[ AKE 2.5 180 KM] glosna praca cieplego silnika analiza log
[ AKE 2.5 180 KM] glosna praca cieplego silnika analiza log
Witam wszystkich zaczne od tego silnik ma zmieniona mape przez profesjonalna firme w Gdańsku zreszta to moi znajomi pozdro ale to nic nie zmienia do rzeczy silnik zimny i dogrzewajacy sie pracuje cicho w miare i jedwabiscie bym wrecz powiedzial i tak jest do ok 80"C jednak jak osiaga 90 to zaczyna pracowac znacznie bardziej twardo pomijajac to ze podczas nagrzewania ma znane wszystkim drgawki ktore dotychczas nikt nie powiedzial jak zlikwidowac
dzwiek o ktorym mowie nie wynika z pracy elementow mechanicznych tylko samego wtrysku spalania
zwracam uwage na kilka rzeczy
wtryski nowe sztuki od cowboya stare nie domagaly
pompa 2 podmieniona ten sam nr dalej to samo
egr dziala pracuje prawidlowo
kat wtrysku wedlug mnie idealnie ustawiony
walki hydraulika nowe 5 tys maja przejechane stan ciagle nowe zero zuzycia
nie podoba mi sie
za duza dawka ok 4mg /skok bez wzgledu jaka mapa siedzi
roznica miedzy wskazaniami temp silnika w liczniku 93 edc 91
ponizej macie logi czekam na sugestie mile widzinay bylby piotrus w tym temacie
statyczne zimny u gory cieply na dole
Grupy: 001,003,004,001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02740.html
Grupy: 005,006,007 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02742.html
Grupy: 007,006,005 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02743.html
Grupy: 008,009,010 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02744.html
Grupy: 013,014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02746.html
dymaniczne
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02741.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02745.html
[ Dodano: 2012-10-30, 19:49 ]
widze ze znikome zainteresowanie
dzwiek o ktorym mowie nie wynika z pracy elementow mechanicznych tylko samego wtrysku spalania
zwracam uwage na kilka rzeczy
wtryski nowe sztuki od cowboya stare nie domagaly
pompa 2 podmieniona ten sam nr dalej to samo
egr dziala pracuje prawidlowo
kat wtrysku wedlug mnie idealnie ustawiony
walki hydraulika nowe 5 tys maja przejechane stan ciagle nowe zero zuzycia
nie podoba mi sie
za duza dawka ok 4mg /skok bez wzgledu jaka mapa siedzi
roznica miedzy wskazaniami temp silnika w liczniku 93 edc 91
ponizej macie logi czekam na sugestie mile widzinay bylby piotrus w tym temacie
statyczne zimny u gory cieply na dole
Grupy: 001,003,004,001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02740.html
Grupy: 005,006,007 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02742.html
Grupy: 007,006,005 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02743.html
Grupy: 008,009,010 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02744.html
Grupy: 013,014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02746.html
dymaniczne
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02741.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/remigiusz-borzys ... 02745.html
[ Dodano: 2012-10-30, 19:49 ]
widze ze znikome zainteresowanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 lis 2012, 08:20
- Lokalizacja: Łódź
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 lis 2012, 08:20
- Lokalizacja: Łódź
Witam
czy te stuki są podobne do tych? Tu masz link do nagrania pracy mojego silnika jeżeli tak to ja już walczę z nimi od dłuższego czasu i nie mogę namierzyć skąd pochodzą, wszystkie wątki na forum są niestety zaczęte i żaden nie wyjaśnia do końca o co chodzi więc może to naprawdę "TTTM"
czy te stuki są podobne do tych? Tu masz link do nagrania pracy mojego silnika jeżeli tak to ja już walczę z nimi od dłuższego czasu i nie mogę namierzyć skąd pochodzą, wszystkie wątki na forum są niestety zaczęte i żaden nie wyjaśnia do końca o co chodzi więc może to naprawdę "TTTM"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 lis 2012, 08:20
- Lokalizacja: Łódź
To witaj w kubie ja już tez nie mam siły a najgorsze ze wszyscy mówią że ten silnik pracuje dobrze tylko ja jestem przewrażliwiony <szok> sam nie wiem co o tym myśleć
najlepiej według mnie to pracuje jak jest całkiem zimny
Ps. ja mam silnik AKN
dokładnie tak podczas przyspieszania pracuje jak "transit" przynajmniej ja tak to porównujeczasami mocniej, czasami słabiej.....
najgorzej podczas przyśpieszania między 1100 a ok 1600-1700rpm.
najlepiej według mnie to pracuje jak jest całkiem zimny
Ps. ja mam silnik AKN
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
A jaki rocznik ?Adam AKE ÂŁódź pisze:A kumpel ma także AKE i cisza!
Jechałem Allroadem AKE rocznik 2003 i był przyjemnie cichy. Ale w tym roczniku jest inna pompa i wtryskiwacze, a prawdopodobnie i program czymś się rózni
Jakbym znał kogos kto potrafi porównać takie programy i coś z tym pokombinować to bym zaryzykował próbę upodobnienia go do nowszych wersji AKE
Części samochodowe online - Motostacja pl
to panowie czas to rozwiazac
z mojego doswiadczenia a jestem mechanikiem i bardzo dobrze radze sobie tez z eletronika samochodowa wiemy ze to na przypuscmy 80% praca wtrysku
kto potwierdzi ze tak ma i ma na pewno;
walki w idealnym stanie
wtryski
pompa jest na 100% ok
czy ktos z was wymienial jakies czujniki elementy zwiazane z tym problemem chce abysmy unikneli niepotzrzebnych kosztow ja juz pompe kupilem bez sensu zastanawia mnie czujnik temperatury...
jak napisal kolega adam ake lodz w tym zakresie obrotow jest najglosniej potwierdzam u mnie to samo
mam znajomego ma tez ake tyle ze to a8 chodzi idealnie gladko oczywiscie przeswietlilem je i nic nie odbiega od naszych parametrow tylko z tym ze
po 1
pompa ake do 2001 r byla to pompa 106E 3 promieniowa w naszych jest 2 promieniowa 106L
byc moze to jest ta roznica z tego by wynikalo to ze pompa 106 E tworzy wieksze cisnienie pracy??
i wtryski pracuja na 2 cisnieniu otwarcia???
mozemy tylko sie domyslac???
otoz nie u mnie w garazu lezy taka pompa przelozylem sam sterownik ale nie bylo poprawy wrecz gorzej
wiec zakupilem od znajomego pompe 106 L z silnika BAU 179km zamontowalem immo dopasowalem chodzi ladnie pieknie ale jak sie nagrzeje dalej to samo wiec jak ktos potrzebuje mam na sprzedaz w 100% sprawna pompe do ake lub bau 106 L cena do ustalenia
po2
inne wtryski lecz tu akurat nie ma znaczenia poniewaz ja mam wtryski z koncowka G 6 otworkowe z norma na euro 4
tworza wieksza raczej bardziej rozpylaja mgle oleju napedowego takze za tym idzie mieksza praca bynajmniej powinna
wiec tak pozostaje zmiana oprogramowania sterownika silnika mam sprzet do tego takze moglbym poswiecic swoj ster ale potrzebuje pewniej mapy z silnika najlepiej BDH lub ostatnich BAU manual z pinem najlepiej jesli ktos dysponuje to poprosze
co do zmiany oprogramowania nie jestem pewnien czy inne mapy zagraja z nasza pompa czy sie dogadaja co do dawki i wogole ale kto nie sprobuje to sie nie przekona
nurtuje mnie jeszcze jedno jakbyscie mogli porobic logi statyczne kanal 1 na zimnym i na cieplym i wklejic je do tematu to moze by nam to cos pomoglo poniewaz chce zobaczyc i potwierdzic moje domysly na temat dawki
czekam na wasze pomysly
ps jest taki jeden kolega na forum a mianowicie piotrus ci uzdrowil nie jedno v6 no ale chyba nie chce sie podjac tematu lub nie ma czasu jakby co zapraszamy do dyskusji
[ Dodano: 2012-11-01, 23:28 ]
w tym roczniku szlo BAU pompa 106L lub K wtryski F lub G wiec pompa ta sama wtryski te same co u mnie tylko zostala mapa
z mojego doswiadczenia a jestem mechanikiem i bardzo dobrze radze sobie tez z eletronika samochodowa wiemy ze to na przypuscmy 80% praca wtrysku
kto potwierdzi ze tak ma i ma na pewno;
walki w idealnym stanie
wtryski
pompa jest na 100% ok
czy ktos z was wymienial jakies czujniki elementy zwiazane z tym problemem chce abysmy unikneli niepotzrzebnych kosztow ja juz pompe kupilem bez sensu zastanawia mnie czujnik temperatury...
jak napisal kolega adam ake lodz w tym zakresie obrotow jest najglosniej potwierdzam u mnie to samo
mam znajomego ma tez ake tyle ze to a8 chodzi idealnie gladko oczywiscie przeswietlilem je i nic nie odbiega od naszych parametrow tylko z tym ze
po 1
pompa ake do 2001 r byla to pompa 106E 3 promieniowa w naszych jest 2 promieniowa 106L
byc moze to jest ta roznica z tego by wynikalo to ze pompa 106 E tworzy wieksze cisnienie pracy??
i wtryski pracuja na 2 cisnieniu otwarcia???
mozemy tylko sie domyslac???
otoz nie u mnie w garazu lezy taka pompa przelozylem sam sterownik ale nie bylo poprawy wrecz gorzej
wiec zakupilem od znajomego pompe 106 L z silnika BAU 179km zamontowalem immo dopasowalem chodzi ladnie pieknie ale jak sie nagrzeje dalej to samo wiec jak ktos potrzebuje mam na sprzedaz w 100% sprawna pompe do ake lub bau 106 L cena do ustalenia
po2
inne wtryski lecz tu akurat nie ma znaczenia poniewaz ja mam wtryski z koncowka G 6 otworkowe z norma na euro 4
tworza wieksza raczej bardziej rozpylaja mgle oleju napedowego takze za tym idzie mieksza praca bynajmniej powinna
wiec tak pozostaje zmiana oprogramowania sterownika silnika mam sprzet do tego takze moglbym poswiecic swoj ster ale potrzebuje pewniej mapy z silnika najlepiej BDH lub ostatnich BAU manual z pinem najlepiej jesli ktos dysponuje to poprosze
co do zmiany oprogramowania nie jestem pewnien czy inne mapy zagraja z nasza pompa czy sie dogadaja co do dawki i wogole ale kto nie sprobuje to sie nie przekona
nurtuje mnie jeszcze jedno jakbyscie mogli porobic logi statyczne kanal 1 na zimnym i na cieplym i wklejic je do tematu to moze by nam to cos pomoglo poniewaz chce zobaczyc i potwierdzic moje domysly na temat dawki
czekam na wasze pomysly
ps jest taki jeden kolega na forum a mianowicie piotrus ci uzdrowil nie jedno v6 no ale chyba nie chce sie podjac tematu lub nie ma czasu jakby co zapraszamy do dyskusji
[ Dodano: 2012-11-01, 23:28 ]
RomanS pisze:A jaki rocznik ?Adam AKE ÂŁódź pisze:A kumpel ma także AKE i cisza!
Jechałem Allroadem AKE rocznik 2003 i był przyjemnie cichy. Ale w tym roczniku jest inna pompa i wtryskiwacze, a prawdopodobnie i program czymś się rózni
Jakbym znał kogos kto potrafi porównać takie programy i coś z tym pokombinować to bym zaryzykował próbę upodobnienia go do nowszych wersji AKE
w tym roczniku szlo BAU pompa 106L lub K wtryski F lub G wiec pompa ta sama wtryski te same co u mnie tylko zostala mapa
To może ja bo akurat mam zrobiony log 01 na rozgrzanym silniku, co prawda z czerwca b.r ale już wtedy były stuki jutro dodam jeszcze na zimnym. Może już teraz coś da się zobaczyć
log 001 rozgrzany
log 001 rozgrzany
Z tego co zauważył już kiedyś Piotruś i potem ja to u mnie dawka za bardzo skacze (wręcz nerwowo) chwilami mam 5.0 by już zaraz się pojawiło 2.8 i tak w kółko.
Jeżeli chodzi o obroty to mam 766 Obr/min na ustawieniach seryjnych, nie wiem dlaczego ale już kilka osób pisało na forum że ma tak sam jak ja
Jeżeli chodzi o obroty to mam 766 Obr/min na ustawieniach seryjnych, nie wiem dlaczego ale już kilka osób pisało na forum że ma tak sam jak ja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga