Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] 2.0TDI poważny problem z silnikiem

Silniki wysokoprężne
Przemo04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:52
Lokalizacja: Suwałki

[ BRE 2.0 140 KM] 2.0TDI poważny problem z silnikiem

Post autor: Przemo04 » 12 sty 2013, 19:07

Posiadam audi chipowane do 170km, dzisiaj odpaliłem i jechałem do miasta spokojnie 70-80km/h jakieś 5km, i nagle zapaliła się pomarańczowa kontrolka od świec i samochód zaczął tracić siłę i zaczął bardzo nierówno pracować z początku myślałem że może paliwo przymarzło wiec jeszcze chwile jechałem ale po 30sekundach zaczałem sie niepokoić, zatrzymałem samochod i wyłaczyłem silnik, gdy po chwili chciałem go ponownie uruchomić silnik niestety ledwo kręci, a nawet bym powiedział nie kręci... tak zdechło 2 razy moze obróci. Nie mam pojecia co się stało, może ktoś miał podobny problem albo wie po prostu co można samemu sprawdzić zanim auto pojdzie do mechanika.

malymk45
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: malymk45 » 12 sty 2013, 22:25

Dobrze by było przeskanowac auto VCDS-em .
Początkowe objawy mogło by dawać kiepskie paliwo ,zatkany filtr paliwa lub wtryski . Ale że nie chce kręcić ,aku sprawne ?

Przemo04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:52
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Przemo04 » 13 sty 2013, 09:51

niestety silnik jest zatarty... teraz pytanie obecnie posiadam silnik BRE i czy silnik z Outlandera bedzie pasował ? znajomy mi dał informacje ze wlasnie z Outlandera pasuje. ktos wie cos na ten temat ?

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 13 sty 2013, 10:23

pasuje, trzeba przełożyc miske olejową, skrucić smog, przełożyć pokrywe tą czarną co olej lejesz i to wszystko . Pytanie jeszcze czy ty masz DPF-a bo jak kupisz silnik od Mitsubishi , który nie ma Dpf-a to trzeba będzie u ciebie w sterowniku go wywalić . Ja mam taki silnik u siebie w A6 oznaczenie BSY

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 sty 2013, 12:50

Peter22, _profil

Przemo04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 sty 2013, 18:52
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Przemo04 » 13 sty 2013, 14:52

Dzieki kolego za odpowiedź, teraz jeszcze pytanie czemu te silniki od outlanderów są 1000 a nawet 2 tyś tańsze ? Porównując ceny na allegro wpisując silnik audi a6 2.0 wyskakują ceny średnio 5 tyś natomisat outlander 2.0 cena srednio 3-4 tyś. To są te same silniki ? i jeśli posiada ktoś wiedzę to jaki warto kupić silnik z outlandera z jakimi oznaczeniami

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 sty 2013, 20:54

Peter22, po raz ostatni proszę: _profil

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga