Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Rozładowany akumulator

Elektryka
ODPOWIEDZ
coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 11 kwie 2012, 16:10

to że na szynie jest więcej niż powinno być w uśpieniu to wiem bez użycia vas-a
problem w tym co bierze prąd - tego nawet vas mi nie powie

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 11 kwie 2012, 20:58

greg25 pisze:robota trochę mozolna
Wszystkie bezpieczniki da się obskoczyć w max 15 minut, więc nie jest źle :)
Proste, skuteczne i jak wcześniej napisano:
greg25 pisze: nikt nie wymyślił lepszej

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 12 kwie 2012, 07:47

na pewno spróbuje
choć odkąd temperatury nie spadają poniżej zera w nocy aku ciągle 100% choć mam teraz założony stary z 2004 roku

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 kwie 2012, 20:31

kolego coolmen77 mnie tez molestowal ten problem przez ponad rok(poczytaj moje posty)z tym,ze u mnie zaczelo sie po zalaniu sprzetu,nie wiem jak u ciebie?okazalo sie,ze k-box mimo tego,ze dzialal normalnie <szok> zżeral mi prad <nerwus> doszedlem do tego dopiero po zapetleniu swiatlowodu eliminujac po kolei kazdy element.mialem niezly rebus bo bywalo tak jak u ciebie,ze nieraz po nocce aku 100%ale przewaznie 10%.jedz do aso kup petle swiatlowodowąi sprobuj,koszt niewielki okolo 50pln, a moze pomoze rozkminic twoj problem.pozdro

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 11 lis 2012, 22:10

Witam podpinam sie pod temat dzis zawuwazylem ze po zamknieciu samochodu swieci mi przycisk od awaryjnych swiatlem co zrobic albo jak zmienic kodowanie zeby przestal swiecic wraz z wyciagnieciem kluczyka ze stcyjki??
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 11 lis 2012, 22:18

koffie pisze:Witam podpinam sie pod temat dzis zawuwazylem ze po zamknieciu samochodu swieci mi przycisk od awaryjnych swiatlem co zrobic albo jak zmienic kodowanie zeby przestal swiecic wraz z wyciagnieciem kluczyka ze stcyjki??
On się będzie świecił, dopóki auto nie przejdzie w tryb tzw. uśpienia... dzieje się to krótki czas po zamknięciu drzwi... jeśli nie przechodzi Ci w ten tryb, trzeba dojść tego przyczyny...

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 11 lis 2012, 22:30

No wlasnie nie przechdzi tak szybko cos bawilem sie w kodowaniu ale nie pamietam dokladnie gdzie chyba cos w vag w pozycji 46 ale nie pamietam co pozmienialem wiem ze bylo inaczej kiedys
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 12 lis 2012, 12:09

Na youtube jest filmik jak poustawiac MMI w A6 C6.Znajdz i tak ustaw wszystko moze to to.

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 12 lis 2012, 13:16

Wiec dzis nie dawalo mi to spokoju znow wziolem sie za kodowanie i dla tych ktorzy beda mieli problem jak ja w przyszlosci kodowanie 09>adaptacja 10>kanal 11 i tam ustawia sie podswietlanie przyciska awaryjnych w % jesli nie chcemy zeby po wylaczeniu samochodu swiecil nam lub podczas jazdy kiedy swieci slonce dajemy 0 a jesli ktos chce to sobie % ustala jasnosc
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 06 sty 2013, 14:19

Jeśli wolno koledzy to też chciałbym dołączyć z moim problemem z akumulatorem. U mnie sprawa wygląda następująco: kupiłem rok temu nowy aku 110A, zamontowałem i zakodowałem. Auto jeżeli stoi dłużej niż 3 dni bez jazdy , to nawet już rozrusznik nie kręci. ÂŁaduję wtedy akumulator.I jeżeli jeżdżę codziennie do pracy to aku trzyma. Ale, jak na przykład wrócę do domu po południu, zamknę auto i po jakimś czasie z otworzę drzwi bo np zapomniałem coś z auto, to na drugi dzień rano już piszczy że aku słaby i ma 10% na wyświetlaczu.Przed świętami postanowiłem odkurzyć auto przed wyjazdem na lotnisko. Aku był naładowany na 100%, po odkurzeniu auta (ok 20 min), włożeniu dywaników, chciałem odjechać z podjazdu aby żona też odkurzyła auto ale niestety nawet rozrusznik nie jęknął. Czy macie koledzy jakieś pomysły? To samo działo się przed wymianą aku, dlatego myślałem że to wina akumulatora ,ale okazało się że nie. Bardzo proszę o pomoc.

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 06 sty 2013, 14:42

Wymiana akumulatora bez uprzedniego sprawdzenia instalacji zwykle oznacza jedno ... zakup kolejnego nowego aku. Pernamentnie rozładowywany nowy aku po roku zapewne już jest padaką, ale może jakimś cudem jeszcze żywie.
Opisywany przez Ciebie przypadek sugeruje, że ładunek gdzieś ucieka do masy ... pytanie tylko "gdzie?". Może to być przetarta izolacja, gdzieś na jakimś przewodzie lub niesprawne jakieś urządzenie wewnątrz auta.
Niestety, ale bez konkretnej diagnostyki się nie obejdzie. Jeżeli nie posiadasz przynajmniej podstawowej wiedzy z zakresu elektrotechniki/elektryki, to proponuję udać się do kogoś, kto taką wiedzę posiada i odpowiednio "prześwietli" instalację elektryczną auta.
A jeśli masz jakieś pojęcie w tym temacie, to pozostaje pomiar poboru prądu na aku i zabawa z wyciąganiem bezpieczników, a tym samym diagnoza/wykrycie obwodu, z którego ucieka ładunek.
To tak na początek ... . Pozdrawiam :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 sty 2013, 16:39

Kilt pisze:Opisywany przez Ciebie przypadek sugeruje, że ładunek gdzieś ucieka do masy
Dokładnie tak... coś musi Ci go rozładowywać... normalnie nawet tygodniowy postój nic mu nie szkodzi <okok> Sprawdzone!

Tomas

Post autor: Tomas » 07 sty 2013, 15:13

Adas sprawdziles ustawienia w zielonym?
tez jak jest tam zgrzebane rozwala aku

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 07 sty 2013, 19:31

Jeszcze nie sprawdzałem z tym filmikiem, pamiętam że z rok temu kumpel ustawiał mi według swoich ustawień. Ja podejrzewam że coś się załącza po otworzeniu drzwi kierowcy i bardzo szerpie aku. Dosłownie 20 min. i już nie odpala. Albo jak postoi 3-4 dni , nawet bez otwierania drzwi to też aku pada. Najgorsze jest to że tu u mnie nie ma takiego fachury, który by prześwietlił by mi instalację i urządzenia. :( :( :(
Męczę się z tym już ponad 2 lata, po prostu jak już siada aku to podłączam prostownik i ładuje, nie mam innego wyjścia.
Jest to bardzo wkurzające bo nie mogę nawet zostawić auta na lotnisku jak gdzieś lecę bo na bank nie odpalę po powrocie.

maridym27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 02 paź 2011, 21:42
Lokalizacja: opolskie

Post autor: maridym27 » 07 sty 2013, 20:00

miernik do reki i sprawdz jaki jest pobór prądu . Jak jest duzy to pokoleji linie sprawdzaj wyciagaj bezpieczniki pokoleji .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga