Audi a6c5 quattro navi tel bluetooth tv kamera skóry
Do niedowartościowania i dąsania jestem bardzo daleko,ale widać z krytyką u ciebie jest problem,co do lpg bo widzę że tak się uczepiłeś i czujesz się w swoim mniemaniu "lepszy" że jezdzisz na benzynie,otóż ja nie mam z tym problemu,gdyby było mnie stać na jazdę na benzynie to nie jezdził bym 16 letnim Audi tylko nowym z salonu.Co do "ludzi od lpg",są również tacy którzy nigdy by auta w takim kolorze nie kupili...Więc również się nie dąsaj i milego wieczoru.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Ja jestem jednym z nich,są również tacy którzy nigdy by auta w takim kolorze nie kupili...


Ale pojechałeś :D Ja uwielbiam takich ludzi, przynajmniej dzięki nim LPG jest jeszcze taniePiszesz że dużo felg tego typu jest w podróbie, masz racje tylko czemuzałożyłeś że te takie są (może dlatego że jeździsz na LPG i jak sie domyslam w zawieszeniu już nie ma ani jednej oryginalnej części
)


Widze poruszenie ludzi od LPG i dobrze po to jest forum by każdy mógł napisac co myśli.
Rozumiem oszczędności bo takie czasy i w tym nic złego, ale moje zdanie jest takie że nigdy nie założe gazu ( może dlatego że nie musze) a z drugiej strony napewno nie kupiłbym samochodu który ma gaz bo logika podpowiada że jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.
Ale to tylko moje zdanie , każdy ma jakieś zasady w życiu i za bardzo nie jest ważne jakie to zasady , ważne by się ich trzymać.
Pozdrawiam wszystkich posiadachy LPG i proponuję zakończyć temat gazu.
Rozumiem oszczędności bo takie czasy i w tym nic złego, ale moje zdanie jest takie że nigdy nie założe gazu ( może dlatego że nie musze) a z drugiej strony napewno nie kupiłbym samochodu który ma gaz bo logika podpowiada że jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.
Ale to tylko moje zdanie , każdy ma jakieś zasady w życiu i za bardzo nie jest ważne jakie to zasady , ważne by się ich trzymać.
Pozdrawiam wszystkich posiadachy LPG i proponuję zakończyć temat gazu.
Kolego Tom PPP, pozwól że ja dorzuce swoje 3 grosze. 
Jest na forum paru kolegów (nie będe przytaczał kto) którzy ładują takie pieniądze w graty że moja,twoja A6 nie jest tyle warta a mimo tego jeżdzą na LPG.Takżę nie zawsze jest tak jak myślisz. PozdrawiamTom PPP pisze:jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Tu różnie bywa ale po części się z Tobą zgodzęa z drugiej strony napewno nie kupiłbym samochodu który ma gaz bo logika podpowiada że jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.

Co do auta polecam cześć gratów sprzedać osobno bo ciężko będzie odzyskać kasę którą włożyłeś w auto. Mam to za sobą bo kiedyś sprzedawałem doinwestowaną Honde.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
Kamis23kx pisze:Kolego Tom PPP, pozwól że ja dorzuce swoje 3 grosze.Jest na forum paru kolegów (nie będe przytaczał kto) którzy ładują takie pieniądze w graty że moja,twoja A6 nie jest tyle warta a mimo tego jeżdzą na LPG.Takżę nie zawsze jest tak jak myślisz. PozdrawiamTom PPP pisze:jak właściciel nie miał na tak podstawową sprawe jak paliwo to napewno nie miał i na właściwe serwisowanie auta na oryginalnych częściach.

1.8T MrcZk'a hybryda itd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
a ja powiem tak mialem auto na lpg i nie zaloze bo kiedys mialem zwykle i prychal he he nie te czasy kolega ma bmw 5 i ma dobra instalacje powiem ze mu zazdroszcze wiadomo chodzi o koszta stac mnie na c6 ale nie o to tu chodzi moje ake pali 2 razy co jego 2.3 na gazie ale w sumie po co przepłacać? wiecie niby kryzys jest:) a tak na marginesie ten temat to jest taki jak 2.5 a inne silniki niby do kitu a co 2 jezdzi temat rzeka
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
bboykoti
masz racje co do gratów , narazie nie mam parcia ani ciśnienia bo mogę nia jeszcze jakiś czas pojęździć , tylko chciało by się zawsze coś więcej a w tym przypadku dalsze zmiany nie maja już sensu bo i za to co zrobiłem to popukałem sie sam w głowe że mnie poniosło jak policzyłem że same zmiany wyszły ponad 50tysi
kumangt
mądre słowa , popieram i nie zazdrośc koledze bo Twoja dynamika silnika zabija tamte BMW zwłaszcza jak przełaczy w tryb oszczędnościowy.
masz racje co do gratów , narazie nie mam parcia ani ciśnienia bo mogę nia jeszcze jakiś czas pojęździć , tylko chciało by się zawsze coś więcej a w tym przypadku dalsze zmiany nie maja już sensu bo i za to co zrobiłem to popukałem sie sam w głowe że mnie poniosło jak policzyłem że same zmiany wyszły ponad 50tysi
kumangt
mądre słowa , popieram i nie zazdrośc koledze bo Twoja dynamika silnika zabija tamte BMW zwłaszcza jak przełaczy w tryb oszczędnościowy.
co masz na mysli piszac : "tryb oszczednosciowy" instalacje gazowa?
w moim aucie na hamowni wyszlo na gazie o 10 koni mniej niz na benzynie 98 oktan, 10 koni to smiech :D a przy tym wszystkim na gazie mam wiekszy moment i to dostepny przy nizszych obrotach :D czasy starych prychajacych instalacji gazowyh ladowanych w dolot bezposrednio przy filtrze sie skonczyly, nie wiem skad czerpiesz wiedze na temat lpg ale z pewnoscia nie jest ona aktualna bo czasy naprawde sie zmienily i technologia poszla do przodu.Na horyzoncie najnowsze generacje lpg stworzone specjalnie dla silnikow tsi oraz tfsi:)
sorki za offtop
w moim aucie na hamowni wyszlo na gazie o 10 koni mniej niz na benzynie 98 oktan, 10 koni to smiech :D a przy tym wszystkim na gazie mam wiekszy moment i to dostepny przy nizszych obrotach :D czasy starych prychajacych instalacji gazowyh ladowanych w dolot bezposrednio przy filtrze sie skonczyly, nie wiem skad czerpiesz wiedze na temat lpg ale z pewnoscia nie jest ona aktualna bo czasy naprawde sie zmienily i technologia poszla do przodu.Na horyzoncie najnowsze generacje lpg stworzone specjalnie dla silnikow tsi oraz tfsi:)
sorki za offtop
1.8T MrcZk'a hybryda itd
Czyli audi, bmw, mercedes. bentlej itd wypuszczają silniki na lpg bo z tego co mi wiadomo te firmy wydaja miliony by silniki pracowały jak najlepiej na benzynie i ropie ( bmw pracuje nad zasilaniem wodorem i pracowało ale odpuściło gaz ziemny bo tylko on daje minimalne zadowalające efekty) , a tu wujek czesiek w szopie inwestując kilka tyśi zakłada gaz i dumnie chodzi opowiadając że poprawił producenta.
Twój samochód został zbudowany na określony rodzaj benzyny,95 jest bardziej kaloryczna i na takiej było trzeba go mierzyć chyba że masz na klapce wlewu napisane 98 bo jak nie to na 95 uzyska się większą moc. Paliwo 98 ma więcej oktanów by wysilone silniki np porsche mogły uzyskać większą moc przez oddalenie spalania stukowego ale to nie dotyczy napewno silnika audi wolnossącego , prędzej z turbo doładowaniem ale nie wiem co audi zaleca.
Co do tym 10km to są tu tacy co by się za nie zabić dali zwłaszcza że to 6.6% Twojej całkowitej mocy czyli nie aż tak mało, poza tym o ile
moment obrotowy spadł już nie piszesz, a upraszczając moment to przyspieszenie a koniki to prędkość, dodajmy jeszcze niemało kilogamów na instalacje którą dołożono i okazuje się że nie masz szans na gazie z porównaniem z benzyną.
Zatankuj na shell zależnie od tego co producent zalecił 95 lub 98 v-power przejedź na niej miesiąc pojedź na hamownie i może okaże się że różnica to 10% a to dlatego że szell stosuje dodatki podnoszące kaloryczność paliwa +dodatki czyszczące układ wtryskowy chociaż to to samo paliwo co w lotosie tylko że z dodatkami.
Zresztą po co ta dyskusja - niedługo wszystkie i tak będą elektryczne
Twój samochód został zbudowany na określony rodzaj benzyny,95 jest bardziej kaloryczna i na takiej było trzeba go mierzyć chyba że masz na klapce wlewu napisane 98 bo jak nie to na 95 uzyska się większą moc. Paliwo 98 ma więcej oktanów by wysilone silniki np porsche mogły uzyskać większą moc przez oddalenie spalania stukowego ale to nie dotyczy napewno silnika audi wolnossącego , prędzej z turbo doładowaniem ale nie wiem co audi zaleca.
Co do tym 10km to są tu tacy co by się za nie zabić dali zwłaszcza że to 6.6% Twojej całkowitej mocy czyli nie aż tak mało, poza tym o ile

Zatankuj na shell zależnie od tego co producent zalecił 95 lub 98 v-power przejedź na niej miesiąc pojedź na hamownie i może okaże się że różnica to 10% a to dlatego że szell stosuje dodatki podnoszące kaloryczność paliwa +dodatki czyszczące układ wtryskowy chociaż to to samo paliwo co w lotosie tylko że z dodatkami.
Zresztą po co ta dyskusja - niedługo wszystkie i tak będą elektryczne

Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 23:30 przez Tom PPP, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam paliwo 98 jest zalecane przez producenta do silnika wolnossącego FSITom PPP pisze:Czyli audi, bmw, bentlej itd wypuszczają silniki na lpg bo z tego co mi wiadomo te firmy wydaja miliony by silniki pracowały jak najlepiej na benzynie i ropie ( bmw pracuje nad zasilaniem wodorem i pracowało ale odpuściło gaz ziemny bo tylko on daje minimalne zadowalające efekty) , a tu wujek czesiek w szopie inwestując kilka tyśi zakłada gaz i dumnie chodzi opowiadając że poprawił producenta.
pozatym musisz się trochę chemi poduczyć , Twój samochód został zbudowany na określony rodzaj benzyny,95 jest bardziej kaloryczna i na takiej było trzeba go mierzyć chyba że masz na klapce wlewu napisane 98 bo jak nie to na 95 uzyska się większą moc. Paliwo 98 ma więcej oktanów by wysilone silniki np porsche mogły uzyskać większą moc przez oddalenie spalania stukowego ale to nie dotyczy napewno silnika audi wolnossącego , prędzej z turbo z podkręconym doładowaniem.
co do tym 10km to są tu tacy co by się za nie zabić dali zwłaszcza że to 6.6% Twojej całkowitej mocy czyli nie aż tak mało
Zatankuj na shell zależnie od tego co producent zalecił 95 lub 98 v-power przejedź na niej miesiąc pojedź na hamownie i może okaże się że różnica to 10% a to dlatego że szell stosuje dodatki podnoszące kaloryczność paliwa +dodatki czyszczące układ wtryskowy chociaż to to samo paliwo co w lotosie tylko że z dodatkami.

shell nie prowadzi paliwa 98 pozdrawiam.
A ja utne troszkę ten temat o paliwie bo to przypomina Panowie troszkę rozmowę buta z d*pą: "bo Cie kopne"... Samochód fajny, doinwestowany to złe słowo nawet, a co do gustów... znajomy jeździ zielonym lanosem i mówi że innego samochodu na świecie nie chce więc.. <szok>
A z rzeczy których zauważyłem brak w samochodzie to elektryczna regulacja siedzeń, zarówno kręgów lędźwiowych jak i pamięć ustawień - to akurat zbędne jeśli jeździ jedna osoba, ale skąd mogę wiedzieć:)
Pozdro
A z rzeczy których zauważyłem brak w samochodzie to elektryczna regulacja siedzeń, zarówno kręgów lędźwiowych jak i pamięć ustawień - to akurat zbędne jeśli jeździ jedna osoba, ale skąd mogę wiedzieć:)
Pozdro
Lepiej być za późno na tym, niż za szybko na tamtym świecie.
To prawda że elektryki w siedzeniach nie ma, miała być przed zrobieniem skór ale wyszło tak że te co były obszyto, jeżdżę sam więc mi tego nigdy nie brakowało ale wiadomo wypasu nigdy za dużo 
Niestety wypas się zmniejsza bo nie ma już Bi-Xenonów - nieuchronny proces rosposażania, ewolucja wsteczna po darwiniemu

Niestety wypas się zmniejsza bo nie ma już Bi-Xenonów - nieuchronny proces rosposażania, ewolucja wsteczna po darwiniemu
