Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi a6c5 quattro navi tel bluetooth tv kamera skóry

Prezentacja w/w aut.
Myszor10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 21 sty 2013, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Myszor10 » 28 sty 2013, 18:58

Do niedowartościowania i dąsania jestem bardzo daleko,ale widać z krytyką u ciebie jest problem,co do lpg bo widzę że tak się uczepiłeś i czujesz się w swoim mniemaniu "lepszy" że jezdzisz na benzynie,otóż ja nie mam z tym problemu,gdyby było mnie stać na jazdę na benzynie to nie jezdził bym 16 letnim Audi tylko nowym z salonu.Co do "ludzi od lpg",są również tacy którzy nigdy by auta w takim kolorze nie kupili...Więc również się nie dąsaj i milego wieczoru.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 28 sty 2013, 19:06

,są również tacy którzy nigdy by auta w takim kolorze nie kupili...
Ja jestem jednym z nich :) Ten kolor jest okropny ;/ Miałem kiedyś okazje kupić fajne A6 ale ten kolor mnie nie przekonał i szukałem dalej...
Piszesz że dużo felg tego typu jest w podróbie, masz racje tylko czemu ?? założyłeś że te takie są (może dlatego że jeździsz na LPG i jak sie domyslam w zawieszeniu już nie ma ani jednej oryginalnej części :( )
Ale pojechałeś :D Ja uwielbiam takich ludzi, przynajmniej dzięki nim LPG jest jeszcze tanie :) A kto umie liczyć ten sobie jeździ taniej i pieniądze przeznacza na lepsze cele ;)

Tom PPP

Post autor: Tom PPP » 28 sty 2013, 19:30

Widze poruszenie ludzi od LPG i dobrze po to jest forum by każdy mógł napisac co myśli.

Rozumiem oszczędności bo takie czasy i w tym nic złego, ale moje zdanie jest takie że nigdy nie założe gazu ( może dlatego że nie musze) a z drugiej strony napewno nie kupiłbym samochodu który ma gaz bo logika podpowiada że jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.

Ale to tylko moje zdanie , każdy ma jakieś zasady w życiu i za bardzo nie jest ważne jakie to zasady , ważne by się ich trzymać.

Pozdrawiam wszystkich posiadachy LPG i proponuję zakończyć temat gazu.

Kamis23kx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 05 sie 2012, 10:38
Lokalizacja: Szczytno/Mazury

Post autor: Kamis23kx » 28 sty 2013, 21:48

Kolego Tom PPP, pozwól że ja dorzuce swoje 3 grosze.
Tom PPP pisze:jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.
Jest na forum paru kolegów (nie będe przytaczał kto) którzy ładują takie pieniądze w graty że moja,twoja A6 nie jest tyle warta a mimo tego jeżdzą na LPG.Takżę nie zawsze jest tak jak myślisz. Pozdrawiam :)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 28 sty 2013, 21:53

a z drugiej strony napewno nie kupiłbym samochodu który ma gaz bo logika podpowiada że jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.
Tu różnie bywa ale po części się z Tobą zgodzę ;) Też wolałem kupić auto bez LPG i sam założyć ale tylko ze względu na oszczędności związane z paliwem. Na reszcie nie oszczędzam. Ale nie wszyscy tak mają i rozumiem Twoje obawy. Ale faktycznie nie ma co przedłużać tego wątku.

Co do auta polecam cześć gratów sprzedać osobno bo ciężko będzie odzyskać kasę którą włożyłeś w auto. Mam to za sobą bo kiedyś sprzedawałem doinwestowaną Honde.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Tom PPP

Post autor: Tom PPP » 28 sty 2013, 21:57

Zawsze są wyjątki w pozytywnym tego słowa znaczeniu i to bardzo dobrze, ale ja na temat lpg zdania nie zmienię i coraz mniej myślę o dieslu bo sporo kłopotów z tymi silnikami chociaż bardzo przyjemną dynamike mają i potrafią nie jedną dużą bęzynę zadziwić

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 28 sty 2013, 22:06

Kamis23kx pisze:Kolego Tom PPP, pozwól że ja dorzuce swoje 3 grosze.
Tom PPP pisze:jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.
Jest na forum paru kolegów (nie będe przytaczał kto) którzy ładują takie pieniądze w graty że moja,twoja A6 nie jest tyle warta a mimo tego jeżdzą na LPG.Takżę nie zawsze jest tak jak myślisz. Pozdrawiam :)

<brawo>
1.8T MrcZk'a hybryda itd

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 28 sty 2013, 22:10

a ja powiem tak mialem auto na lpg i nie zaloze bo kiedys mialem zwykle i prychal he he nie te czasy kolega ma bmw 5 i ma dobra instalacje powiem ze mu zazdroszcze wiadomo chodzi o koszta stac mnie na c6 ale nie o to tu chodzi moje ake pali 2 razy co jego 2.3 na gazie ale w sumie po co przepłacać? wiecie niby kryzys jest:) a tak na marginesie ten temat to jest taki jak 2.5 a inne silniki niby do kitu a co 2 jezdzi temat rzeka
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

Tom PPP

Post autor: Tom PPP » 28 sty 2013, 22:17

bboykoti

masz racje co do gratów , narazie nie mam parcia ani ciśnienia bo mogę nia jeszcze jakiś czas pojęździć , tylko chciało by się zawsze coś więcej a w tym przypadku dalsze zmiany nie maja już sensu bo i za to co zrobiłem to popukałem sie sam w głowe że mnie poniosło jak policzyłem że same zmiany wyszły ponad 50tysi


kumangt

mądre słowa , popieram i nie zazdrośc koledze bo Twoja dynamika silnika zabija tamte BMW zwłaszcza jak przełaczy w tryb oszczędnościowy.

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 28 sty 2013, 22:39

co masz na mysli piszac : "tryb oszczednosciowy" instalacje gazowa?
w moim aucie na hamowni wyszlo na gazie o 10 koni mniej niz na benzynie 98 oktan, 10 koni to smiech :D a przy tym wszystkim na gazie mam wiekszy moment i to dostepny przy nizszych obrotach :D czasy starych prychajacych instalacji gazowyh ladowanych w dolot bezposrednio przy filtrze sie skonczyly, nie wiem skad czerpiesz wiedze na temat lpg ale z pewnoscia nie jest ona aktualna bo czasy naprawde sie zmienily i technologia poszla do przodu.Na horyzoncie najnowsze generacje lpg stworzone specjalnie dla silnikow tsi oraz tfsi:)

sorki za offtop
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Tom PPP

Post autor: Tom PPP » 28 sty 2013, 23:02

Czyli audi, bmw, mercedes. bentlej itd wypuszczają silniki na lpg bo z tego co mi wiadomo te firmy wydaja miliony by silniki pracowały jak najlepiej na benzynie i ropie ( bmw pracuje nad zasilaniem wodorem i pracowało ale odpuściło gaz ziemny bo tylko on daje minimalne zadowalające efekty) , a tu wujek czesiek w szopie inwestując kilka tyśi zakłada gaz i dumnie chodzi opowiadając że poprawił producenta.

Twój samochód został zbudowany na określony rodzaj benzyny,95 jest bardziej kaloryczna i na takiej było trzeba go mierzyć chyba że masz na klapce wlewu napisane 98 bo jak nie to na 95 uzyska się większą moc. Paliwo 98 ma więcej oktanów by wysilone silniki np porsche mogły uzyskać większą moc przez oddalenie spalania stukowego ale to nie dotyczy napewno silnika audi wolnossącego , prędzej z turbo doładowaniem ale nie wiem co audi zaleca.

Co do tym 10km to są tu tacy co by się za nie zabić dali zwłaszcza że to 6.6% Twojej całkowitej mocy czyli nie aż tak mało, poza tym o ile ?? moment obrotowy spadł już nie piszesz, a upraszczając moment to przyspieszenie a koniki to prędkość, dodajmy jeszcze niemało kilogamów na instalacje którą dołożono i okazuje się że nie masz szans na gazie z porównaniem z benzyną.


Zatankuj na shell zależnie od tego co producent zalecił 95 lub 98 v-power przejedź na niej miesiąc pojedź na hamownie i może okaże się że różnica to 10% a to dlatego że szell stosuje dodatki podnoszące kaloryczność paliwa +dodatki czyszczące układ wtryskowy chociaż to to samo paliwo co w lotosie tylko że z dodatkami.

Zresztą po co ta dyskusja - niedługo wszystkie i tak będą elektryczne :(
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 23:30 przez Tom PPP, łącznie zmieniany 1 raz.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 28 sty 2013, 23:27

Tom PPP pisze:Czyli audi, bmw, bentlej itd wypuszczają silniki na lpg bo z tego co mi wiadomo te firmy wydaja miliony by silniki pracowały jak najlepiej na benzynie i ropie ( bmw pracuje nad zasilaniem wodorem i pracowało ale odpuściło gaz ziemny bo tylko on daje minimalne zadowalające efekty) , a tu wujek czesiek w szopie inwestując kilka tyśi zakłada gaz i dumnie chodzi opowiadając że poprawił producenta.

pozatym musisz się trochę chemi poduczyć , Twój samochód został zbudowany na określony rodzaj benzyny,95 jest bardziej kaloryczna i na takiej było trzeba go mierzyć chyba że masz na klapce wlewu napisane 98 bo jak nie to na 95 uzyska się większą moc. Paliwo 98 ma więcej oktanów by wysilone silniki np porsche mogły uzyskać większą moc przez oddalenie spalania stukowego ale to nie dotyczy napewno silnika audi wolnossącego , prędzej z turbo z podkręconym doładowaniem.

co do tym 10km to są tu tacy co by się za nie zabić dali zwłaszcza że to 6.6% Twojej całkowitej mocy czyli nie aż tak mało


Zatankuj na shell zależnie od tego co producent zalecił 95 lub 98 v-power przejedź na niej miesiąc pojedź na hamownie i może okaże się że różnica to 10% a to dlatego że szell stosuje dodatki podnoszące kaloryczność paliwa +dodatki czyszczące układ wtryskowy chociaż to to samo paliwo co w lotosie tylko że z dodatkami.
Witam paliwo 98 jest zalecane przez producenta do silnika wolnossącego FSI <okok>
shell nie prowadzi paliwa 98 pozdrawiam.

Tom PPP

Post autor: Tom PPP » 28 sty 2013, 23:37

Dokładnie mój błąd shell prowadzi 95 v-power do zwykłych silników i 100 lub ponad do silników wysilonych z turbo- idealne z podkręconym doładowaniem 98 z uszlachetniaczam maja inni. Pozdrawiam

popcol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 lip 2010, 11:19
Lokalizacja: Biskupice

Post autor: popcol » 07 lut 2013, 09:13

A ja utne troszkę ten temat o paliwie bo to przypomina Panowie troszkę rozmowę buta z d*pą: "bo Cie kopne"... Samochód fajny, doinwestowany to złe słowo nawet, a co do gustów... znajomy jeździ zielonym lanosem i mówi że innego samochodu na świecie nie chce więc.. <szok>
A z rzeczy których zauważyłem brak w samochodzie to elektryczna regulacja siedzeń, zarówno kręgów lędźwiowych jak i pamięć ustawień - to akurat zbędne jeśli jeździ jedna osoba, ale skąd mogę wiedzieć:)
Pozdro
Lepiej być za późno na tym, niż za szybko na tamtym świecie.

Tom PPP

Post autor: Tom PPP » 07 lut 2013, 13:14

To prawda że elektryki w siedzeniach nie ma, miała być przed zrobieniem skór ale wyszło tak że te co były obszyto, jeżdżę sam więc mi tego nigdy nie brakowało ale wiadomo wypasu nigdy za dużo :)

Niestety wypas się zmniejsza bo nie ma już Bi-Xenonów - nieuchronny proces rosposażania, ewolucja wsteczna po darwiniemu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja