Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] 3.0 TDI, kiedy usunięto wady fabryczne?

Silniki wysokoprężne
marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

[ INNY] 3.0 TDI, kiedy usunięto wady fabryczne?

Post autor: marek85 » 22 sty 2013, 18:19

witam, szukałem dosyć długo na forum i dalej nie znam odpowiedzi na moje pytanie. Zamierzam kupić A6 C6 3.0 TDI. Z tego co juz wiem to częstym awariom ulegały wtryskiwacze oraz rozrząd. Czy problem ten został rozwiązany w późniejszym okresie produkcji? Samochód ten bardzo mi sie podoba ale po przeczytaniu kilkunastu postów na forum mam coraz większe wątpliwości, wiadomo każde auto ma prawo sie psuć, ale gdybym zaraz po kupnie auta za 70tys miał wpakować 15tys na naprawy to była by to katastrofa...

_powitania
Ostatnio zmieniony 22 sty 2013, 21:13 przez marek85, łącznie zmieniany 1 raz.

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 22 sty 2013, 18:23

To kup auto z wymienionymi wtryskami i rozrzadem:)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 22 sty 2013, 19:21

kilkanascie postow to za malo :) ...jak bys przeczytal wiecej to dowiedzialbys sie kolego,ze auta z kodem silnika CDYA sa juz praktycznie pozbawione wad ale na takie za 70kpln to bedzie ciezko znalezc.pozdro i powodzenia w poszukiwaniach <okok>

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 22 sty 2013, 19:35

tomcio77 pisze:kilkanascie postow to za malo :) ...jak bys przeczytal wiecej to dowiedzialbys sie kolego,ze auta z kodem silnika CDYA sa juz praktycznie pozbawione wad ale na takie za 70kpln to bedzie ciezko znalezc.pozdro i powodzenia w poszukiwaniach <okok>
święte słowa! <brawo> <okok>

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 22 sty 2013, 20:24

a wie ktoś od którego miesiąca 2008 roku był montowany silnik CDYA? Bo szukając auta na mobile czy autoscout przeważnie nikt nie pisze jaki ma kod silnika

Awatar użytkownika
KrzysiekR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 05 sie 2012, 23:41
Lokalizacja: zach-pom.

Post autor: KrzysiekR » 24 sty 2013, 09:56

marek85 pisze:a wie ktoś od którego miesiąca 2008 roku był montowany silnik CDYA? Bo szukając auta na mobile czy autoscout przeważnie nikt nie pisze jaki ma kod silnika

Zaczeta produkcja CDYA 10/2008 zakończona 8/2011. Można powiedzieć, że po vinie 2009r.

Od 6/2006 zaczęto też montować poprawione silniki ASB z poprawionymi wtyskami i lepszymi napinaczami.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 24 sty 2013, 10:09

kupisz auto za 45 tysiecy wlozyc 15 tysiecy w naprawy i bedziesz miec tez auto pozbawione wad;d;d

igorw

Post autor: igorw » 25 sty 2013, 00:08

lechu168 pisze:kupisz auto za 45 tysiecy wlozyc 15 tysiecy w naprawy i bedziesz miec tez auto pozbawione wad
Trafiłeś, ja w ciągu roku wsadziłem ok 10 tys zł :[ i cały czas zbieram na napinacze! A wtryski i turbinę mój sztrucel miał wymienioną na gwarancji. Więc Twoje 15 tys to wtryski i rozrząd i może jakieś pierdoły, doliczyłbym jeszcze 5 tys na skrzynię - tak na zapas ;)
Ale takie autko nie powinno popsuć się przez następne 10 lat - pomijając zużycie tzn zawias itp. Najgorsze jest że dołożysz do auta za 70 tys i myślisz "teraz wszystkie drogi moje" a i tak włożysz w nie 10 tys - no może 6 tys.
Szerokości.

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 25 sty 2013, 00:22

igorw pisze:
lechu168 pisze:kupisz auto za 45 tysiecy wlozyc 15 tysiecy w naprawy i bedziesz miec tez auto pozbawione wad
Trafiłeś, ja w ciągu roku wsadziłem ok 10 tys zł :[ i cały czas zbieram na napinacze! A wtryski i turbinę mój sztrucel miał wymienioną na gwarancji. Więc Twoje 15 tys to wtryski i rozrząd i może jakieś pierdoły, doliczyłbym jeszcze 5 tys na skrzynię - tak na zapas ;)
Ale takie autko nie powinno popsuć się przez następne 10 lat - pomijając zużycie tzn zawias itp. Najgorsze jest że dołożysz do auta za 70 tys i myślisz "teraz wszystkie drogi moje" a i tak włożysz w nie 10 tys - no może 6 tys.
Szerokości.
Czyli wychodzi na to, że jakie byś nie kupił to i tak trzeba będzie w niego włożyć! :| <zalamka>

igorw

Post autor: igorw » 25 sty 2013, 08:27

sawik pisze:Czyli wychodzi na to, że jakie byś nie kupił to i tak trzeba będzie w niego włożyć!
No jak kupisz nowy to może troszkę pojeździsz ;)
Jednak silniki z kodem 4literowym są podobno pozbawione wad wieku dziecięcego.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 25 sty 2013, 09:58

w kazda uzywke niestety bedzie trzeba wlozyc sianko.bo taka jest prawda ze nikt dobrego nie sprzedaje.nam pozostaje miec nadzieje ze po tych drogich naprawach auto bedzie smigac bez zarzutu przez ladnych pare latek nie liczac drobnych napraw.mysle ze te nowesze z kodem 4 literowym itd sa jeszcze gorsze od naszych jednostek a wyjdzie to jak beda dluzej na rynku.ja na codizen pracuje maszynami ciagniki ladowacze i inne zabawki i cyzm nowsze wydania tym wieksze awarie wieksze koszty napraw i gorsze komponenty.pzdr

igorw

Post autor: igorw » 25 sty 2013, 11:05

lechu168, masz rację, naprawy w nowszych pojazdach są znacząco wyższe niż w starszych. Na dodatek przesiadając się z A6 C5 do C6 ze zdumieniem stwierdziłem ze jakość wnętrza jest sporo słabsza. Mam wielki sentyment do C5...

looknow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 08 lut 2012, 13:54
Lokalizacja: warszawa

Post autor: looknow » 25 sty 2013, 12:37

te silniki poprawione to generalnie te które mają 239/240 KM

looknow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 08 lut 2012, 13:54
Lokalizacja: warszawa

Post autor: looknow » 25 sty 2013, 20:56

Ale np kolektory i ich ciegna maja juz poprawione. Co w moim wczesniejszym silniku sie posypalo

heca1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 14 lut 2013, 00:11
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: heca1 » 14 lut 2013, 11:02

Wszyscy tak narzekają na rozrząd jako "wadę fabryczną" ale gdzie nie spojrzeć, gdzie nie spytać, na forum i wśród mechaników:

CZY SÂŁYSZELIÂŚCIE KIEDYÂŚ O ZERWANYM ÂŁAńCUCHU ROZRZÂĄDU w A6 C6 3.0 TDI ??

Zawsze pada odpowiedź, że NIE.

Dlatego jak nieraz rozrząd pohałasuje to żyć się z tym da i lepiej jeździć słuchając Radia Maryja niż wydawać 10.000zł na wymianę rozrządu - jak padnie co jest bardzo bardzo małoprawdopodobne, to do 15.000zł mamy nowy silnik 3.0 TDI.
Audi A6 C6 2005r 3.0 TDI Quattro Tiptronic

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga