Witam !
Tak jak w temacie ostatnio zabrałem się za wymianę termostatu w mojej a6 c5. Po wymianie jak wiadomo troche pracochłonnej, z kumplem wszystko poskręcaliśmy i tutaj zaczeły sie schody. Auto odpowietrzaliśmy juz na wszystkie sposoby ( Zrobiłem nim od wymiany ok 400km ) a auto cały czas dopiero po osiagnieciu 90stopni przelacza sie na gaz. Byłem na komputerze - temp ustawiona na 25stopni, wszystko po podlaczeniu pod komputer ok. Myslałem także ze to wina zapowietrzonego reduktora, ale z tego co sie orientowałem to powinien odpowietrzyć się sam... Dodam, że instalacja to STAG-300, wtryski Hana, nazwe reduktora dopisze jutro jak dostane się do papierów. Z góry dziękuje za pomoc !
[ C5+LPG] Wymiana termostatu i problem z gazem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Można poluzować wąż wodny na reduktorze ale można też rozgrzać auto na postoju i podnieś obroty przez chwilę tak powiedzmy do 3tys, pompa wodna wytworzy szybszy obieg i przegoni powietrze z reduktora co od razu będzie można zauważyć bo reduktor zrobi się gorący, układ odpowietrzać w miejscach do tego przeznaczonych czyli odpowietrznik w okolicach cewki po prawej stronie na silniku i na podszybiu odpowietrznik na wężu idącym do nagrzewnicy.
W jakim miejscu masz zamontowany reduktor, może jakieś zdjęcie?
W jakim miejscu masz zamontowany reduktor, może jakieś zdjęcie?