Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] mój czarny avant

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 17 sty 2013, 18:02

Nie pamiętam już. Pewno jakaś TESA gąbkowa.
Kluczem do sukcesu jest bardzo dokładne umycie i odtłuszczenie obu powierzchni, oraz takie przyklejenie taśm, by od góry nie dostawała się woda z syfem pomiędzy tablicę a zderzak, a od dołu mogła wylecieć.

Problem Audi A6 C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Problem Audi A6 C6 » 21 sty 2013, 01:37

maciejjernas, są taśmy do luster, ja tak mam z tyłu tablicę przyklejoną, masakra jak to trzyma :)

Awatar użytkownika
molni89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 08 gru 2008, 21:32
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: molni89 » 21 sty 2013, 10:10

dobry pomysł. ja używałem taśmy 3m taka gąbkowa do klejenia listw bocznych i też się trzymają :)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 21 sty 2013, 15:23

Siły za wielkie na te tablice nie działają, wiec strachu nie ma. Tę przednią lekko uformowałem przed klejeniem, zeby nie byla napręzona.
Z tyłu też mam bez ramki.
Jest tylko chwila stresu podczas przyklejania, zeby wyszło prosto ;)

[ Dodano: 2013-01-28, 02:16 ]
Na prezent świąteczny otrzymałem od koleżanki z południa nowy element wyposażenia wnętrza <rotfl>

Obrazek

Pasuje idealnie <radocha>

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 04 lut 2013, 11:56

mwx pisze:
.... Słuchawka wyryta własnymi ręcami, na podstawie wzoru, który sobie wydrukowałem i wyciąłem.
Mam pytanie czym "wyryłeś" tą słuchawkę i jakim sposobem....naklejałeś naklejkę z wyciętą słuchawką i drapałeś?....mam podobny układ z CK-7W z tym że dostawiłem sterowanie z pokrętła jog panelu sterowania navi (dostawionego) i przymierzam się trochę nieudolnie do wyrycia podobnego symbolu... jak zepsuję to będę musiał szukać nowego panela do rycia ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 04 lut 2013, 22:46

Wydrukowałem bodajże to: http://www.geardiary.com/wp-content/upl ... ephone.jpg w odpowiedniej skali, wyciąłem białe, przykleiłem taśmą do przycisku a następnie delikatnie objechałem nożykiem do tapet 9mm cały obrys. Wewnątrz farbę zdrapałem tym co było pod ręką, jakąś igłą czy czymś takim.
Ja mam poliftowe wnętrze, w którym farbę z przycisków można zdrapać nawet obgryzionym paznokciem, a ty masz przedlift, w którym będzie ciężej.

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 05 lut 2013, 06:58

Dzięki, już poradziłem... co prawda troszkę się na grzebałem z tym bo najpierw szablon z plastiku zrobiłem (z wyciętą słuchawką) a później igłą i nożykiem drapałem... szablon znalazłem ten sam.
U mnie było sporo miejsca więc zrobiłem oddzielnie podświetlanie, a oddzielnie diodę sygnalizacyjną zestawu. U Ciebie chyba troszkę mało miejsca by było w tym przycisku.

Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 12 lut 2014, 16:14

Nie chciałem osobnej diody bo zaraz obok mam guzik od parktronica z fabrycznym okienkiem na diode sygnalizacyjna i wygladaloby glupio :P

[ Dodano: 2013-03-29, 08:45 ]
przez tą niekończącą się zimę totalnie mnie już porąbało:

Obrazek

Obrazek

<rotfl>

No i przysiadł

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

Jeździ się lepiej.

Niech się jeszcze pogoda opamięta żeby można było zmienić te felgi na ładniejsze letnie

W związku z powyższymi wariactwami mam zbędny komplet oryginalnych sprężyn o standardowej wysokości:
Obrazek

Za jakiś czas wylądują na giełdzie na forum a potem na allegrze.

[ Dodano: 2013-05-03, 04:22 ]
Na letnich gumach:

Obrazek

Rozstaw przednich kół trochę zwiększył się po obniżeniu, tył natomiast został po staremu (logczne - belka). Pomiary wskazują na to, że rozstawy są takie same, ale optycznie coś jest nie tak. Pewno to kwestia innego wyprofilowania tylnych nadkoli.
Chyba się złamię i odsunę tylne kółka od środka jakimiś dystansami.

Obrazek


+17mm:

Obrazek


Obrazek

Fajnie stoi i jeździ na tych Eibachach <rotfl>, ale jest to baaaaardzo niepraktyczne.
Gleba po raz pierwszy i ostatni.

[ Dodano: 2013-07-03, 23:28 ]
Wariactw ciąg dalszy - skuteczniejsze hamulce zamontowane.
Różnica w hamowaniu jest przyjemna - heble nie tracą skuteczności nawet gdy porządnie się je rozgrzeje. Przy drugim hamowaniu z dużej prędkości nie muszę już wciskać mocniej hamulca, mogę nawet lekko odpuszczać.

Do tego całkowicie zniknął temat pisków, które pojawiały się po rozgrzaniu klocków TRW

Obrazek

Obrazek

Tarcze Zimmermann Sport, klocki na razie Bosch. Nie wiem czym je zastąpić, bo Zimmermann nie robi chyba tych małych klocuszków do S6 <uoee>

Przy okazji złapania śrubki M8 w oponę okazało się że fabryczne felgi (na zapasówce) weszłyby z luzem na zacisk S6 bez dystansu:

Obrazek

[ Dodano: 2014-02-12, 16:14 ]
Obrazek

Przód 18" 8J ET30, tył ET26

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 12 lut 2014, 16:23

koło pięknie spasowane <okok>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 20 cze 2014, 11:07

Koni STR.T zamontowane na wszystkich kółkach.

W zestawie z EIBACHami -30mm dają dużo radochy, dokładnie to o co mi chodziło.
Auto jedzie jak przyklejone, ale nie łamie kręgosłupa na nierównościach.

Dołączyłem niniejszym do grupy ludzi świadomych, że wymiana sprężyn na niższe bez wymiany amorów na sztywniejsze nie daje nic oprócz stacjonarnego lansu pod remizą i na fotkach.
(po jakimś czasie auto jedzie nawet gorzej niż na standardowych springach, jedynie lepiej wygląda na postoju)

O trwałości KONI wypowiem się za dłuuugi czas, ponieważ na co dzień męczę się służbowym a Audi konkuruje o tytuł weekendowozu z moim W126

[ Dodano: 2014-06-20, 11:07 ]
Mały kosmetyczny dodatek, zauważalny dla tych bardziej spostrzegawczych:

Obrazek

user

Post autor: user » 20 cze 2014, 11:45

Ten kosmetyczny dodatek to ori czy laminat?
Wygląda świetnie :)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 20 cze 2014, 13:13

Laminat, ale ostro i pracowicie przeze mnie zmodyfikowany, żeby wyglądało jak oryginał, (albo lekko lepiej, bo chyba wyszedł trochę dłuższy <rotfl> )

Jak przykleję porządnie to wrzucę fotki z bliska, bo tu jest na taśmę klejącą chwycony tylko.

user

Post autor: user » 20 cze 2014, 17:52

Dłuższe jest lepsze, jak w życiu <lol>
Teraz się poważnie zastanawiam czy nie wyrezać sobie podobnej lotki, bo ori RS jest fajna ale ciut przykrótka :)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 23 cze 2014, 00:48

Jak umiesz/lubisz grzebac w kompozycie szklanym to śmiało. Baza nie jest droga- ja ten daszek kupilem u producenta za 160+porto.

Bohun221
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bohun221 » 06 paź 2015, 10:20

Audina robi robotę , już w ogóle gdy widzi się ją na własne oczy :D
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga