Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] brak słów...

Silniki wysokoprężne
michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 12 sty 2013, 11:05

doktor232 pisze:decyzja była już wczesniej...tylko zastanawiałem się czy zrobići sprzedać...ale troche muszę pojeździć.
ja wczoraj sprzedałem swojego ulepa.


Znowu wałki+ hydraulika do zrobienia + skrzynia+któryś napinacz hałasował...

Problem z głowy :).
Nowy właściciel ma swój silnik + skrzynię :).

gelu79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 183
Rejestracja: 24 lis 2011, 13:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: gelu79 » 12 sty 2013, 15:26

michok może będę nie miły ale powiem tak - wyszło szydło z worka, AKN uzdrowiony w 100% a tu czytamy
[quote="michok"] Znowu wałki+ hydraulika do zrobienia + skrzynia+któryś napinacz hałasował... [quote]

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 12 sty 2013, 15:42

gelu79 pisze:michok może będę nie miły ale powiem tak - wyszło szydło z worka, AKN uzdrowiony w 100% a tu czytamy
michok pisze: Znowu wałki+ hydraulika do zrobienia + skrzynia+któryś napinacz hałasował...
Kolego, nie rozumiem Twojego postu ( czysta złośliwość ?)...Mechanik okazał się złodziejem, bo zaoszczędził kilka zł na popychaczach ( a płacone miał za całość ) i przez to po 3 latach wałki + dźwigienki znowu się posypały ( zrobione na tym 30 tyś km )...

ÂŻyłem w przekonaniu, że będę miał spokój bo naprawdę dużo złotówek wpakowałem w ten samochód...

Przynajmniej już śpię spokojnie :).

Kolego doktor232 zastanów się czy warto znowu pakować 4-5 tyś w remot...ja odpuściłem...sprzedałem za 8 :)

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 12 sty 2013, 19:45

michok pisze:sprzedałem za 8
Kurczę, a już myślałem, że tylko ta nieszczęsna skrzynia i wszystko będzie cacy ... tym bardziej, że w autko zainwestowane zostało dotychczas sporo złociszy ... i czasu <uoee> Ale fakt, pewnie postąpił bym teraz tak samo.
Małe OT ... pewnie niedługo pojawi się w jakimś serwisie aukcyjnym , jako "igła" :[
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 14 sty 2013, 07:39

Kilt pisze:
michok pisze:sprzedałem za 8
Kurczę, a już myślałem, że tylko ta nieszczęsna skrzynia i wszystko będzie cacy ... tym bardziej, że w autko zainwestowane zostało dotychczas sporo złociszy ... i czasu <uoee> Ale fakt, pewnie postąpił bym teraz tak samo.
Małe OT ... pewnie niedługo pojawi się w jakimś serwisie aukcyjnym , jako "igła" :[
Też żyłem w takim przekonaniu, że zostanie tylko do zrobienia skyrznia i będę mógł smigać :)...

Nowy właściciel ma swój silnik ( AKE ) oraz skrzynie manuala :).

Także jego stan silnika czy skrzyni nie interesował :).

Awatar użytkownika
Wyrwiząb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 323
Rejestracja: 12 gru 2011, 11:19
Imię: Radosław
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wyrwiząb » 14 sty 2013, 09:00

lgorek pisze:
2,5tdi jest jak kobieta, jak nie będziemy o nią dbać to wkońcu się na nas obraźi lub zostawi.

PS.
Są to moje wywody i poglądy na temat tego silnika, dlatego jeżeli ktoś poczuł się urażony to przepraszam.
Podpisuję się pod tym obiema rękami.

scaraab
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 paź 2010, 12:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: scaraab » 14 sty 2013, 10:47

kuki23 pisze: motorem 1,9 to ledwo się toczy,mam 2,5 stary akn ale wymiata
zapraszam na przejażdżkę moim klekotem... <lol>

Ja jednak wymagam od auta tego aby do niego za często nie zaglądać. Zgodnie z waszymi słowami nt. 2,5TDI równie dobrze moglibyście jeździć TATÂĄ i dbając o nią skrupulatnie też by jeździła... 2,5TDI może i jest fajny ale tylko w założeniu (pomijam BAU itp który w końcu te założenia spełniał). Mój 1,9 (po chipowaniu) jeśli chodzi o dynamikę wyprzedza większość 2,5tdi (wszystkie jakie na razie napotkałem) :p a jeżdżąc normalnie na co dzień nie muszę się martwić że stanę "w polu". W 2,5tdi nie ma tej pewności nawet zakładając uczciwość mechanika.

[ Dodano: 2013-01-14, 10:49 ]
Wyrwiząb pisze:
lgorek pisze:
2,5tdi jest jak kobieta, jak nie będziemy o nią dbać to wkońcu się na nas obraźi lub zostawi.

PS.
Są to moje wywody i poglądy na temat tego silnika, dlatego jeżeli ktoś poczuł się urażony to przepraszam.
Podpisuję się pod tym obiema rękami.
Mnie wystarczy żona i córka... Auto ma być po mojej stronie portfela!! :d
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 15 sty 2013, 09:10

scaraab Amen.

Dopiero BAU daje radę, resztę można do kosza wrzucić :).

doktor232

Słuchaj...zrobisz remont za 5k i głupio będzie sprzedać bo przecież tyle zrobione...znowu się coś zjeb*** i znowu głupio bo przecież hydraulika zrobiona...i będziesz zataczał błędne koło... sprzedaj po kosztach i problem z głowy :)

doktor232
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 14 sie 2008, 19:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: doktor232 » 16 sty 2013, 19:32

Rozważam caly czas za i przeciw... <mysli>
doktor232

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 17 sty 2013, 00:17

doktor232 pisze:Rozważam caly czas za i przeciw... <mysli>
ja dzisiaj kupiłem już następce :).

Odpukać! mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie :)

Wasabi30

Post autor: Wasabi30 » 17 sty 2013, 00:22

michok pisze:
doktor232 pisze:Rozważam caly czas za i przeciw... <mysli>
ja dzisiaj kupiłem już następce :).

Odpukać! mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie :)
No to się pochwal kolego na co zamieniłeś :)

coffin80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: coffin80 » 17 sty 2013, 00:48

a ja mimo sprzedaży swojej A6 zamierzam jeszcze wrócić do 2.5tdi ale BAU lub BDG lecz w audi a4 b6,oczywiście w manualu i quattro,miałem AKE po lifcie i byłem bardzo zadowolony z tego auta,ale o nie dbałem,powodem zmiany była tylko i wyłącznie sytułacja rodzinna,teraz stoi u znajomego w komisie i szuka chętnego,ten kto ją kupi napewno sie nie zawiedzie,fakt cieżko teraz takie auto sprzedać....kolego michok nie dziwie sie tobie że sprzedałeś tylko po co było to zachwalanie że takie idealnie uzdrowione auto.....


.
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.

Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 17 sty 2013, 14:59

Te 2.5 TDi są straszne to fakt :/ ale głównie przy olbrzymich przebiegach. Sąsiad ma od nowosci, kupił w 2000r. nowego i zrobił do dzisiaj nim 250tys. Serwisuje go tylko w jedym aso ( ma znjomosci, teść...) , wymienia tylko klocki tarcze 2 razy amory i 2 razy pasek roz.

Z reszta nic się nie dzieje zupełnie. Ale to jest prawdziwe 250 tys. Wałki ma jak nowe, tip chodzi jak marzenie ehh tylko pomarzć, zeby odsprzedal ją za 10kpln ;)
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja