Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C5+LPG] Wymiana termostatu i problem z gazem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rizla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 05 lis 2012, 23:08
Lokalizacja: TG

[ C5+LPG] Wymiana termostatu i problem z gazem

Post autor: Rizla » 08 sty 2013, 22:59

Witam !

Tak jak w temacie ostatnio zabrałem się za wymianę termostatu w mojej a6 c5. Po wymianie jak wiadomo troche pracochłonnej, z kumplem wszystko poskręcaliśmy i tutaj zaczeły sie schody. Auto odpowietrzaliśmy juz na wszystkie sposoby ( Zrobiłem nim od wymiany ok 400km ) a auto cały czas dopiero po osiagnieciu 90stopni przelacza sie na gaz. Byłem na komputerze - temp ustawiona na 25stopni, wszystko po podlaczeniu pod komputer ok. Myslałem także ze to wina zapowietrzonego reduktora, ale z tego co sie orientowałem to powinien odpowietrzyć się sam... Dodam, że instalacja to STAG-300, wtryski Hana, nazwe reduktora dopisze jutro jak dostane się do papierów. Z góry dziękuje za pomoc !

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 09 sty 2013, 17:14

Sprawdź ręką czy reduktor rozgrzewa się razem z płynem. Jeśli nie to musisz go odpowietrzyć, poluzować opaskę przy reduktorze.

Awatar użytkownika
Rizla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 05 lis 2012, 23:08
Lokalizacja: TG

Post autor: Rizla » 09 sty 2013, 18:30

Nie rozgrzewa sie razem z płynem. A odpowietrzenie to masz na mysli poluzowac te 2 węze co idą z dołu ? Te z wody ? Bo próbowałem z 1 i tylko wylecialo mi troche płynu. Robiłem to na wyłączonym siliku ( wczesniej pochodzil parenascie sekund zeby wytworzylo sie cisnienie )

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 sty 2013, 20:14

Można poluzować wąż wodny na reduktorze ale można też rozgrzać auto na postoju i podnieś obroty przez chwilę tak powiedzmy do 3tys, pompa wodna wytworzy szybszy obieg i przegoni powietrze z reduktora co od razu będzie można zauważyć bo reduktor zrobi się gorący, układ odpowietrzać w miejscach do tego przeznaczonych czyli odpowietrznik w okolicach cewki po prawej stronie na silniku i na podszybiu odpowietrznik na wężu idącym do nagrzewnicy.
W jakim miejscu masz zamontowany reduktor, może jakieś zdjęcie?

Awatar użytkownika
Rizla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 05 lis 2012, 23:08
Lokalizacja: TG

Post autor: Rizla » 10 sty 2013, 07:56

Reduktor mam jak patrzeć z przodu na silnik to po prawej stronie na dole, schowany tak jakby w zderzaku. Idealny dostęp jak odkece z dołu osłone silnika

[ Dodano: 2013-01-12, 18:33 ]
Układ cały odpowietrzony, odkrecalem imbusową nakrętne, ale leciala od razu woda - 0 powietrza...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja