2.4 benzyna
165KM
Quattro
1998r.
Samochód jest w 100% bezwypadkowy z wszystkimi szybami fabrycznymi

Wyposażenie:
- napęd Quattro (idealny na trudne warunki i zimę)
- FIS komputer pokładowy (spalanie, zasięg, itd.) - dołożyłem
- Skóry dwu-kolorowe (robione na zamówienie) - dołożyłem
- Auto-Alarm w pilocie (jeden pilot do wszystkiego) - dołożyłem
- Telefon + Bluetooth ( łączy się bezprzewodowo z komórką w kieszeni) - dołożyłem
- Podgrzewane siedzenia
- Elektryczna regulacja wysokości siedzeń z przodu (pasażer i kierowca)
- Klimatronic dwu-strefowy
- skrzynia automatyczna Tiptronic
- wykończenia z drzewa naturalnego
- worek na narty
- dzielona tylna kanapa 40/60
- 4x AirBag
- 4x elektryczne szyby
- system Comfort (otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka)
- centralny zamek
- Alu-Felgi 18' x5 (nowe Made In Germany) - dołożyłem
- Bi-Xenony (xenony na długich i krótkich światłach) - dołożyłem
- spryskiwacze lamp
- tylne światła diodowe - dołożyłem
- lusterka elektrycznie regulowane
- lusterka elektrycznie ogrzewane
- lusterko wewnętrzne automatycznie ściemniające się - dołożyłem
- Nawigacja RNS-E z całym koszem do montarzu , klimą i popielniczką jak w oryginale - dołożyłem
- tuner Tv z oryginlnymi antenami i wzmacniaczami - dołożyłem
- kamera cofania (sony - widzi w nocy i współpracuje z navigacją RNS-E) - dołożyłem
- system nagłośnienia Bosse - dołożyłem
- głośniki wysokiej klasy we wszystkich drzwiach - Clarion - dołożyłem
- automatyczna roleta tylnej szyby - dołożyłem
- zawieszenie Weitec (niżej 30mm) - dołożyłem
- 5x pasty z regulacją wysokości
- wycieraczki przedniej szyby nowego typu (bez ramek) - dołożłem
- podłokietnik z przodu i z tył
- dywaniki firmowe
- asystent parkowania Parktronik (tył) - dołożyłem
Co zostało zrobione ostatnio (czynności raczej eksploatacyjne):
- Nowe opony zimowe Continental 235/40 R18
- Nowe opony letnie Gooyear 235/40 R18
- Nowe żarniki w Xenonach z serwisu
- Nowe zawieszenie tył i przód Ramfordera (bez zastanawiania wymienione wszystko)
- Nowe amortyzatory Sachs przód i tył
- Wymieniony olej i filtry w skrzyni (w serwisie)
- Wymieniony olej w silniku Castrol 10/60 ( zawsze jeździł na takim oleju)
- Wymienione wszystkie filtry (kabinowy węglowy, powietrza silnika, itd.)
- Wymieniony płyn hamulcowy w całym układzie na nowy o wyższej temperaturze wrzenia
- Wymienione wszystkie wężyki gumowe na nowe w układzie hamulcowym by zmniejszyć rozszerzalność pojemnościową układu
- Nowe tarcze Zimernana tył i przód (przód tarcze nawiercane- najwyższy model)
- Sprawdzona i odgrzybiona klimatyzacja
- Nowy akumulator 100Ah
- Wymieniona maskownica niklowana przy tiptroniku ( miała mikro ryski które mnie denerwowały)
Samochód jeździ tylko na paliwie Shell i na najlepszym oleju Castrol Edge Sport 10/60W - pełen syntetyk.
Wszystko co zostało dołożone (Navi, Tel, Tv, Bluetooth, Bosse, itd.)zostało zrobione na
oryginalnych wiązkach.
Każdy, plastik pod podwoziem, nadkole, zapinka, śrubka itd. jest na swoim miejscu.
I to już koniec projektu który trwał 4,5 roku , wydaje mi sie że jest to jeden z ładniejszych (bez wieś tuningu) w PL a napewno jeden z najlepij utrzymanych A6C5
Teraz kolej na następny projekt , w planach a6c6 i mam nadzieję że wyjdzie podobnie dobrze ale tym razem kupię z pełnym wypasem bo dokładanie wszystkiego tak jak by to fabryka sama zrobiła wyszło dwa razy więcej niż sam samochód kosztował - cóż przyszły właściciel będzie szczęśliwy
Jaka będzie C6 nie wiem , boję sie diesli ze wzgledu na ich awaryjność ale mało palą, benzyna za to daje przyjemny pomruk i względną bezawaryjność, pewnie wszystkim pokieruje przypadek.
ps. zgodnie z zaleceniami poprawiłem tekst.