[ A6 C5 Avant] Ustawienie Kąta Wtrysku 2.5 TDi V6
[ A6 C5 Avant] Ustawienie Kąta Wtrysku 2.5 TDi V6
Witam szanownych kolegów mam pytanie gdzie bądz kto w warszawie mógł by mi sprawdzić i ewentualnie ostawić kąt wtrysku. Wiem że można to zrobić samemu ale ja jestem w te klocki cienki jak włos. Z góry dziękuje za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
- Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych
Kolego abit jak jesteś zielony w te klocki to nie ruszaj, bo możesz narobić więcej szkód niż to warte (tak gada mój mechanik)
, użyj googlacza i Ci podpowie gdzie szukać warsztatów, serwisów, aby to sprawdzić, a i możesz zobaczyć dział POLECAM, tam też się oświetlisz 


Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant
jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant

Audi A3 Quattro dla żonki

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Re: [ A6 C5 Avant] Ustawienie Kąta Wtrysku 2.5 TDi V6
Kolego, widzę że z Warszawy jesteś.a_b_i_t pisze:Witam szanownych kolegów mam pytanie gdzie bądz kto w warszawie mógł by mi sprawdzić i ewentualnie ostawić kąt wtrysku. Wiem że można to zrobić samemu ale ja jestem w te klocki cienki jak włos. Z góry dziękuje za pomoc.
Ja ( jak jeszcze miałem

Jak miałem ustawiany w Sokratesie to był przestawiony o 6 stopni... Dopiero mechanik z Carseb ustawił właściwy.
Najlepiej jak zadzwonisz i się zapytasz.
Jeżeli jesteś zielony to lepiej tego nie dotykaj. Odkręcisz śrubkę na kole, wpadnie w rozrząd i laweta będzie :P
Byłem na diagnostyce kompem i nie było błędów, i Facet powiedział ze to możne być kąt wtrysku bądź problem z grzaniem świec żarowych i zamontować coś takiego http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy ... 12348.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
- Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych
a_b_i_t pisze:Byłem na diagnostyce kompem i nie było błędów, i Facet powiedział ze to możne być kąt wtrysku bądź problem z grzaniem świec żarowych i zamontować coś takiego http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy ... 12348.html
abit ja bym tego nie montował pod maskę, bał bym się, że coś na mące. Ja mam taki sam motor i Ci powiem, że jak wymieniłem świeczki (BERU) to od razu pali na dotyk, no czasami czyli raz na "ruski" rok mi się zdarzy, że muszę pokręcić przez 5s. Na forum jest opisane jak przedłużyć czas grzania świec i temperaturę od ilu mają działać. Poczytaj, możesz to spróbować zrobić.
P.S. Jak znajdę go to wkleję tutaj
Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant
jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant

Audi A3 Quattro dla żonki

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 09 mar 2012, 20:33
- Lokalizacja: Marchtrenk (Austria) Wałbrzych
szukałem szukałem i jeszcze raz szukałem i znaleźć nie mogę
już mi oczy padają od ekranu 


Opel Vectra A 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant
jest i niech trwa dalej
Audi A3 Quattro dla żonki
Audi 80 B3 1,8 (było i minęło)
Toyota Carina E 1,6 (było i minęło)
Audi 80 B4 2,0 (było i minęło)
Suzuki SX 4 1,6 (było i minęło)
Opel Omega B 2,0 (było i minęło)
Audi A6 Avant

Audi A3 Quattro dla żonki

bzdura!lepiej zmień mechanika,jaśli auto odpala na zimnym bez problemu to co maja świece do odpalenia ciepłego silnika <szok> wystarczy,że auto złapie minimalnie temperaturę i przekaźnik wogóle nie uruchamia grzania świec,a to że po przekręceniu kluczyka na chwile pojawia sie kontrolka obrazuje tylko prawidłowe działanie układu.a_b_i_t pisze:Byłem na diagnostyce kompem i nie było błędów, i Facet powiedział ze to możne być kąt wtrysku bądź problem z grzaniem świec żarowych i zamontować coś takiego http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy ... 12348.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lis 2012, 14:03
- Lokalizacja: wroclaw
jak ci nie pali na cieplym rozgrzanym silniku to znaczy pompa kont wtrysku temat rozlegly konczacy sie na remoncie pompy lepiej podjec do pompiarza niech mechanicy trzymaja sie z daleka od pomp wtryskowych najlemiej podjechac do milej kolo wroclawia pietrzykowice kolo wroclawia i sobotka kolo wroclawia tam ci zdiagnozuja wszystko co jest grane a mechanik gdyba morze to morze tamto a puzniej kapitalny remont pompy koszt pompy w milej calkowity to 2.5 tys zl wtrysk sterujacy jak by ci poszedl to bys na zimnym ani na cieplym nie odpalal pozdrowienia
ladny czarny
zrób więc taka próbę,jak silnik bedzie ciepły odepnij wtyczkę od czujnika teperatury cieczy(ten czteropinowy po lewej stronie obok pompy)i zobacz jak zapali.beda ci wtedy długo grzały świeczki bo komputer bedzie widział,że silnik jest zupełnie zimny.jeśli zapali bez problemu to niestety,ale stawiam że pompa pomału dokonuje żywota.a_b_i_t pisze:korzystam z porad i usług tego mechanika już wiele lat razem z ojcem i nie było z nim problemów. Polegam na nim, sam nie jestem mechanikiem, też tak jak pisałem to byla tylko propozycja tak samo jak sprawdzenie konta wtrysku.
Jeśli pali dobrze na zimnym a na ciepłym są problemy to sprawa wygląda tak że na pompie trzeba ustawić dawkę startową musi być większa trzeba się trochę pobawić ale każdy kto się zna na chip tuningu to zrobi tdi tak mają po 200tyś zawsze przy zdjęciu wtyczki świece grzeją na max i kąt wtrysku jest bardzo przyspieszony a i po odpięciu wtyczki w kompie zapiszę się błąd
[ Dodano: 2013-01-20, 17:15 ]
[ Dodano: 2013-01-20, 17:15 ]
ten moduł oszukuje ecu na chwilę nie zczytuje temperatury z czujnika i komputer dostaje wiadomość ze na zewnątrz jest -50C i świece grzeją długo i kąt wtrysku jest bardzo przyspieszony(zachowanie jest takie samo jak po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury) tylko właśnie to urządzenie działa jak przekaźnik.a_b_i_t pisze:Byłem na diagnostyce kompem i nie było błędów, i Facet powiedział ze to możne być kąt wtrysku bądź problem z grzaniem świec żarowych i zamontować coś takiego http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy ... 12348.html