Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] glosna praca cieplego silnika analiza log

Silniki wysokoprężne
remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 27 gru 2012, 21:11

:) tx-didi oczywiscie ze nie zrobie tego tym bardziej mojemu autku podalem tylko przyklad z garazu pana mietka :)
no coz mozemy tylko podglosic radio :] i jechac dalej
'
jak pisal Piotrus to normalne ze zmienia dzwiek gdy osiagnie temp tylko zawsze bedzie nas to zastanawiac dlaczego inne chodza tak cicho ale co by bylo gdyby,,,,,,,,

naturalnie ze mowimy o przypadkach gdzie czesc elektryczna silnika jest bez najmniejszego bledu jak i inne podzespoly
no to nic z tego co wynika to tttm
poczekam jeszcze moze ktos cos doda i zamkne temat

to Panowie pozwole sobie zyczyc wszystkim szczesliwego nowego roku i mniej wkladu w audi :> :)

remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 28 gru 2012, 17:46

Piotrus znam te silniki ktore wymieniles wiem jak potrafia obudzic rano sasiadow :)
jak tylko porownuje 2.5 v6 do 2.5 v6 ze nie wszystkie tak samo graja no ale zrozumialem wszystko co napisales i az ponadto wiec nie mam wiecej zadnych pytan i domyslow dzieki ze znalazles czas na moj post i mam nadzieje ze nie ostatni raz udzielasz sie w mojej dyskusji pozdro

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 28 gru 2012, 19:03

No i mamy kolejny juz temat o tym samym ("grzechotanie") zakończony niczym, tzn. brakiem rozwiązania <okok>

Na tematy offtopowe: mam akurat całkiem odmienne wspomnienia po 1,6TD (Golf 2 i Passat B3- obydwa z IC). Mimo czasami ostrej jazdy (służbowe, zawsze bylo za duzo roboty a za mało czasu :) ), wynikającej częściowo z faktu, że pompa wtryskowa połączona była z pedałem gazu linką (zero elektroniki <brawo> ) nigdy nie miałem wrażenia "tłuczenia". Auta były regularnie serwisowane w ASO, przebiegi od ok. 120 000 km do 300 000 km.
Wyraźnie bardziej miękko to pracowało, głównie dzięki wtryskowi pośredniemu.

Potem przez jakieś 2 lata ujeżdżałem 1Z (o ile pamiętam jakieś 160 000 km). Wtrysk bezpośredni, słychac było wyraźnie inaczej pracę silnika (oraz zdecydowanie lżejsze odpalanie zimą <okok> ) ale nigdy nie zauważyłem tego przejścia na grzechotanie przy 80 st. C.
Poza tym o ile sie nie mylę to wszystkie 1,9 TDI AFN-y maja podobną konstrukcyjnie pompę i wtryski co w 2,5 TDI i też o "grzechotaniu" cicho na forum.

Argument o różnym stopniu zuzycia silników jest oczywiście prawdziwy ale to że wpływa to na odglos pracy to jak ???
Przecież to nie jest tłuczenie spowodowane mechanicznymi stukami ! Zresztą wówczas bardziej waliłoby na zimnym, nieprawdaż ?
A tu jeden i ten sam silnik na zimno pracuje bardzo ładnie a jak się nagrzeje to odgłosy słyszalne stają się "grzechotliwe"

Wiadomo, że nie jest łatwo ustalić przyczyne takiego stanu rzeczy. Próbujemy porównywać auta o różnym stanie technicznym, róznym stanie niedoskonałości (nawet gdy brak błędów to musielibyśmy posprawdzać wszystkie czujniki i porównać z jakimiś wzorcowymi), róznym stopniu zakoksowania nagarem i różnymi softami w ECU.

Ale fakt, ze we wszystkich przypadkach to przejście dokonuje się po przekroczeniu 80 st. C (u mnie licznikowo tak ok. 82) pozwala się domyslać, że dzieje się to programowo.

Czyżby te przypadki w których silniki pracują cicho to miały walniete czujniki temperatury (lub celowo "zmodyfikowane") ???

Można by oczywiście sprawdzić, co zmienia się w 80 stopniach w aucie które zaczyna byc głośne jak i w takim którewydaje nam sie ,że głośniejsze się nie robi. Pracy z takimi badaniami niemało (i to pod warunkiem dostepu do obu typów ("głośnościowych") silników), a skutek i tak niepewny.
Jesli to faktycznie siedzi w sterowniku pompy to trzeba dysponować nielichym sprzętem, a trudno domniemywać aby jakis np. serwis Bosch był pasjonatem odnalezienia przyczyny grzechotania w 2,5 TDI V6 <wysmiewacz>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 29 gru 2012, 11:22

Piotruś, nie po raz pierwszy dajesz mi odczuc swoje uczulenie na moją osobę <radocha> Bardzo mi to pochlebia <okok>
Piotruś pisze:RomanS napisał/a:
No i mamy kolejny juz temat o tym samym ("grzechotanie") zakończony niczym, tzn. brakiem rozwiązania

Na szczęście to tylko Twoja jednostkowa opinia (czego zresztą się spodziwałem ale mniejsza z tym)
Rozumiem, ze tylko krowa nie zmienia poglądów, ale jak pisaliśmy o tym grzechotaniu tak gdzieś około połowy 2008 roku to abslutnie niczego nie byłeś pewny i absolutnie żadnej rady na to nie posiadałeś (no chyba, ze nie miałeś ochoty podzielić się swoją wiedzą ???).

Brak rozwiązania to po prostu brak rozwiązania, czyli dalej nie wiadomo, dlaczego jedne konkretne silniki grzechoczą a inne nie i co mozna zrobic aby taki grzechoczący silnik przeistoczyć w taki kulturalniej pracujący <okok>
Z dwojga wolałbym aby akurat silnik w moim aucie pracował bardziej kulturalnie niz mniej kulturalnie <okok> (tylko mi nie odpowiadaj, że mam rzęcha i dlatego tak jest <radocha> ).

Nie interesują mnie rozwiązania typu: "ten typ tak ma" <okok>

O flaczkach mogłeś sobie darować, zawsze można znaleźć filmik z jeszcze gorszym rzęchem, tylko czego to dowodzi ?
Sam napisałem, że odpalanie 1,6 TD było mniej kulturalne niż 1,9 ale za to normalna praca silnika w dobrej kondycji nie miała żadnego grzechotania !!!
Piotruś pisze: jedyny off-top robisz Ty sam, RomanieS ... )
Nie no jasne, to nie Ty przecież o tym zacząłeś <radocha>

Czy Ty masz monopol na prawdę ? Każdy kto ma choć trochę inne zdanie niż Twoje zostaje odżegnany od wiary i potraktowany takim długim elaboratem. Znając juz Ciebie na tyle, nie cytowałem żadnej Twojej wypowiedzi tylko przedstawiłem swoje odczucia.
Czy to moja wina, że mogłem jeździć autami 1,6TD które nie były rzęchami ??? (i nie ma czego zazdrościć, auta były służbowe a robota nie była łatwa, spędzałem w samochodzie codziennie po kilkanaście godzin). Nie było wtedy aut osobowych z wtryskiem bezposrednim, więc to nie był wybór tylko rzeczywistość.

Nie napisałem, że 1,9 TDI mają identyczną pompę. Ale z tego co napisałeś to ma wynikać, że co ? mają wtrysk jednofazowy ? a mim to nie grzechoczą, chociaż twierdzisz, że to właśnie jest przyczyna powstawania tego odgłosu ?
Piotruś pisze:Jest dokładnie na odwrót, bo silniki z ponadnormatywnymi luzami wewnętrznymi pracują znacznie ciszej i łagodniej dopóki olej silnikowy pozostaje "zimny i gęsty".
Niektórzy nawet zalewają "motodoktory" i inne zaklejacze właśnie po to, żeby olej po rozgrzaniu dalej zachowywał się jak "zimny", co wycisza pracę oraz bywa jedyną metodą na podtrzymanie resztek kompresji i dotarcie takim złomem na giełdę ...
Czyli do temp. 79,9 st C olej pełny syntetyk np. Mobil 5W50 (przykładowo, bo na takim akurat jeżdżę) pozostaje "zimny i gęsty" ??? ÂŻadnego "moto doktora nigdy nie uzyłem- wyjasniam od razu bo nie wiem po co kolejna "odnoga" off topu ?
Piotruś pisze:Kolejna nieprawda. Przyczyna została precyzyjnie wskazana oraz obszernie, merytorycznie i całościowo wyjaśniona.
Pieknie napisane <okok> Dalej tylko nie wiemy, dlaczego jedne silniki 2,5 TDI V6 grzechoczą a inne nie ???
Piotruś pisze:Naturalnie można się ze mną zgadzać lub nie, ale dopóki nikt nie przedstawi innych, conajmniej równie logicznych i technicznie wiarygodnych argumentów
Dziękuję za pozwolenie ! :)
Piotruś pisze:zalecam więcej powściągliwości i mniej próżnego mącenia w ewentualnym stawianiu kolejnych fałszywych wniosków.
RomanS, zrozumiałbyś w końcu, że ta Twoja dedykowana negacja i destrukcja wcale nie jest szkodliwa dla mnie, za to znakomicie osłabia Forum ... ... .
Też Cię kocham ! :)

A co to jest "dedykowana negacja" ??? Czy Ciebie już trochę nie ponosi słowotwórstwo ?
O destrukcji już nie wspomnę, bo to brzmi tak, że całe zło tego forum to RomanS <luzik> Nie mogłeś się powstrzymać, aby nie błysnąć ładnie brzmiącym tekstem, co ?

A nie odnosisz czasami wrażenia, że właściwie inni uczestnicy forum (poza oklaskującymi Ciebie) są tu już właściwie niepotrzebni ???

Nie neguje Twojej wiedzy technicznej ale Twój styl zachowania pozostawia wiele niestety do zyczenia <mysli> Jednym słowem: święty nie jesteś <lol>
A ja przeszedłem wystarczająco dużo szkoleń z asertywności aby nie bawic sie w niepotrzebną dyplomację :)

Może zmienić tytuł forum na np.: "Piotrus radzi "?

Albo moze zaproponuje pewien kompromis: wydzielenie pewnej części forum na "Porady Piotrusia" gdzie nie wolno będzie dyskutować, i reszty na normalne forum z wymianą poglądów, gdzie można będzie przedstawić swoje poglądy (dobre lub złe, trafne lub nie) bez odsądzenia od czci i wiary ???
Części samochodowe online - Motostacja pl

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 29 gru 2012, 11:39

dziubki, prosze Was ... wyluzujcie :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 29 gru 2012, 13:08

tx-didi pisze:dziubki, prosze Was ... wyluzujcie
tx-didi, masz oczywiście rację <okok> Napisałem to co napisałem, duzo w tym emocji, przyznaję, nie bede jednak tego edytował bo w końcu słowo się rzekło... :)

Pozostawiając na boku wszelkie "uprzejmości" chcę zadać konkretne pytanie czysto techniczne.

Skoro nasz kolega na podstawie analizy dokumentacji systemu common rail wysnuł przez analogię hipotezę, że wszystkiemu (grzechotaniu) winne jest wyłączenie fazy wstepnej wtrysku przy nagrzaniu silnika, to jak wytłumaczyć, że nikt nie pisze o takim zjawisku w przypadku silników 1,9 TDI ?
We wszystkich tych silnikach z pompa wtryskową mamy przecież również wtrysk dwufazowy !
Czy należy stąd wysnuć następną hipoteze, że w 1,9 TDI faza wstepna nie jest wyłączana przy osiąganiu temp. powiedzmy ok. 80 st. C ?
Jeśli w silnikach 1,9 TDI nie jest ta faza wstępna wyłączana programowo (a nie wiem czy tak się dzieje czy nie) a w 2,5 TDI jest, to czemu miałoby być niezdrowe dla 2,5 TDI takie rozwiązanie jak dla 1,9 TDI ?
Części samochodowe online - Motostacja pl

PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 29 gru 2012, 14:58

Panowie czytam to wszystko i powiem wam iż owe grzechotanie nie jest normalne.
W moim przypadku tak jak już pisałem po około 85 stopni następuje znaczna zmiana pracy silnika.
Gdy chce się ruszyć z pod świateł to jakby stary autosan ruszał,a przy wyższych obrotach jest to dużo mniej odczuwalne.
Po prostu nie chce się wierzyć że w dobie tak zaawansowanej techniki i taka marka mogłaby sobie pozwolić na zafundowanie potencjalnym klientom takiego dyskomfortu. Piszę tak odpowiadając niektórym kolegom którzy piszą że to
jest normalne.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 29 gru 2012, 15:25

RomanS
RomanS pisze: ...
Skoro nasz kolega na podstawie analizy dokumentacji systemu common rail wysnuł przez analogię hipotezę, że wszystkiemu (grzechotaniu) winne jest wyłączenie fazy wstepnej wtrysku przy nagrzaniu silnika, to jak wytłumaczyć, że nikt nie pisze o takim zjawisku w przypadku silników 1,9 TDI ?
We wszystkich tych silnikach z pompa wtryskową mamy przecież również wtrysk dwufazowy !
Czy należy stąd wysnuć następną hipoteze, że w 1,9 TDI faza wstepna nie jest wyłączana przy osiąganiu temp. powiedzmy ok. 80 st. C ?
Jeśli w silnikach 1,9 TDI nie jest ta faza wstępna wyłączana programowo (a nie wiem czy tak się dzieje czy nie) a w 2,5 TDI jest, to czemu miałoby być niezdrowe dla 2,5 TDI takie rozwiązanie jak dla 1,9 TDI ?
wcale nie jestem taki pewny ze vp37 (1.9) jest konstrukcyjnie taka sama jak vp44 (2.5 v6). Oczywiscie jedno i drugie nazywamy pompą wtryskową, lecz chyba na tym podobienstwa sie koncza - wszelkie materialy jakie przeczytalem (dotyczace zasilania silnikow diesla) wyraznie stawiaja pompy vp37 i vp44 w roznych 'epokach' rozwoju instalacji wtryskowych, co pozwala wysnuc wnioski o wiekszym stopniu zaawansowania vp44, oraz wiekszej mozliwosci sterowania.

Generalnie regulowana wieloetapowosc wtrysku to domena dopiero systemu CR.

mysle wiec ze odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: vp37 'konstrukcyjnie' nie moze sterowac tym, czym moze juz regulowac vp44 (cisna sie slowa : grzechotanie jest nie 'sterowalne' w vp37 - bo gdyby bylo.... pewnie 1.9 tdi tez by grzechotal)


PITRO
PITRO pisze:Panowie czytam to wszystko i powiem wam iż owe grzechotanie nie jest normalne.
W moim przypadku tak jak już pisałem po około 85 stopni następuje znaczna zmiana pracy silnika.
Gdy chce się ruszyć z pod świateł to jakby stary autosan ruszał,a przy wyższych obrotach jest to dużo mniej odczuwalne.
niewatpliwie 'cos' masz zepsute/wymagajace regeneracji - ale z omawianym tu 'grzechotaniem' zapewnie nie ma nic wspolnego....
Zreszta powyzszym egzemplarzom nic sie nie dzieje (z autosanem daja rade).
Mam nadzieje ze nikt nie myli omawianych dzwiekow do innych odglosow ..... bo tylko raz specjalnie sluchalem rozgrzewajacego sie AKE (z rm 2003) i zmiana chociaz byla, to podejrzewam ze gdybym nie byl nastawiony na wsluchiwanie sie ... pewnie bym ja przegapil, tylko zakladam ze wszyscy nie sa szczegolnie przewrażliwieni....
PITRO pisze: Po prostu nie chce się wierzyć że w dobie tak zaawansowanej techniki i taka marka mogłaby sobie pozwolić na zafundowanie potencjalnym klientom takiego dyskomfortu. Piszę tak odpowiadając niektórym kolegom którzy piszą że to
jest normalne.
PITRO, prosze Cie - te nasze 2.5 tdi to stare rzęchy - z 'doba zaawansowanej techniki' nie maja juz nic wspolnego.... dekady Ci sie troche pomylily.... (cofnij sie o 15 lat)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 29 gru 2012, 15:36

tx-didi pisze:mysle wiec ze odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: vp37 'konstrukcyjnie' nie moze sterowac tym, czym moze juz regulowac vp44 (cisna sie slowa : grzechotanie jest nie 'sterowalne' w vp37 - bo gdyby bylo.... pewnie 1.9 tdi tez by grzechotal)
tx-didi, ale zauważ, że ja nie podejmuje polemiki co do róznic konstrukcyjnych pomp VP37 i VP44. Chodzi mi o to, że jeżeli przyczyną nagłej zmiany głosności pracy silnika (wyraźnie słyszalnej na biegu jałowym i podczas rozpędzania na niskich biegach) jest wyłączenie fazy wstepnego wtrysku w temp 80 stopni przez VP 44, (i jeżeli to jest właściwe technicznie, bo akustycznie to brzmi do bani) to dlaczego tego samego nie robi VP37 (obie pompy weszły do produkcji w tym samym mniej więcej czasie) ?
Pytanie czy wstępną fazę wtrysku wyłącza pompa czy też program ECU ?

A jesli przy 1,9 TDI ta faza nie jest wyłączana to chetnie bym spróbował też tego w 2,5 TDI <mysli>
Części samochodowe online - Motostacja pl

PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 29 gru 2012, 16:29

Z tym autosanem to troszkę przesadziłem ale na pewno mój problem jest taki jak powyżej opisywany.
Pisałem już wcześniej iż jak jest zimny pracuje jak marzenie dopiero po osiągnięciu około 85 jest dosłowny pstryk i już chodzi dużo głośniej. To jest tak jakby się w danej chwili coś przestawiło w silniku. Pisząc o zaawansowanej technologii miałem na myśli lata w których moje auto powstało. Bo chyba w tamtych latach ta pompa była technologicznie zaawansowana.

remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 29 gru 2012, 22:40

OK widze ze pomimo tego ze nasz kolega powiedzial jasno ze to jest normalne i nie szkodzi silnikowi ale jest bardzo wkur......ce co kazdy potwierdzi sklonny jestem to napisac moze nic nowego ale czarno na bialym

Wina lezy po stronie ecu lub sterownika pompy trzeba sobie odpowiedziec na to pytanie wkoncu czego

jesli ecu to informacja o temp z silnika tu 80 C zmienia charakterystyke mapy wylaczajac z cyklu wtrysk wstepny po przez podajac info do sterownika pompy aby to potwierdzic zrobie maly eksperyment mam taki symulator czujnika temp z ciagla regulacja podepne sie pod wtyczke (tylko musze wiedziec jeszcze jakie piny) i bede nadawal zmienny ciagly sygnal od -10 do 90 ' i nastepnie bede nasluchiwal prace i ew monitorowal ms 1 3 4 7 logi

a jesli nie nastapi znaczna zmiana w co nie wieze znaczy to ze naptepnym waznym wiodacym sygnalem dla sterownika jest temp paliwa gdzie obliczana jest jego gestosc i to wedlug niej byc moze w ecu jest wylaczany wtrysk wtepny lub w samym sterowniku pompy jednak na to nie mamy wplywu gdyz znajduje on sie wlasnie w sterowniku pompy aby to zmienic ewentualnie trzeba wiedziec czy z tej kostki od sterownika pompy wychodzi sygnal temp paiwa do ecu moglbym sie tez w niego wtedy wpiac

co o tym myslicie

najgorsze sa domysly i nie wiedza ;)

wedlug mnie sa 3 wazne czujniki mowimy caly czas o zmianie pracy po 80
czujnik temp silnika
czujnik temp paliwa
czujnik temp oleju ten chyba odgrywa mniejsza funkcje choc jak go odlaczycie to sprawdzcie sami ze dziala tak jakbyscie odlaczyli czujnik temp silnika swiece grzeja na maxa przy zapalaniu

nie wiem ale sie domyslam ze to wlasnie wszystkim steruje czujnik temp silnika i to on ma najwazniejsza funkcje

mysle ze ten "niefortunny blad w oprogramowaniu" ma na celu jednak zmniejszenie ilosci spalanego paliwa na postoju
choc jak napisal kolega dawki sie dziela ale ich objetosc laczna pozostaje taka sama

a tak na marginesie byl ktos w serwisie i pytal o ta prace wogole??ciekawy jestem co oni maja do powiedzenia

popytam znajomego tunera bardzo ogarnietego w tych tematach w trojmiescie w tune-up czy on by cos na to poradzil ewentualnie tak zmienil mape zeby wykluczyc ta obciachowa prace

PITRO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 kwie 2011, 11:02
Lokalizacja: Terespol

Post autor: PITRO » 18 sty 2013, 18:45

Witam, drodzy koledzy widzę że staneło jak zawsze czyli na niczym. :(

grzesiek1578
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzesiek1578 » 11 kwie 2016, 19:54

Widze ze temat znany wiec pytanie czy ktoś w końcu odkrył czym spowodowane jest ta zmiana pracy silnika jak sie rozgrzeje ?? U mnie jest podobna sytuacja jak na liczniku nie osiągnie 90 st. to silnik pracuje mięciutko i gładko po osiągnieciu 90 st. zmienia sie charakterystyka pracy tak jakby przestawiał sie kat wtrysku na pompie, Czy jakiś czujnik temperatury odpowiada za poprawne ustawienie kąta wtrysku ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga