[ INNY] 3.0 TDI, kiedy usunięto wady fabryczne?
[ INNY] 3.0 TDI, kiedy usunięto wady fabryczne?
witam, szukałem dosyć długo na forum i dalej nie znam odpowiedzi na moje pytanie. Zamierzam kupić A6 C6 3.0 TDI. Z tego co juz wiem to częstym awariom ulegały wtryskiwacze oraz rozrząd. Czy problem ten został rozwiązany w późniejszym okresie produkcji? Samochód ten bardzo mi sie podoba ale po przeczytaniu kilkunastu postów na forum mam coraz większe wątpliwości, wiadomo każde auto ma prawo sie psuć, ale gdybym zaraz po kupnie auta za 70tys miał wpakować 15tys na naprawy to była by to katastrofa...
_powitania
_powitania
Ostatnio zmieniony 22 sty 2013, 21:13 przez marek85, łącznie zmieniany 1 raz.
marek85 pisze:a wie ktoś od którego miesiąca 2008 roku był montowany silnik CDYA? Bo szukając auta na mobile czy autoscout przeważnie nikt nie pisze jaki ma kod silnika
Zaczeta produkcja CDYA 10/2008 zakończona 8/2011. Można powiedzieć, że po vinie 2009r.
Od 6/2006 zaczęto też montować poprawione silniki ASB z poprawionymi wtyskami i lepszymi napinaczami.
Trafiłeś, ja w ciągu roku wsadziłem ok 10 tys zł i cały czas zbieram na napinacze! A wtryski i turbinę mój sztrucel miał wymienioną na gwarancji. Więc Twoje 15 tys to wtryski i rozrząd i może jakieś pierdoły, doliczyłbym jeszcze 5 tys na skrzynię - tak na zapaslechu168 pisze:kupisz auto za 45 tysiecy wlozyc 15 tysiecy w naprawy i bedziesz miec tez auto pozbawione wad
Ale takie autko nie powinno popsuć się przez następne 10 lat - pomijając zużycie tzn zawias itp. Najgorsze jest że dołożysz do auta za 70 tys i myślisz "teraz wszystkie drogi moje" a i tak włożysz w nie 10 tys - no może 6 tys.
Szerokości.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 546
- Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: Allroad C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn
Czyli wychodzi na to, że jakie byś nie kupił to i tak trzeba będzie w niego włożyć!igorw pisze:Trafiłeś, ja w ciągu roku wsadziłem ok 10 tys zł i cały czas zbieram na napinacze! A wtryski i turbinę mój sztrucel miał wymienioną na gwarancji. Więc Twoje 15 tys to wtryski i rozrząd i może jakieś pierdoły, doliczyłbym jeszcze 5 tys na skrzynię - tak na zapaslechu168 pisze:kupisz auto za 45 tysiecy wlozyc 15 tysiecy w naprawy i bedziesz miec tez auto pozbawione wad
Ale takie autko nie powinno popsuć się przez następne 10 lat - pomijając zużycie tzn zawias itp. Najgorsze jest że dołożysz do auta za 70 tys i myślisz "teraz wszystkie drogi moje" a i tak włożysz w nie 10 tys - no może 6 tys.
Szerokości.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 242
- Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
- Imię: Lech
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpacie
w kazda uzywke niestety bedzie trzeba wlozyc sianko.bo taka jest prawda ze nikt dobrego nie sprzedaje.nam pozostaje miec nadzieje ze po tych drogich naprawach auto bedzie smigac bez zarzutu przez ladnych pare latek nie liczac drobnych napraw.mysle ze te nowesze z kodem 4 literowym itd sa jeszcze gorsze od naszych jednostek a wyjdzie to jak beda dluzej na rynku.ja na codizen pracuje maszynami ciagniki ladowacze i inne zabawki i cyzm nowsze wydania tym wieksze awarie wieksze koszty napraw i gorsze komponenty.pzdr
Wszyscy tak narzekają na rozrząd jako "wadę fabryczną" ale gdzie nie spojrzeć, gdzie nie spytać, na forum i wśród mechaników:
CZY SÂŁYSZELIÂŚCIE KIEDYÂŚ O ZERWANYM ÂŁAńCUCHU ROZRZÂĄDU w A6 C6 3.0 TDI
Zawsze pada odpowiedź, że NIE.
Dlatego jak nieraz rozrząd pohałasuje to żyć się z tym da i lepiej jeździć słuchając Radia Maryja niż wydawać 10.000zł na wymianę rozrządu - jak padnie co jest bardzo bardzo małoprawdopodobne, to do 15.000zł mamy nowy silnik 3.0 TDI.
CZY SÂŁYSZELIÂŚCIE KIEDYÂŚ O ZERWANYM ÂŁAńCUCHU ROZRZÂĄDU w A6 C6 3.0 TDI
Zawsze pada odpowiedź, że NIE.
Dlatego jak nieraz rozrząd pohałasuje to żyć się z tym da i lepiej jeździć słuchając Radia Maryja niż wydawać 10.000zł na wymianę rozrządu - jak padnie co jest bardzo bardzo małoprawdopodobne, to do 15.000zł mamy nowy silnik 3.0 TDI.
Audi A6 C6 2005r 3.0 TDI Quattro Tiptronic