[A6 C6] Rozładowany akumulator
kolego coolmen77 mnie tez molestowal ten problem przez ponad rok(poczytaj moje posty)z tym,ze u mnie zaczelo sie po zalaniu sprzetu,nie wiem jak u ciebie?okazalo sie,ze k-box mimo tego,ze dzialal normalnie <szok> zżeral mi prad doszedlem do tego dopiero po zapetleniu swiatlowodu eliminujac po kolei kazdy element.mialem niezly rebus bo bywalo tak jak u ciebie,ze nieraz po nocce aku 100%ale przewaznie 10%.jedz do aso kup petle swiatlowodowąi sprobuj,koszt niewielki okolo 50pln, a moze pomoze rozkminic twoj problem.pozdro
Witam podpinam sie pod temat dzis zawuwazylem ze po zamknieciu samochodu swieci mi przycisk od awaryjnych swiatlem co zrobic albo jak zmienic kodowanie zeby przestal swiecic wraz z wyciagnieciem kluczyka ze stcyjki??
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2
On się będzie świecił, dopóki auto nie przejdzie w tryb tzw. uśpienia... dzieje się to krótki czas po zamknięciu drzwi... jeśli nie przechodzi Ci w ten tryb, trzeba dojść tego przyczyny...koffie pisze:Witam podpinam sie pod temat dzis zawuwazylem ze po zamknieciu samochodu swieci mi przycisk od awaryjnych swiatlem co zrobic albo jak zmienic kodowanie zeby przestal swiecic wraz z wyciagnieciem kluczyka ze stcyjki??
No wlasnie nie przechdzi tak szybko cos bawilem sie w kodowaniu ale nie pamietam dokladnie gdzie chyba cos w vag w pozycji 46 ale nie pamietam co pozmienialem wiem ze bylo inaczej kiedys
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2
Wiec dzis nie dawalo mi to spokoju znow wziolem sie za kodowanie i dla tych ktorzy beda mieli problem jak ja w przyszlosci kodowanie 09>adaptacja 10>kanal 11 i tam ustawia sie podswietlanie przyciska awaryjnych w % jesli nie chcemy zeby po wylaczeniu samochodu swiecil nam lub podczas jazdy kiedy swieci slonce dajemy 0 a jesli ktos chce to sobie % ustala jasnosc
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
Jeśli wolno koledzy to też chciałbym dołączyć z moim problemem z akumulatorem. U mnie sprawa wygląda następująco: kupiłem rok temu nowy aku 110A, zamontowałem i zakodowałem. Auto jeżeli stoi dłużej niż 3 dni bez jazdy , to nawet już rozrusznik nie kręci. ÂŁaduję wtedy akumulator.I jeżeli jeżdżę codziennie do pracy to aku trzyma. Ale, jak na przykład wrócę do domu po południu, zamknę auto i po jakimś czasie z otworzę drzwi bo np zapomniałem coś z auto, to na drugi dzień rano już piszczy że aku słaby i ma 10% na wyświetlaczu.Przed świętami postanowiłem odkurzyć auto przed wyjazdem na lotnisko. Aku był naładowany na 100%, po odkurzeniu auta (ok 20 min), włożeniu dywaników, chciałem odjechać z podjazdu aby żona też odkurzyła auto ale niestety nawet rozrusznik nie jęknął. Czy macie koledzy jakieś pomysły? To samo działo się przed wymianą aku, dlatego myślałem że to wina akumulatora ,ale okazało się że nie. Bardzo proszę o pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Wymiana akumulatora bez uprzedniego sprawdzenia instalacji zwykle oznacza jedno ... zakup kolejnego nowego aku. Pernamentnie rozładowywany nowy aku po roku zapewne już jest padaką, ale może jakimś cudem jeszcze żywie.
Opisywany przez Ciebie przypadek sugeruje, że ładunek gdzieś ucieka do masy ... pytanie tylko "gdzie?". Może to być przetarta izolacja, gdzieś na jakimś przewodzie lub niesprawne jakieś urządzenie wewnątrz auta.
Niestety, ale bez konkretnej diagnostyki się nie obejdzie. Jeżeli nie posiadasz przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu elektrotechniki/elektryki, to proponuję udać się do kogoś, kto taką wiedzę posiada i odpowiednio "prześwietli" instalację elektryczną auta.
A jeśli masz jakieś pojęcie w tym temacie, to pozostaje pomiar poboru prądu na aku i zabawa z wyciąganiem bezpieczników, a tym samym diagnoza/wykrycie obwodu, z którego ucieka ładunek.
To tak na początek ... . Pozdrawiam
Opisywany przez Ciebie przypadek sugeruje, że ładunek gdzieś ucieka do masy ... pytanie tylko "gdzie?". Może to być przetarta izolacja, gdzieś na jakimś przewodzie lub niesprawne jakieś urządzenie wewnątrz auta.
Niestety, ale bez konkretnej diagnostyki się nie obejdzie. Jeżeli nie posiadasz przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu elektrotechniki/elektryki, to proponuję udać się do kogoś, kto taką wiedzę posiada i odpowiednio "prześwietli" instalację elektryczną auta.
A jeśli masz jakieś pojęcie w tym temacie, to pozostaje pomiar poboru prądu na aku i zabawa z wyciąganiem bezpieczników, a tym samym diagnoza/wykrycie obwodu, z którego ucieka ładunek.
To tak na początek ... . Pozdrawiam
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
Jeszcze nie sprawdzałem z tym filmikiem, pamiętam że z rok temu kumpel ustawiał mi według swoich ustawień. Ja podejrzewam że coś się załącza po otworzeniu drzwi kierowcy i bardzo szerpie aku. Dosłownie 20 min. i już nie odpala. Albo jak postoi 3-4 dni , nawet bez otwierania drzwi to też aku pada. Najgorsze jest to że tu u mnie nie ma takiego fachury, który by prześwietlił by mi instalację i urządzenia.
Męczę się z tym już ponad 2 lata, po prostu jak już siada aku to podłączam prostownik i ładuje, nie mam innego wyjścia.
Jest to bardzo wkurzające bo nie mogę nawet zostawić auta na lotnisku jak gdzieś lecę bo na bank nie odpalę po powrocie.
Męczę się z tym już ponad 2 lata, po prostu jak już siada aku to podłączam prostownik i ładuje, nie mam innego wyjścia.
Jest to bardzo wkurzające bo nie mogę nawet zostawić auta na lotnisku jak gdzieś lecę bo na bank nie odpalę po powrocie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga