[C6 2.4] błedy dot. czujnika wałka rozrządu - PILNE
- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
jak znajdziesz silnik to wymieniaj silnik, koszt podobny, a tak gratów trochę zostanie. Jakiś czas temu był na alle silnik z przebiegiem 40tys (wyglądał jak nowy) za 7 tys PLN...
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
To co napisałeś, może dodatkowo wskazywać na problemy 'około wariatorowe'...juri1982 pisze:na zimnym silniku przez okolo 5minut chodzi normalnie pozniej cala lewa strona szwankuje pokazuja sie bledy cylindra456 i czujnik walka rozrzadu
Słowo klucz: adaptacja podstawowa i precyzyjna:
Powtórzę raz jeszcze... porządna diagnostyka w 'profi' serwisie, a potem zastanawianie się co dalej... póki co nie masz pojęcia co jest nie tak... oczywiście możesz sobie wymienić cały rozrząd, wymienić wariatory itp... pytanie tylko po co... jeśli przyczyna może tkwić tylko w jednym - tańszym i prostszym w wymianie, elemencie...
juri1982, bo 'na oko' to tak wygląda... jednak po analizach przypadków naszych forumowych kolegów wynika, że nie zawsze wymiana wszystkiego jest potrzebna... oczywiście nie mówię, że to na pewno nie rozrząd... absolutnie... podpowiadam tylko kierunki, w których warto się, udać celem rozwiązania tego problemu jak najniższymi kosztami... i jak najbardziej precyzyjnie...
Od czego zacząć? Od podmiany wariatorów... najlepiej na jakiś używany - sprawny.
One powinny być symetryczne... więc nie powinno być problemów ich zamianą pomiędzy głowicami, ale to zawsze może rodzić jakieś dodatkowe komplikacje (jak tam jest dobrze, to lepiej nie ruszać)...
Od czego zacząć? Od podmiany wariatorów... najlepiej na jakiś używany - sprawny.
One powinny być symetryczne... więc nie powinno być problemów ich zamianą pomiędzy głowicami, ale to zawsze może rodzić jakieś dodatkowe komplikacje (jak tam jest dobrze, to lepiej nie ruszać)...
juri1982, tak jak Ci mówimy... 'ogarnięty' człowiek z VCDSem, który wie co robi... łańcuch się nie może wyciągać i zmieniać tak kształtu w przeciągu 5 minut... to kompletna bzdura... co innego problem z napinaczem... gdy zimny olej, ciśnienie wyższe, gdy się rozgrzeje... spada - łańcuch się rozluźnia...
Po to właśnie musisz zacząć od diagnostyki i nikt Ci nic innego nie podpowie... zobaczyć trzeba czy są opóźnienia na głowicach i kiedy...
Po to właśnie musisz zacząć od diagnostyki i nikt Ci nic innego nie podpowie... zobaczyć trzeba czy są opóźnienia na głowicach i kiedy...
Pod wplywem temperatury to mu sie moze mozg rozciaga. Pod wplywem temperatury to sie rozciaga ale napinacz lancucha i puszcza cisnienie przez co nie wystarczajaco napina lancuch i dzieje sie jak dzieje. Tez przez to przeszedlem w Holandii i to najlepsze ze stalo sie to z dnia na dzien. Auto po powrocie z pracy zgaszone, zadnych objawow, niepokojacych stukow i odglosow. Za godzine wyjazd do sklepu i po odpaleniu auta zapalil sie chek engine i stukot. auto na lawete i do warsztatu. Przebieg oryginalny 140000 tys. To jest jakas masakra. Mechanik Servisant audi robil to po godzinach, mowi ze przynajmniej raz w miesiacu trafia im 2.4 z rozjechanym rozrzadem. Zmieniony zostal tylko napinacz, cala reszta zostala stara, zawory cale,a auto poszlo do zyda. Koniec z Audi, bo to juz nie jest Tamto audi tylko jakas wielka poraszka. 2 miejsce na liscie najczesciej psujacych sie aut! Zrob to gowno i pozbadz sie tego.
Zawsze Bylo BMW, Tylko dlatego ze nie audi AUDI Quattro ! Teraz juz wiem co jest Najlepsze !
Witam wszystkich0x4B25A pisze:daniel1997, co do kosztów w C6, to jeśli jest na łańcuchu (tak jak u mnie) i to od strony grodziowej... to koszty ok 7k. a w ASO grubo ponad 10k... Mówię tu o kosztach swojego motoru, ale Ty też masz V6, z tym że tak jak mówię, zależy od tego gdzie tam jest umiejscowiony rozrząd i czy trzeba wyciągać silnik/skrzynię...
Podlanczam sie pod temat wymiany rozrzondu,widzialem u znajomego mechanika jak to robi bez wyciągania silnika,zostala wyjenta tylko skrzynia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga