[A6 C5] mój czarny avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Siły za wielkie na te tablice nie działają, wiec strachu nie ma. Tę przednią lekko uformowałem przed klejeniem, zeby nie byla napręzona.
Z tyłu też mam bez ramki.
Jest tylko chwila stresu podczas przyklejania, zeby wyszło prosto
[ Dodano: 2013-01-28, 02:16 ]
Na prezent świąteczny otrzymałem od koleżanki z południa nowy element wyposażenia wnętrza
Pasuje idealnie
Z tyłu też mam bez ramki.
Jest tylko chwila stresu podczas przyklejania, zeby wyszło prosto
[ Dodano: 2013-01-28, 02:16 ]
Na prezent świąteczny otrzymałem od koleżanki z południa nowy element wyposażenia wnętrza
Pasuje idealnie
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Mam pytanie czym "wyryłeś" tą słuchawkę i jakim sposobem....naklejałeś naklejkę z wyciętą słuchawką i drapałeś?....mam podobny układ z CK-7W z tym że dostawiłem sterowanie z pokrętła jog panelu sterowania navi (dostawionego) i przymierzam się trochę nieudolnie do wyrycia podobnego symbolu... jak zepsuję to będę musiał szukać nowego panela do ryciamwx pisze:
.... Słuchawka wyryta własnymi ręcami, na podstawie wzoru, który sobie wydrukowałem i wyciąłem.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Wydrukowałem bodajże to: http://www.geardiary.com/wp-content/upl ... ephone.jpg w odpowiedniej skali, wyciąłem białe, przykleiłem taśmą do przycisku a następnie delikatnie objechałem nożykiem do tapet 9mm cały obrys. Wewnątrz farbę zdrapałem tym co było pod ręką, jakąś igłą czy czymś takim.
Ja mam poliftowe wnętrze, w którym farbę z przycisków można zdrapać nawet obgryzionym paznokciem, a ty masz przedlift, w którym będzie ciężej.
Ja mam poliftowe wnętrze, w którym farbę z przycisków można zdrapać nawet obgryzionym paznokciem, a ty masz przedlift, w którym będzie ciężej.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Dzięki, już poradziłem... co prawda troszkę się na grzebałem z tym bo najpierw szablon z plastiku zrobiłem (z wyciętą słuchawką) a później igłą i nożykiem drapałem... szablon znalazłem ten sam.
U mnie było sporo miejsca więc zrobiłem oddzielnie podświetlanie, a oddzielnie diodę sygnalizacyjną zestawu. U Ciebie chyba troszkę mało miejsca by było w tym przycisku.
U mnie było sporo miejsca więc zrobiłem oddzielnie podświetlanie, a oddzielnie diodę sygnalizacyjną zestawu. U Ciebie chyba troszkę mało miejsca by było w tym przycisku.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Nie chciałem osobnej diody bo zaraz obok mam guzik od parktronica z fabrycznym okienkiem na diode sygnalizacyjna i wygladaloby glupio :P
[ Dodano: 2013-03-29, 08:45 ]
przez tą niekończącą się zimę totalnie mnie już porąbało:
No i przysiadł
Przed:
Po:
Jeździ się lepiej.
Niech się jeszcze pogoda opamięta żeby można było zmienić te felgi na ładniejsze letnie
W związku z powyższymi wariactwami mam zbędny komplet oryginalnych sprężyn o standardowej wysokości:
Za jakiś czas wylądują na giełdzie na forum a potem na allegrze.
[ Dodano: 2013-05-03, 04:22 ]
Na letnich gumach:
Rozstaw przednich kół trochę zwiększył się po obniżeniu, tył natomiast został po staremu (logczne - belka). Pomiary wskazują na to, że rozstawy są takie same, ale optycznie coś jest nie tak. Pewno to kwestia innego wyprofilowania tylnych nadkoli.
Chyba się złamię i odsunę tylne kółka od środka jakimiś dystansami.
+17mm:
Fajnie stoi i jeździ na tych Eibachach , ale jest to baaaaardzo niepraktyczne.
Gleba po raz pierwszy i ostatni.
[ Dodano: 2013-07-03, 23:28 ]
Wariactw ciąg dalszy - skuteczniejsze hamulce zamontowane.
Różnica w hamowaniu jest przyjemna - heble nie tracą skuteczności nawet gdy porządnie się je rozgrzeje. Przy drugim hamowaniu z dużej prędkości nie muszę już wciskać mocniej hamulca, mogę nawet lekko odpuszczać.
Do tego całkowicie zniknął temat pisków, które pojawiały się po rozgrzaniu klocków TRW
Tarcze Zimmermann Sport, klocki na razie Bosch. Nie wiem czym je zastąpić, bo Zimmermann nie robi chyba tych małych klocuszków do S6
Przy okazji złapania śrubki M8 w oponę okazało się że fabryczne felgi (na zapasówce) weszłyby z luzem na zacisk S6 bez dystansu:
[ Dodano: 2014-02-12, 16:14 ]
Przód 18" 8J ET30, tył ET26
[ Dodano: 2013-03-29, 08:45 ]
przez tą niekończącą się zimę totalnie mnie już porąbało:
No i przysiadł
Przed:
Po:
Jeździ się lepiej.
Niech się jeszcze pogoda opamięta żeby można było zmienić te felgi na ładniejsze letnie
W związku z powyższymi wariactwami mam zbędny komplet oryginalnych sprężyn o standardowej wysokości:
Za jakiś czas wylądują na giełdzie na forum a potem na allegrze.
[ Dodano: 2013-05-03, 04:22 ]
Na letnich gumach:
Rozstaw przednich kół trochę zwiększył się po obniżeniu, tył natomiast został po staremu (logczne - belka). Pomiary wskazują na to, że rozstawy są takie same, ale optycznie coś jest nie tak. Pewno to kwestia innego wyprofilowania tylnych nadkoli.
Chyba się złamię i odsunę tylne kółka od środka jakimiś dystansami.
+17mm:
Fajnie stoi i jeździ na tych Eibachach , ale jest to baaaaardzo niepraktyczne.
Gleba po raz pierwszy i ostatni.
[ Dodano: 2013-07-03, 23:28 ]
Wariactw ciąg dalszy - skuteczniejsze hamulce zamontowane.
Różnica w hamowaniu jest przyjemna - heble nie tracą skuteczności nawet gdy porządnie się je rozgrzeje. Przy drugim hamowaniu z dużej prędkości nie muszę już wciskać mocniej hamulca, mogę nawet lekko odpuszczać.
Do tego całkowicie zniknął temat pisków, które pojawiały się po rozgrzaniu klocków TRW
Tarcze Zimmermann Sport, klocki na razie Bosch. Nie wiem czym je zastąpić, bo Zimmermann nie robi chyba tych małych klocuszków do S6
Przy okazji złapania śrubki M8 w oponę okazało się że fabryczne felgi (na zapasówce) weszłyby z luzem na zacisk S6 bez dystansu:
[ Dodano: 2014-02-12, 16:14 ]
Przód 18" 8J ET30, tył ET26
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Koni STR.T zamontowane na wszystkich kółkach.
W zestawie z EIBACHami -30mm dają dużo radochy, dokładnie to o co mi chodziło.
Auto jedzie jak przyklejone, ale nie łamie kręgosłupa na nierównościach.
Dołączyłem niniejszym do grupy ludzi świadomych, że wymiana sprężyn na niższe bez wymiany amorów na sztywniejsze nie daje nic oprócz stacjonarnego lansu pod remizą i na fotkach.
(po jakimś czasie auto jedzie nawet gorzej niż na standardowych springach, jedynie lepiej wygląda na postoju)
O trwałości KONI wypowiem się za dłuuugi czas, ponieważ na co dzień męczę się służbowym a Audi konkuruje o tytuł weekendowozu z moim W126
[ Dodano: 2014-06-20, 11:07 ]
Mały kosmetyczny dodatek, zauważalny dla tych bardziej spostrzegawczych:
W zestawie z EIBACHami -30mm dają dużo radochy, dokładnie to o co mi chodziło.
Auto jedzie jak przyklejone, ale nie łamie kręgosłupa na nierównościach.
Dołączyłem niniejszym do grupy ludzi świadomych, że wymiana sprężyn na niższe bez wymiany amorów na sztywniejsze nie daje nic oprócz stacjonarnego lansu pod remizą i na fotkach.
(po jakimś czasie auto jedzie nawet gorzej niż na standardowych springach, jedynie lepiej wygląda na postoju)
O trwałości KONI wypowiem się za dłuuugi czas, ponieważ na co dzień męczę się służbowym a Audi konkuruje o tytuł weekendowozu z moim W126
[ Dodano: 2014-06-20, 11:07 ]
Mały kosmetyczny dodatek, zauważalny dla tych bardziej spostrzegawczych:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga