Jeżeli porównywał cenę naprawy u znanego nam warsztatu z ceną w ASO, to zapomniał przy tym o jednym ważnym fakcie. W warsztacie regenerowane są całe kolektory i otrzymuję się dożywotnią gwarancję, w ASO wymieniono mu elementy za kilkadziesiąt złotych i pewnie dano mu roczną gwarancję
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
-
MaTyS
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
stinger coś kręci... Najpierw piszę, że "...zestaw kosztuje 70 zł brutto na jedna strone kolektora..." a potem po zamieszczeniu faktury przez Adam i Ewa, że "Dokładnie jak u mnie tylko u mnie doszedł rabat na f-rze..." 
Jeżeli porównywał cenę naprawy u znanego nam warsztatu z ceną w ASO, to zapomniał przy tym o jednym ważnym fakcie. W warsztacie regenerowane są całe kolektory i otrzymuję się dożywotnią gwarancję, w ASO wymieniono mu elementy za kilkadziesiąt złotych i pewnie dano mu roczną gwarancję
Jeżeli porównywał cenę naprawy u znanego nam warsztatu z ceną w ASO, to zapomniał przy tym o jednym ważnym fakcie. W warsztacie regenerowane są całe kolektory i otrzymuję się dożywotnią gwarancję, w ASO wymieniono mu elementy za kilkadziesiąt złotych i pewnie dano mu roczną gwarancję
- stinger
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Wystarczy czytać ze zrozumieniem:MaTyS pisze:stinger coś kręci... Najpierw piszę, że "...zestaw kosztuje 70 zł brutto na jedna strone kolektora..." a potem po zamieszczeniu faktury przez Adam i Ewa, że "Dokładnie jak u mnie tylko u mnie doszedł rabat na f-rze..."
Jeżeli porównywał cenę naprawy u znanego nam warsztatu z ceną w ASO, to zapomniał przy tym o jednym ważnym fakcie. W warsztacie regenerowane są całe kolektory i otrzymuję się dożywotnią gwarancję, w ASO wymieniono mu elementy za kilkadziesiąt złotych i pewnie dano mu roczną gwarancję
Podawałem cene jednej szt. zestawu naprawczego i mam założone takie jak Adam i Ewa tylko dwie sztuki. Odnośnie gwarancji to fajnie brzmi to dożywotnio bo ja mam marne dwa lata i jeśli coś z kolektorami się przytnie to chętnie skorzystam z gwarancji.
Nikomu nie sugeruje wyboru między ASO, nieżaleznym warsztatem czy własnoręczną robotą. Najważniejsze że Audi wypuscilo wreszcie zestaw a nie wymienia calych kolektorów na bajońskie pieniądze.
-
matejko2005
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:03
- Lokalizacja: Wrocław
wiecie co jest najlepsze... właśnie zrobiłem rozeznanie w ASO Warszawa(może to za dużo powiedziane bo dzwoniłem tylko do dwóch ASO) i sytuacja wygląda dla nich następująco. W jednym na Sz.... człowiek z serwisu twierdził, że nie ma czegoś takiego jak zestaw naprawczy do kolektorów i trzeba kupować jak się wytrą cięgna kolektory <szok>, zaś człowiek z V... powiedział, że są zestawy naprawcze ale według niego jeżeli coś takiego występuje, że zaczynają spadać cięgna z główek to na pewno jest uszkodzony również kolektor w części gdzie te główki są zamontowane i wymiana tego nic nie da.
W każdym do którego dzwoniłem na dział części, zestaw naprawczy o powyżej podanym nr. istnieje (na zamówienie) i kosztuje od 54 do 57 PLN. Oczywiście nikt nie wie czy to jest zestaw uniwersalny czy prawy i lewy...
Zamówione i w środę odbieram... a potem chyba się pobawię w mechanika... chyba że to jest skomplikowane i trzeba odkręcać klapy lub całe kolektory
W każdym do którego dzwoniłem na dział części, zestaw naprawczy o powyżej podanym nr. istnieje (na zamówienie) i kosztuje od 54 do 57 PLN. Oczywiście nikt nie wie czy to jest zestaw uniwersalny czy prawy i lewy...
Zamówione i w środę odbieram... a potem chyba się pobawię w mechanika... chyba że to jest skomplikowane i trzeba odkręcać klapy lub całe kolektory
Audi A6 Avant S-line
Zestaw pomaga w przypadku spadajacych ciegien badz w autach po roczniku modelowym 2009 (facelift) gdzie w kolektorach wzmocniono material z ktorego wykonane sa elementy na ktorych ozadzony jest pret z klapkami. We wczesniejszych wersjach kolektorow te elementy sie wyrabiaja badrzo szybko. Wspomniany zestaw naprawczy ten pomaga na kilka tygodni dopuki sie nie wyrobi ten element ktory przenosi naped z ciegna na klapy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
ja mam tak samo... ale właśnie natrafiłem na mały żeby nie powiedzieć malutki problem
. Ja jako mechanik I stopnia wtajemniczenia dzisiaj rano obejrzałem sobie dokładnie cudeńka (zestawy naprawcze), które kupiłem i pomyślałem
: cóż za filozofia... trzeba wyciągnąć zawleczką metalową, wyjąć stary element z kolektora i zamienić go nowym, zabezpieczyć zawleczką i wpiąć nowe cięgno... Więc ochoczo poszedłem do samochodu i zabrałem się za pracę.... Ze strony kierowcy nie było najmniejszego problemu - zestaw naprawczy był zamontowany po ok. 15 min pracy
... I na tym się radość skończyła... po stronie pasażera (ten na którym mi bardziej zależało bo był zamontowany na jakieś śrubki-dupki) wymiana okazała się niemożliwa
a może moje umiejętności zbyt małe
.
Niestety ale nie mogę wyciągnąć tej nieszczęsnej zawleczki, która u mnie siedzi tak, że trzeba ją wyciągnąć w dół a tam... <szok> ... wystaje blok silnika? i nie można tego wyciągnąć. Według mnie niestety ale trzeba odkręcić to ustrojstwo (kolektor) i dopiero wtedy wymienić.... czy może się mylę? Może macie jakieś inne propozycje czy też doświadczenia....
[ Dodano: 2013-02-02, 11:54 ]
a tu zdjęcie o co mi chodzi
Niestety ale nie mogę wyciągnąć tej nieszczęsnej zawleczki, która u mnie siedzi tak, że trzeba ją wyciągnąć w dół a tam... <szok> ... wystaje blok silnika? i nie można tego wyciągnąć. Według mnie niestety ale trzeba odkręcić to ustrojstwo (kolektor) i dopiero wtedy wymienić.... czy może się mylę? Może macie jakieś inne propozycje czy też doświadczenia....
[ Dodano: 2013-02-02, 11:54 ]
a tu zdjęcie o co mi chodzi
Audi A6 Avant S-line
A prubowałeś zdjąć cięgno i przekręcić wspomniany przez Ciebie element tak aby zawleczka była z bokuNachbar pisze:ja mam tak samo... ale właśnie natrafiłem na mały żeby nie powiedzieć malutki problem. Ja jako mechanik I stopnia wtajemniczenia dzisiaj rano obejrzałem sobie dokładnie cudeńka (zestawy naprawcze), które kupiłem i pomyślałem
: cóż za filozofia... trzeba wyciągnąć zawleczką metalową, wyjąć stary element z kolektora i zamienić go nowym, zabezpieczyć zawleczką i wpiąć nowe cięgno... Więc ochoczo poszedłem do samochodu i zabrałem się za pracę.... Ze strony kierowcy nie było najmniejszego problemu - zestaw naprawczy był zamontowany po ok. 15 min pracy
... I na tym się radość skończyła... po stronie pasażera (ten na którym mi bardziej zależało bo był zamontowany na jakieś śrubki-dupki) wymiana okazała się niemożliwa
a może moje umiejętności zbyt małe
.
Niestety ale nie mogę wyciągnąć tej nieszczęsnej zawleczki, która u mnie siedzi tak, że trzeba ją wyciągnąć w dół a tam... <szok> ... wystaje blok silnika? i nie można tego wyciągnąć. Według mnie niestety ale trzeba odkręcić to ustrojstwo (kolektor) i dopiero wtedy wymienić.... czy może się mylę? Może macie jakieś inne propozycje czy też doświadczenia....
[ Dodano: 2013-02-02, 11:54 ]
a tu zdjęcie o co mi chodzi
Tak ma być ,nic nie jest zamienioneslg pisze:Chłopaki , właśnie montuje u siebie dwa zestawy naprawcze , tylko nie wiem czy to normalne , w prawym kolektorze stojac przed silnikiem klapy sa zamkniete gdy cięgno znajduje się w krancowym dolnym położeniu , w lewym kolektorze jest odwrotnie , tam ma byc , czy cos mam zamienione ?
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
Panowie , zdjęcie kolektorów to koniecznosc , nie tylko z powodu łatwiejszego montażu zestawów naprawczych klap , ale przedewszystkim wyczyszczenia syfu z egr. Moje kolektory po prawdziwym przebiegu 200tys , miały może 50% prześwitu. Były tak oblepione nagarem że masakra. Niestety ta operacja zdjecie czyszczenie montowanie , to już nie 30 minut , i trzeba poświecić dzien.
[ Dodano: 2013-02-03, 10:29 ]
slaby, dzięki za info
[ Dodano: 2013-02-03, 10:29 ]
slaby, dzięki za info









