Dokładnie dla mnie Allroad to tylko lepiej wyposażona wersja A6tk i tyle.
Roger_35 pisze:Ja mam jednak inne pytanie, jak zamierzasz przejść badanie techniczne. To już nie jest tylko zmiana zawieszenia na regulowane, tudzież twardsze. To auto nie jest i nigdy nie było przystosowane do takiego zawieszenia... Ale o to Polska właśnie...
Jak nie było przystosowane. Zatem oświeć nas czym różni się buda tego auta od innej A6tki ? Tak jak piszesz Polska, nie ma się pojęcia ale trzeba popisać
pastaldo pisze:Nosze się z kupnem A6 C5 i własnie myślę nad taką opcją żeby kupić dobrze wyposażone 2.5TDI i włożyć 1.9TDI bo zalezy mi na Quatro a z 1.9TDI nie wychodziło po lifcie
No to jest właśne główny powód swapa. Bezawaryjne 1.9 w dużej furze z quattro. Swap mechanczne praktycznie na zasadzie p&p. Wystarczy mieć kpl na przekładkę ze zwykłej A6tk czy paska, najlepiej AVF bo wtedy mamy sprzęgło 240mm i przekłądkę między skrzynię a blok. Skrzynia pasuje jak trzeba. Po swapie wszystko będzie działać tak jak by wyjechało z fabryki. Więcej konkretów na PW.
A jak ktoś ma głowę na karku to przekładka silników po sprzedaniu starego wyjdzie 0.
A mity, że 1.9 TDI nie uciągnie tej budy chętnie obalę filmikami po przekładce.