118641.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118642.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118644.html
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118645.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118646.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/robertryba229_118647.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja