
[ TIP+Q] Szarpanie skrzyni
[ TIP+Q] Szarpanie skrzyni
Mam problem z tipem. Jestem po remoncie skrzyni. Problem jest tego typu,że przy jeździe ok.60-80 km/h przy gwałtownym dodaniu gazu przy 4000-5000 obr./min czasami potrafi tak szarpnąć (słychać głośne uderzenie) i zapala się kontrolka od abs i kontroli trakcji. Występuje to również przy przyśpieszaniu z kick-down i przy jeździe w granicach 200km/h tak jakby coś wstrzymywało auto i przy okazji szarpie. Po podpięciu pod vaga żadnych błędów nie ma. Przed remontem skrzyni również miałem te szarpania i nie ma różnicy czy na Pb czy na LPG. Przed założeniem Lpg również miałem te szarpnięcia. Ktoś coś poradzi? 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mam niemal identyczny problem a przyczyną jest przepływomierz,sprawdz czy masz błędy w silniku.
-tip-q-szarpaniekontrolki-vt49548.htm#540308
-tip-q-szarpaniekontrolki-vt49548.htm#540308
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Dziś na ba vag wyskoczył mi błąd: miernik masy powietrza PO103. Na dniach biorę się za czyszczenie przepływki i przepustnicy. Zauważyłem, że wąż od odmy zachlapał mi filtr i chyba będe musiał wymienić również odme. Jak czyszczenie nie pomoże to kupie nową przepływke i dam znać czy szarpanie znikło
Długas a po wymianie przepływki u Ciebie szarpanie nadal występuje??

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja zrobiłem błąd i kupiłem przepływkę po regeneracji za 350zł i okazała się niesprawna,bo nadal wyskakuje błąd i szarpanie.Teraz przymierzam się do kupna w ASO-580zł. i problem powinien zniknąć,gdyż za radą kolegi Zagór-odpiołem przepływkę i pojezdziłem cały dzień,wymuszałem szarpanie ale go nie było ani raz(zrób to samo i zobaczysz jak się auto zachowuje),więc to na bank pomoże.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
vax, właśnie pytałem i zapewniają że nie jest regenerowana bo oni w salonie się w takie rzeczy nie bawią
[ Dodano: 2013-01-10, 10:38 ]
Sztefi, , vax, gdzie dokładnie jest odma bo może też bym sprawdził
[ Dodano: 2013-01-10, 10:38 ]
Sztefi, , vax, gdzie dokładnie jest odma bo może też bym sprawdził

Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No właśnie,bo stary MAF muszę oddać,bez oddawania to kosztuje ponad 1000Zagór pisze:Owszem jest, ale ta regeneracja polega na pozostawieniu starej obudowy, układ pomiarowy jest NOWY.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
ÂŚrodek do czyszczenia przepływki (20PLN), pędzelek chwilka czasu poświęcona na czyszczenie dolotu i radość z jazdy nie do opisania. SZARPANIA NIE MA
, ale znowu martwi mnie tak jakby sadza w filtrze która dostaje się z węża który jest podpięty w górnej części filtra
?
Długas odme masz pod pokrywą plastikową na końcu silnika od strony podszybia u góry coś kształtem przypominającego czarne plastikowe ufo wielkości pięści.



Długas odme masz pod pokrywą plastikową na końcu silnika od strony podszybia u góry coś kształtem przypominającego czarne plastikowe ufo wielkości pięści.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No właśnie,może ktoś napisze do czego jest ten wąż przy filtrze powietrza,gdzie idzie i po co.Sztefi pisze:znowu martwi mnie tak jakby sadza w filtrze która dostaje się z węża który jest podpięty w górnej części filtra ?
Sztefi, odmę już znalazłem.Dzięki.
No widziszSztefi pisze:ÂŚrodek do czyszczenia przepływki (20PLN), pędzelek chwilka czasu poświęcona na czyszczenie dolotu i radość z jazdy nie do opisania. SZARPANIA NIE MA


Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
To dobrze że jesteś
rozmawiamy o wężu który "idzie" od spodu silnika i wpina się go do obudowy filtra powietrza poprzez wsadzenie i przekręcenie. Jutro zrobiłbym fotkę i dodał. nie wiem od czego wychodzi ten wąż al przymierzam się do kupna wkładu filtra K&N który polecam ponieważ posiadałem go w BMW i powiem że po zastąpieniu oryginalnego filtra filtrem K&N to odczuwałem ogromną różnice w przyśpieszeniu i nieco mniej auto paliło, ale jeśli będzie mi tak dalej zawalać filtr tą sadzą to długo się nim nie naciesze
viewtopic.php?t=10044
tutaj na 1 zdjęciu widać ten wąż.


viewtopic.php?t=10044
tutaj na 1 zdjęciu widać ten wąż.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze